Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vain mistään mitään tietämättömät vanhukset niitä maksaa.
Jäsen v:n kannattaa laittaa uimahalliin tuollaiset Obelix-malliset letit.
![]()
Ei, vain herr d:n muodot.Onko tuossa kuvassa myös Herr D:n uimapöksyt?
Enkä minä. Joku kulkukauppias kysyy ideaparkin käytävällä että paljonko maksan liittymästä.. Rehti vastaus: en tiedä.Enkä edes muista, millainen soppari minulla on.
Mites nilkat? Monille niiden jäykkyys pakottaa liikaa nojaan eteen.Mulla on kyllä säälittävä kyykky. 12,5 kg tangossa. Mutta paljoa ei voi nostaa kun menee selkä. Oon nyt yrittänyt useita kuukausia kuntouttaa kyykkyä, lantion alueen heikkous jolloin nojaan liikaa eteenpäin ja sitten selkä ottaa hittiä. Vika myös korvien välissä kun ei uskalla haastaa.
Mutta näin jonkun ohjeen facessa missä pitää kuvitella että kuminauha vetää polvia eteenpäin ja lantiota taakse ja se on nyt helpottanut tekniikkaa
Mulla on säännöllinen suolentoiminta!Säännöllinen suolentoiminta on arvokas asia!
Sitä odotellessaLokakuun puolivälissä vihdoinkin leikkaus tulossa.
Jep, 1h salilla josta puhelimella 45min.Minä kun katselen lössiä kuntoilusalilla niin valtaosalla se eniten käytetty laite on taskupuhelin
Minulla ei ole, koska: matkapuhelin ei ole koskaan mukana
myös muutama muu vanha Kyrpä salilla on Minun kanssa samalla tyylillä, eli: ilman
No jonkin verran jäykät, pitää tsekata ne.Mites nilkat? Monille niiden jäykkyys pakottaa liikaa nojaan eteen.
Tähän ansaan on kieltämättä nykyisin helppo langeta. Mietitään nyt vaikka nämä uudet 5G -liittymät, tarjolla on nopeuksia aina 1000M asti. Toki pienellä printillä mainittu, että nopeuden vaihteluväli 5-1000M. Melkoista paskaa, varsinkin kun liittymästä saa maksaa 40-70€/kk.Olen täysin höynäytettävissä. En ymmärrä mitään enkä jaksa edes yrittää. Enkä edes muista, millainen soppari minulla on. Pitäisi kai joskus vaihtaa firmaa, niin saisi oikean tarjouksen. Tämä käsittääkseni toimii.
Itseasiassa on kaverin kanssa sovittu, että en tee tämmöisiä sopimuksia ilman valvontaa! Olen aiemmin nimittäin maksanut sellaisesta, mitä minulla ei ole/en tarvitse. Kaverin kanssa mentiin ko firman kauppaan ja saatiin lopetettua muutama juttu.
Myyjä yritti pysäyttää kadulla, tuli hetken perässä ja sanoi pysähdytääs hetkeksi jatkoin matkaani ja vastasin ei pysähdytä.Enkä minä. Joku kulkukauppias kysyy ideaparkin käytävällä että paljonko maksan liittymästä.. Rehti vastaus: en tiedä.
Niin, yleensä en edes katso päin, huutelee mitä huutelee.Myyjä yritti pysäyttää kadulla, tuli hetken perässä ja sanoi pysähdytääs hetkeksi jatkoin matkaani ja vastasin ei pysähdytä.
En kyllä edes tiedä mitä yritti myydä, varmaan jotain liittymää tai aikakausilehteä. Noi innokkaimmat liimaletit on välillä ihan hemmetin rasittavia jotka myisi mummonsakin tarvittaessa. On niitä välillä ihan maltillisempiakin kavereita.
Allakka näyttää että perjantaina seuraavan kerran.Joko painitaan?