Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei painita. Mulla on systeemit täynnä kaasua. Taidan lopettaa kreatiinin, raudan ja sinkin napostelun.

Mun salilla jostain 30 laitteesta viisi on käyttökelpoisia.
Nopeasti laskemalla 8 laitetta säännöllisesti käytössä. Moni muukin voisi olla käyttökelpoinen. Millainen on käyttökelvoton laite? Ehkä meidän salin vanha hack-kyykky oli sellainen, kun rullat ei pyörineet kunnolla ja se liikkui tosi nahkeasti.

iltaruuaksi: paistettua puuroa

IMG_8079.webp

Nopeasti laskemalla 8 laitetta säännöllisesti käytössä. Moni muukin voisi olla käyttökelpoinen. Millainen on käyttökelvoton laite? Ehkä meidän salin vanha hack-kyykky oli sellainen, kun rullat ei pyörineet kunnolla ja se liikkui tosi nahkeasti.

No esimerkiksi italianihmeiden suunnittelema istuttava reisikoukistus. Siinä ei ole tukea reiden yläpuolella vaan heti polven alapuolella, kaivaa lumpiot kuopistaan.

Mä oon sanonu et salilla pitäis pistää pari värikästä post-it lappua joka laitteeseen joissa teksti "poista yksi kun käytät laitetta". Ja jos 6kk päästä siinä on viel lappuja kiinni ni alkaa miettii vaihtoa etenkin jos tarvitaan tilaa uusille.

Kolmen ihmisen kimppuun käynyt ja poliisin ampuma koira on kuulemma kangalinkoira. Piti Googeloida. Koskaan kuullut. Onko sillä ollut rodun vaatimat olosuhteet eli lauma mitä vartioida? Ettei ole vaan erikoisuudentavoitteluinnossa hankittu haastava koira, jonka kasvattamiseen ei kuitenkaan omat taidot riitä. Olisi pitänyt tyytyä johonkin ihan tavalliseen sesseen 🤔

SIitä on aikaa kun viimeksi olen ollut maanantaina rentouttavasti humaltuneena. Hyvä alku lomaviikolle.
Tuulenperkele vain taitaa haitata valoisan ajan harrastuksia lähes koko viikon, tänäänkään ei ollut mitään asiaa parhaille kalapaikoille. Vain yksi kuha ja puolentusinaa pienehköä ahvenaa.

Case postipaketti on edelleen mysteeri, kävin viimeviikolla uudestaan noutopisteessä ihmettelemässä kuinka paketti jonka pitäisi olla siellä, ei ole siellä.

No sitten tuli ilmoitus, että paketti on toimitettu. En siis ole edes saanut pakettia, kun ei sitä ole löytynyt. Posti selvittelee tilannetta.

Kui tää on tälläseks mennyt? 🤔

Kolmen ihmisen kimppuun käynyt ja poliisin ampuma koira on kuulemma kangalinkoira. Piti Googeloida. Koskaan kuullut. Onko sillä ollut rodun vaatimat olosuhteet eli lauma mitä vartioida? Ettei ole vaan erikoisuudentavoitteluinnossa hankittu haastava koira, jonka kasvattamiseen ei kuitenkaan omat taidot riitä. Olisi pitänyt tyytyä johonkin ihan tavalliseen sesseen 🤔
Tai nisti joka on taas ottanut kovemman koiran henkensä turvaksi

Back
Ylös Bottom