Sniffari
Äitisi valinta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos infosta. Pitää yrittää käydä vielä ennen lumien tuloa, edellisestä visiitistä taitaa olla jo 2 vuotta. Tien kunnostus on vähän kaksipiippuinen juttu: hyvä tie nostaa kävijämääriä ja toivottavaa olisi, ettei tuosta tule mitään Saariselän tyyppistä turrepaikkaa.Tiehen oli tänä kesänä tehty jonkunlainen peruskunnostus, kaivettu molemmin puolin ojat auki ja sorastettu.
Vitummoisia vesimonttuja siinä kyllä oli, mutta juuri kun tultiin Hailuksilla pois niin joku tuli John Deeren kanssa lanaamaan tietä.
Mulla tulee sama kymppi työajojaMulla on neljässä kuukaudessa tullut 10K km auton mittariin, työmatka on tyyliin 2-3 km. Aika paljon harrasteajoja.
Kohta lähetään Kissa-Masan kanssa ABC:lle vetää aamucahveet
Maca takapenkille..
Eiku ei mulla ole takapenkkiä![]()
![]()
Tässä taas laskin ja suunnittelin Masa-kissan kaloritarvetta ja ruokamääriä.
Päivän ruokalistalla on yksi pussi Tiikeri/PrimaCat -märkäruokaa, yksi Mush-raakalihapulla, broilerisuikaleita ja laihdutusraksuja. Proteiinia tulee reippaasti, ei viljaa eikä sokeria.
Vähän epäilyttää ABC:n aamukahvi. Eikö siihen aina oteta munkkirinkeli mukaan?
Ihmettelin taas ulkomaiden (väärää) tapaa käyttää luvuissa desimaalipilkkua. 3,520 kcal/kg on Masa-kissan mielestä merkki siitä, että tätä nappulaa saa nyt lappaa kilotolkulla. Minun mielestäni kyseessä on hyvin energiapitoinen ruoka.
Keskustelemme edelleen asiasta.
Miten ne sitten pilkuttaa, kun tarkoitetaan ihan oikeasti desimaaleja![]()
Masa-kissa on edelleen selvästi hämmästynyt ja alakuloinen Neiti Kesäheinän yllättävästä katoamisesta. Minua ei hämmästytä, mutta suru on suuri.
Onko Masan kisukaveri menehtynyt :(
Mä luulin et selkä on parempaan suuntaan menossa mut sit piti yskäistä. Melkein tuli paskat housuun ku iski taas niin kovaavaikka se magneettikuva olikin mukamas puhdas niin ei tää lihaskivulta tunnu.