Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla kun katkesi hauiksen jänne alapäästä niin kyllä siinä reilu kuukausi meni ennenkuin leikkaukseen pääsin. Kyllä se sinne takaisin saatiin kiinni ja on siellä pysynytkin
Varsinkin jos privassa tunataan vakuutusyhtiöiden kanssa (yleensä tarpeettomat mrit ym) niin aikaa menee ja normiaikataulu on se about kuukaus. Jos tuoreeltaan saa kiinni niin viikon-parin kohdalla on aika optimi aika puukottaa. Jänne sopivasti vähän arpeutunut ettei ihan riekaleita tarvi ommella mikä on tilanne 1-2 pv kohdalla.

Mä en menis. Tosin viimeks käyny baaris 2015 ku lopetin ovihommat. Ei oikeen napostele siel selvinpäin ku ei palkkaa tuu. 😁

on kotona niin pannahisen tylsää niin sen tähären olosuhteiden pakosta pitää piipahdella

on kotona niin pannahisen tylsää niin sen tähären olosuhteiden pakosta pitää piipahdella

ja tottakai polkupyörällä #terveydeksi #ajankuluksi vaikka onkin #täysinselvinpäin

ei ole tullut etes mielen henkilöautolla lähteä

Varsinkin jos privassa tunataan vakuutusyhtiöiden kanssa (yleensä tarpeettomat mrit ym) niin aikaa menee ja normiaikataulu on se about kuukaus. Jos tuoreeltaan saa kiinni niin viikon-parin kohdalla on aika optimi aika puukottaa. Jänne sopivasti vähän arpeutunut ettei ihan riekaleita tarvi ommella mikä on tilanne 1-2 pv kohdalla.
Niinhän siinä minullakin kävi. Sitten vielä odoteltiin maksusitoumusta niin kerkesi leikkausaika mennä ja siirtyi vielä viikolla leikkaus. Minullahan kävi niin että se katkesi sunnuntaina. Maanantaina pääsin julkiselle ultraan, jossa ultraaja sanoi että muutaman sentin repeämä, paranee levossa. Tätä vähän kummastelin kun se selkeästi oli rullalla ylhäällä eikä alhaalla ollut kuin kuoppa. Olin varannut jo yksityiselle ortopedille ajan, jota varten hän vielä kirjoitti lausunnon ultranäänen tuloksesta. Kun menin vastaanotolle, ei tarttenut kun ottaa takki pois niin sanoi että poikkihan se on. Näkeehän sen ihan silmilläkin. Tarjosin ultraajan lausuntoa jota vilkaisi ja totesi että sillä voi vaikka takapuolen pyyhkäistä. Sitä silloin mietin että entäs jos ei olisi ollut vakuutusta millä mennä yksityiselle ja olisi uskonut ultraajaa?

Sen pitäisi muistaa että häneltä ei kysytä miten hoidetaan.

Ylipäätään tuore hauvvisrepeämä ei tartte mitään kuvia 9 kertaa kymmenestä...paitsi vakuutusyhtiölle 100%.
Niinhän siinä minullakin kävi. Vaikka sanoi että näkeehän sen että poikki on, niin mri otettiin silti

Mä tein hauiskääntöjä 9 kg käsipainoilla 12 toistoja ja vieressä teinipoika 5 kg. Mulla on noi forkut niin kipeät ettei voi niiden takia nostaa painoja

Ylipäätään tuore hauvvisrepeämä ei tartte mitään kuvia 9 kertaa kymmenestä...paitsi vakuutusyhtiölle 100%.
Vähän aiheeseen liittyen. Kun mulla repesi pectoralis major kokonaan irti olkaluusta, niin (sokea) radiologi ei nähnyt sitä magneettikuvissa, vaan epäili repeämää hauiksessa (lyhyt pää muistaakseni). Ödeema oli toki melkoinen olkapäästä kyynärvarteen asti, joten myös tuoreeltan kliinisen tutkimuksen tehneen erikoistumassa olleen ortopedinalun puutteellinen diagnoosi annettakoon anteeksi. Kun menin kuvien jälkeen henkilääkärini vastaanotolle, hän pyysi ottamaan paidan pois ja tekemään most muscular -poseerauksen. ”Selvä tapaus, sulla on rintalihas revennyt kokonaan irti. Tuossa sen jänteen pitäisi olla kiinni, mutta se on nyt täällä”. Näytti siis magneettikuvista, että jänne oli vetäytynyt suunnilleen keskelle rintalihasta. Ja näkihän sen ilman kuviakin, ettei rintalihas supistunut ollenkaan.

#palaa
#on

Lisäksi after workkina suoritettu pari tuntia maastopolkupyöräilyä ja keskellä kyseistä aktiviteettia puolitoista tuntia tepastelua klossimonot jalassa mm. rakassa.

@vokot laitappa raporttia A-alueelta ja erityisesti jälkipeleistä. Oletan, että oletettu on liittynyt seuraan. Sen verran väkevä signaali oli annettu kuntoilusalilla.

laitappa raporttia A-alueelta

A3B5F5B6-5178-4F30-81D2-5A8BAB0737CA.webp

ja erityisesti jälkipeleistä. Oletan, että oletettu on liittynyt seuraan.

ei näkynyt, yksin sai istua ja nyt panen yksin maata #niinaina

Back
Ylös Bottom