Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä satun asumaan tässä osassa maata missä Miehen puheeseen voi luottaa

eikä ole mikään häpiä olla vanha&raihnainen

5ed156e0-d339-4545-9181-17101a08ecbd.webp

Tästähän keskustellaan säännöllisesti.
Olen monasti suositellut omaa ratkaisuani, ei ole tainnut monet kokeilla tai ainakaan eivät ole raportoineet.
Välillä on kausia, kun ei tule juuri käytettyä, mutta nopsaan oireet palaavat.
Saan aina oireet kuriin, kun hihat palaa käyttöön.

katso liitettä 274721
Napsahdus kuormituksessa kyynärpäässä ja voiman häviäminen ei keskimäärin ole ihan hirveen hyvä asia kunnes toisin todistetaan. Tai se on hauiksen repeämä kunnes toisin todistetaan. Revennyttä brachioradialista en ole koskaan nähnyt tai kuullut, olen kyllä monta raapinut irti luusta rannemurtumien leikkuun yhteydessä..kukaan ei ole moittinut.

En ole koskaan nähnyt enkä edes kuullut että a) se joskus menisi rikki, no voi lihasmassa tietenkin revetä... tai että sille b) tehtäisiin mitään leikkauksia. e:varmistaiain kyllä ettei ole se hauvvis poikki..
Kiitoksia. Itsediagnoosini voi hyvinkin olla virheellinen. Ranteen kiertoliike sattuu joten hauvvis-onkelma ei ole poissuljettu.

Tästähän keskustellaan säännöllisesti.
Olen monasti suositellut omaa ratkaisuani, ei ole tainnut monet kokeilla tai ainakaan eivät ole raportoineet.
Välillä on kausia, kun ei tule juuri käytettyä, mutta nopsaan oireet palaavat.
Saan aina oireet kuriin, kun hihat palaa käyttöön.

katso liitettä 274721
HIhat ovat kokeilulistalla, en ole vain vielä saanut aikaiseksi hankkia niitä.

HIhat ovat kokeilulistalla, en ole vain vielä saanut aikaiseksi hankkia niitä.
Tritaniumit suosittelen.
Ja muilta en ole löytänyt niitä low-compression hihoja, joita voi pitää levossa vaikka koko päivän.
Muilla tuntuu olevan vaan niitä tositiukkoja treenihihoja.

Napsahdus kuormituksessa kyynärpäässä ja voiman häviäminen ei keskimäärin ole ihan hirveen hyvä asia kunnes toisin todistetaan. Tai se on hauiksen repeämä kunnes toisin todistetaan. Revennyttä brachioradialista en ole koskaan nähnyt tai kuullut, olen kyllä monta raapinut irti luusta rannemurtumien leikkuun yhteydessä..kukaan ei ole moittinut.
Niin, en käsittänyt että voima olisi kadonnut vaan että voimankäyttö tekee kipeää.
Saatoin väärinkin ymmärtää.

Kiitoksia. Itsediagnoosini voi hyvinkin olla virheellinen. Ranteen kiertoliike sattuu joten hauvvis-onkelma ei ole poissuljettu.
noi hauis-lihaksethan noita kiertoja tekee, että lienee sielläpäin joo se vika. Mulla meni rasituksessa naps ja lekuri meinas että lyhyt pää revenny, ihan en o varma tästä kun oireet enempi viittais pitkään päähän. Mutta mutta, lähes vuotta myöhemminkin voimaa on vähemmän ja yhä sattuu, vaikkakin kipu vähentyny. Mitään koloa ei tullut, mutta kunnon jännitystä ei saa, sellasena puolipehmeenä pysyy vaikka kui jännittäs.

Tämä viesti jäi ensin huomaamatta. Jos kyse on hauiksen repeämästä, niin mitä sille voi tehdä 1,5kk tapahtuneen jälkeen?
Käsi ei ole täysin voimaton, heikentynyt kyllä mutta ei tarvitse juoda olutta pienemmistä tuopeista.

Tämä viesti jäi ensin huomaamatta. Jos kyse on hauiksen repeämästä, niin mitä sille voi tehdä 1,5kk tapahtuneen jälkeen?
Käsi ei ole täysin voimaton, heikentynyt kyllä mutta ei tarvitse juoda olutta pienemmistä tuopeista.
Vähän on tuurista kiinni. On ollu 3vkoa vanhoja jotka on ollu ihan saatanan kireitä ja/tai jänne ihan paskana,jolloin ainoa mahdollisuus on käytännössä jännesiirre (jalasta). Tässä viimeisen kuukauden aikana on taas käyny munkki, pari 2kk vanhaa ollu jotka revenny muttei vetäytyny mihinkään vaan arpeutuneet hyvän jänteen kanssa sinne kyynärvarren lihaksiin, nämä on saanu ihan helposti fiksattua "normaaliin tapaan".

Hauiksen jänteen alapään repeämä (vain yksi jänne siellä) ei vie juurikaan (tai ainakin yllättävän vähän) kyynärpään koukistusvoimaa, supinaatio (kämmenen kääntö ylöspäin) voima menee selvästi enemmän ja tulee kipeämmäksi. Jos jänne poNppaa kovasti ylös ja arpeutuu "tavalliseen paikkaan" kyynärvarren lihasten päälle niin ei se ole edes hirveän kipeä. Sitten kun se jämähtää sinne syvemmälle kiinni niin on yleensä aika kipeä juuri kiertoliikkeessä.

haastettiinko Minua tänään kapakkaan jos oletettu kuntoilusalilla kysyi menenkö tänään kapakkaan?

kai sitä varmuuden vuoksi on käytävä piipahtamassa &0,0%oluen

Minulla kun katkesi hauiksen jänne alapäästä niin kyllä siinä reilu kuukausi meni ennenkuin leikkaukseen pääsin. Kyllä se sinne takaisin saatiin kiinni ja on siellä pysynytkin

haastettiinko Minua tänään kapakkaan jos oletettu kuntoilusalilla kysyi menenkö tänään kapakkaan?

kai sitä varmuuden vuoksi on käytävä piipahtamassa &0,0%oluen
Mä en menis. Tosin viimeks käyny baaris 2015 ku lopetin ovihommat. Ei oikeen napostele siel selvinpäin ku ei palkkaa tuu. 😁

Back
Ylös Bottom