Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Voi vittu mitä paskaa. Eikös se viime vuonna vääntäny Pasanen eikä myöskään kuulunut liittoon. Oli saanut vaan luvan vääntää silti.
Olisko Juhani Pajunen. Pasanen kisaa ekan kisan muorin murinoissa ja marraskuussa Porissa Gunnar Gimbutasta vastaan vasurilla. Voin olla jälleen väärässäkin...

Olisko Juhani Pajunen. Pasanen kisaa ekan kisan muorin murinoissa ja marraskuussa Porissa Gunnar Gimbutasta vastaan vasurilla. Voin olla jälleen väärässäkin...
Joo tarkotin vanhempaa Pasasta. Sillä oli Haraldia vastaan matsi ja oli hyvä matsi näillä. Itseasiassa oliko kumpikaan edes liitossa mutta pystyivät ottelemaan tuolla samassa tapahtumassa koska liitto antoi luvan.

Joo tarkotin vanhempaa Pasasta. Sillä oli Haraldia vastaan matsi ja oli hyvä matsi näillä. Itseasiassa oliko kumpikaan edes liitossa mutta pystyivät ottelemaan tuolla samassa tapahtumassa koska liitto antoi luvan.
Mulla on liiton harrastajalisenssi mutta ei kilpailijalisenssiä. Siihen kaatui. Gunnar Gimbutas vs. Lauri Pasanen matsin voittaja vois olla aika monelle sopiva haaste jatkossa. Gunnaria tunnen sen verran, että valmistautuu aina hyvin.

Mulla on liiton harrastajalisenssi mutta ei kilpailijalisenssiä. Siihen kaatui. Gunnar Gimbutas vs. Lauri Pasanen matsin voittaja vois olla aika monelle sopiva haaste jatkossa. Gunnaria tunnen sen verran, että valmistautuu aina hyvin.
Olikos tää kummalla kädellä? mielenkiintoista kyllä nähdä mihin asti Lauri pääsee oli se niin rajun oloinen tuolla Porin treenipöydässä 😃

Kuka on kovin vastus kenet Gunnari on voittanu ? Teillähän oli tiukka matsi silloin siellä sun järjestämässä illassa. Missä Ilvonen ja Juvonen oli.
Ei ole Gunnar paljon kilpaillut. Häjy Powerissa kisas muutama vuosi sitten. Bull mentulan voitti haasteväännössä Tampereella. Treenipöydässä olen hävinnyt Gunnarille oikealla. Vasen Gunulla parempi.

Back
Ylös Bottom