Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri samaa olin tulossa kysymään.Mihin katosi tumma tila?
Sivunumeron valinnassa punaiset numerot punaisella taustalla, onko tämä värivirhe?Jos jotain värejä on sekaisin, niin palautetta tänne. Mahdollisimman vähän nyt mitään muokkauksia koska on melkein default.
Näyttö on surkea väritoistoltaan jos ei numeroa nää. Meinaan ihan hyvin näkee ton numeron.Sivunumeron valinnassa punaiset numerot punaisella taustalla, onko tämä värivirhe?
Onko sellainen nuoli ollut? Mä meen aina näppiksellä siihen tarkoitetulla nappulalla.Enää ei pääse sivun loppuun nuolella, pelkästään alkuun?
Kääntäkääs puhelin landscapeen, niin sitten näyttää oikein, mutta portrait modessa en saa mitenkään muutettua tota numeron taustaa.On se mun iPhonellakin aika huonosti luettavissa. Eli sivun numero joka on sillä hetkellä auki.
Toki sen näkee selvästi kun varta vasten lähtee lukemaan, mutta onhan toi kontrasti kyllä aika minimaalinen.
Current page numero valkoiseksi niin varmaan hyvä on.
Varmaan myös ihan näytön koosta ja esim. zoom asetuksista myös kiinni, että kuinka selkeästi se näkyy.
Itsellä yleensä minimi koot kaikessa, kuten iPhonen fonttikoko ja koneen resolution scale jne niin jää toi aika huomaamattomaksi.
Eipä toi toki iso ongelma ole, että jos menee hankalaksi muuttaa niin ei se suuri menetys ole.