Tulossa ollaan mutta itse näillä näkymin vain huoltajan tehtäviin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho
Lauri tämä joka Sirkkilää kiusas baarissa?Gunnar Gimbutas ja Lauri Pasanen ottaa vasurilla matsin.
Sama mies.Lauri tämä joka Sirkkilää kiusas baarissa?
Tässä kun on saanut kuunnella arvioita Suomen lahjakkaimmista vääntäjistä, niin mun arvion mukaan Lauri mahtuu avoimen luokan top 2:seen helposti Emilin kaveriksi. Seuraavat 1-2 vuotta näyttävät olenko oikeassa. Tämä tietyst vain mun oma arvio.Sama mies.
Kova kaveri varmasti! Monasti noissa tulee ongelmaksi, jos tulee, niin starttirn opettelu kestää pitkään, sekä se että aletaan liikaa keskittymään spesifiin kädenvääntöreeniin niin menetetään lihasmassaa sekä loukkien todennäkösyys kasvaa.Tässä kun on saanut kuunnella arvioita Suomen lahjakkaimmista vääntäjistä, niin mun arvion mukaan Lauri mahtuu avoimen luokan top 2:seen helposti Emilin kaveriksi. Seuraavat 1-2 vuotta näyttävät olenko oikeassa. Tämä tietyst vain mun oma arvio.
Olipas sattuva arvio kädenväännön supersankarilta. Tässähän joutuu pianaikaa myöntämään, että tiedät asiasta jotain...Kova kaveri varmasti! Monasti noissa tulee ongelmaksi, jos tulee, niin starttirn opettelu kestää pitkään, sekä se että aletaan liikaa keskittymään spesifiin kädenvääntöreeniin niin menetetään lihasmassaa sekä loukkien todennäkösyys kasvaa.
Satakertaa kun arvaa ni saa kerran John Brzenkin voiton oikeinOlipas sattuva arvio kädenväännön supersankarilta. Tässähän joutuu pianaikaa myöntämään, että tiedät asiasta jotain...