Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän ongelmaan ratkaisu on kieltämättä todella, todella vaikea keksiä.
Niin no, älykello ja urheilukello on kaks eriasiaa. Pakettiautossaki voi olla hienoja ominaisuuksia, muttei sitä kannata urheiluautoon verrata.Olin jo napittamassa ostohousuja kiinni samsun watch 8 classicin kanssa kunnes luin arvostelun... akku kestää vuorokauden. Eh heh, luulin vitsiksi ja piti tarkistella niin kyllä vaan, 30h abouttia kestää. Wanha suunto 5 gps:llä ja kaikella, kestää sen 2 viikkoa.
Hienompi toi valkonen on
Pari kesää sitten oltiin lähdössä jonnekin pidemmälle autoreissulle Mercedes-Benzillä (hieno). Näin paljon vaivaa kootakseni useiden tuntien pituisen soittolistan parasta ysäriä valiten jokaisen kappaleen yksitellen, en randomisti massana. Kun lähdettiin matkaan ja laitoin soittolistan tulille, niin varmaan jo vartin päästä tuli jo kommentti, että vittu mitä paskaa ja musiikki vaihtui venäläiseen. Sen jälkeen minun musiikkini ei ole enää saanut uutta mahdollisuutta. Olen sitä mieltä, että ne kuntit tai minkit, jotka eivät pidä ysäristä, eivät ole mieleltään tasapainoisia ja heidät pitäisi ohjata ammattiavun piiriin. Jokainen muistaa kuinka mahtavia aikoja ne olivat. Maailmassa on kolme asiaa, jotka ovat kaiken kritiikin yläpuolella: Ysäri, Mercedes-Benz ja Donald John Trump.Mitä tapahtuisi, jos Minkki kyydissä ajaessa soittaisit tuota ysäriä, Yötä, Popedaa ja lisäksi esim. Robinia?![]()
Olen yrittänyt vähentää niiden käyttöä. Noloa myöntää mutta tulin joskus niistä riippuvaiseksi ja piti käydä ihan katkolla, että pääsin eroon.Onkohan Möykkysen mecessä karvanopat![]()
Olin jo napittamassa ostohousuja kiinni samsun watch 8 classicin kanssa kunnes luin arvostelun... akku kestää vuorokauden. Eh heh, luulin vitsiksi ja piti tarkistella niin kyllä vaan, 30h abouttia kestää. Wanha suunto 5 gps:llä ja kaikella, kestää sen 2 viikkoa.
En ollut Oulussa eilen, en käytä alkoholia ja Mercedes-Benzin assosioiminen kaivinkoneeseen on täysin asiatonta.#kaivinkone mainittu:
Oulun poliisilaitoksen tapahtumia 28.8
Illalla kello 21 jälkeen poliisipartio pysäytti kaivinkoneen Oulunportissa. Kävi ilmi, että kuljettaja oli nauttinut miestä väkevämpää. Hän puhalsi alkometriin rattijuopumuksen rajan ylittävän tuloksen.
Tarkkuusalkometritestin jälkeen miehelle kirjoitettiin sakko rattijuopumuksesta ja hänet määrättiin ajokieltoon.
En ollut Oulussa eilen, en käytä alkoholia ja Mercedes-Benzin assosioiminen kaivinkoneeseen on täysin asiatonta.
#kaivinkone mainittu:
Oulun poliisilaitoksen tapahtumia 28.8
Illalla kello 21 jälkeen poliisipartio pysäytti kaivinkoneen Oulunportissa. Kävi ilmi, että kuljettaja oli nauttinut miestä väkevämpää. Hän puhalsi alkometriin rattijuopumuksen rajan ylittävän tuloksen.
Tarkkuusalkometritestin jälkeen miehelle kirjoitettiin sakko rattijuopumuksesta ja hänet määrättiin ajokieltoon.
Aivan varmasti on ollut. Toinen mitenkään mahdollinen selitys on, että kyseessä on 90-luvulla syntynyt nuori herra.Ja tuota musiikkimakua kun miettii niin onkohan mahdollista että veli Möykkysellä on ollut joskus nuorena miehenä Corolla?
Ei osu aikajanalle. 80-85 syntymävuosi oltava jotta on ehtinyt teini-ikäisenä omaksua sen ysärimusiikin syvimmän olemuksen.Aivan varmasti on ollut. Toinen mitenkään mahdollinen selitys on, että kyseessä on 90-luvulla syntynyt nuori herra.
Aivan varmasti on ollut. Toinen mitenkään mahdollinen selitys on, että kyseessä on 90-luvulla syntynyt nuori herra.
Niin. Sehän tarkoittaa, että ysärillä olisi ollut Corolla. Joka on se toinen selitys tuolle musiikkimaulle.Ei osu aikajanalle. 80-85 syntymävuosi oltava jotta on ehtinyt teini-ikäisenä omaksua sen ysärimusiikin syvimmän olemuksen.