Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Liitteet ei aina aukea, tämä on tullut sen jälkeen kun tuli nuo punaiset korostusvärit kaikkeen jota klikkaa. Värjäytyy vain reunat punaisiksi eikä muuta. iPhone ja Safari käytössä.

Ja haku on jotenkin outo. Esim tämän tredin koko nimellä hakiessa ei tule yhtään osumaa, ja sana ”ylläpidolle” tuottaa 11 osumaa eikä yhtään tähän ketjuun. Jääkö mulla jotain oleellista täyttämättä/poistamatta tuosta hausta?

Liitteet ei aina aukea, tämä on tullut sen jälkeen kun tuli nuo punaiset korostusvärit kaikkeen jota klikkaa. Värjäytyy vain reunat punaisiksi eikä muuta. iPhone ja Safari käytössä.

Ja haku on jotenkin outo. Esim tämän tredin koko nimellä hakiessa ei tule yhtään osumaa, ja sana ”ylläpidolle” tuottaa 11 osumaa eikä yhtään tähän ketjuun. Jääkö mulla jotain oleellista täyttämättä/poistamatta tuosta hausta?
Haku ei kata kaikkia viestejä, vaan jollakin algoritmilla jonkun prosentin. Onko muut huomanneet liitteiden kanssa ongelmaa vai ovatko ne laitettu pienempänä full size, joten ne eivät edes aukea isommaksi?

Tuo mainos tulee ärsyttävästi off topic ketjun päälle puhelimella. Mahtaako tuolle mitään?
Screenshot_2025-03-27-12-02-05-22_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webp

Taas meinaa mainokset mennä ketjujen päälle

Liitteet

• Screenshot_2025-08-06-10-16-43-08_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webp
    Screenshot_2025-08-06-10-16-43-08_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webp
    28,1 KB · Katsottu: 30
Taas meinaa mainokset mennä ketjujen päälle
Oon vaihtamassa googlesta pois koska menee hermot niiden surkeaan asetteluun. Mukamas automaattisesti optimoidut mainokset enkä ole ainoa jolla noi menee kontentin päälle. Saattaa kestää pari viikkoa kun ei ole mikään ihan simppeli kun vaihtaa.

Olen hyvin tyytyväinen kun pakkis syöttää Nousun mainosta:rock: hyvä Nokia ja joka euro jää suomeen.
Mainokset on alussa randomia, mutta hiljalleen ne sitten menee personoiduiksi, eli ne vähän näyttää sitä missä kukin nyt sattuu vierailemaan ja monessa tapauksessa vaikka sattumoisin tulee mainoksia josta juteli kaverin kanssa kahvilla.

Back
Ylös Bottom