Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin, ei se asenne pelkästään rahasta ole kiinni.

FOMO.

Itse vähän tuosta kärsin ja se, minkä aikoo tehdä täytyy tehdä seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen. Toki tähänkin asti on eletty eikä odotettu ja jokainen päivä on sitä elämää ja onneksi arki on sellaista, jossa viihtyy. Mutta, jos meinaa jotain isompia juttuja tehdä, niin ei niitä sitten enää päälle 70 vuotiaana tehdä ja todennäköisyys, että matka päättyy kasvaa päivä päivältä.

Voihan sitä olla toimintakykyinen vaikka päälle 80 vuotiaaksi, mutta sen varaan en laske.

Osinkosijoittajana on helppoa. Taivaalta tippuu mannaa kuukausittain, sen voi sitten törsätä tai uudelleensijoittaa. Ei tietenkään verotehokasta, mutta en välitä.

Ensimmäistä kertaa ikinä asioin Alkon verkkokaupassa, su iltana tilaus ja tänä aamuna tuli viesti notta tuote noudettavissa myymälästä.

#ripeää

Oiskohan näin?

oisko.webp

Joo joo, on lyhyet sormet ja pieni muna.

Laardi ja Vokotti suorittaneet rasvarosentin mittauksen ranteesta. Äkkiä kertyy tuonne, reilu kolme kiloa lähti painoa, niin heti 0,5cm pois ranteen ympäryksestä. Lihaksen kasvattaminen tuonne sitte vaikeampi juttu.

View: https://youtu.be/46Fc-gW2OKM?si=iLmlASCt8YW5CdPG

Esim SIC vois tuoda tämänkaltaisen parturikulttuurin Suomeenkin. Aika huonolta näyttää kotimaan palvelu tähän verrattuna.

Olisi aivan huikeaa. Olen käynyt noissa ulkomailla ja thaikuissa menen ensimmäisenä tuollaiseen aina. Bangkokissa on Asokin aseman lähellä muistaakseni Seoul Spa tms. niminen paikka missä saa parilla eurolla reilun tunnin käsittelyn.

M-Roomissa ja Groomissa saa myös parilla eurolla pidemmän päähieronnan hiustenpesun yhteydessä myös täällä.

Japanissa olen käynyt tällaisissa venyttelyissä ja nämä ovat myös ihan älyttömän hyviä. Siellä ensin hierotaan ja sitten on noi venyttelyt.

View: https://www.youtube.com/watch?v=0TMqTHXE4MY

Back
Ylös Bottom