Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on 3kmh ylitys ja pim pim ainakin mulla
Sama, mutta rattiin saa suosiks nappiin sen poiston. Tykkään kyl pitää taajamassa päällä, kun täällä ainaki mukuloita sinkoilee sieltä sun täältä tielle. Tää ylinopeus pimpelipompeli ei kait ole mikää eautojen, vaan ihan kaikkien uusien autojen ominaisuus.

Laitoin keväällä haun paikalliselle sinkkupalstallekin eikä silloinkaan kukaan ilmoittautunut.
Treenikaveri olis kova juttu.

vika siinä, että kaikki on liian tosissaan ei kelpaa mikään muu kun kaikki

Minäkin olen koittanut joskus hakea polkuyöräilyseuraa, eikä minkäänlaista kinostusta osoitettu miltään suunnalta

Minulla krabula: baarintädin syy!

menin nauttimaan kaksi olutta, mutta Minulle tarjoiltiin viisi!

ja tuopit piripintaan, eli mahtuuko siihen 0,6

Päivän luontokuvassa yhteenkasvaneet oksat.

Liekö tavallista, metsien mies @Heatseeker?

En itse ole moista nöhnyt ennen.

IMG-4731.jpg

IMG-4732.jpg

Olihan huonosti nukuttu yö. Tosin syynä ei olleet eilen nautitut kaksi paukkua vaan salilla suoritetut kohautukset.

Ja ehkä vähän salilla seilannut seireeni.

Yökylmä alkaa näköjään pistämään pikkueläimiä liikkeelle, kaksi pienenpientä myyrää oli jostain raosta päässyt sisälle taloon 🤨. Onneksi karvaiset tuholaistorjuntajoukot olivat olleet asianmukaisessa valmiudessa ja eliminoineet tunkeutujat välittömästi niin, että ne odottivat aamulla hävittämistä siististi melkein vierekkäin.

vika siinä, että kaikki on liian tosissaan ei kelpaa mikään muu kun kaikki

Minäkin olen koittanut joskus hakea polkuyöräilyseuraa, eikä minkäänlaista kinostusta osoitettu miltään suunnalta
Totta, varsinkin sinkkuryhmässä. Ei ymmärretä että treenikaveri on treenikaveri

niin ja ei viittitä etes harkita tapaamista jos ei alkutietojen perusteella ole edesä valoisa tulevaisuus

Yökylmä alkaa näköjään pistämään pikkueläimiä liikkeelle, kaksi pienenpientä myyrää oli jostain raosta päässyt sisälle taloon 🤨. Onneksi karvaiset tuholaistorjuntajoukot olivat olleet asianmukaisessa valmiudessa ja eliminoineet tunkeutujat välittömästi niin, että ne odottivat aamulla hävittämistä siististi melkein vierekkäin.

Jos Masa-kissalle tuollaisen vastuun jättää, niin ne elukat tanssii aamulla voitontanssia uuvahtaneen Masan ympärillä.

Back
Ylös Bottom