Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Turku lähempänä.

532086674_10235398933408527_6441559159136076147_n.webp

Herr Doktorin jatkuvaan lihavaoloon voi olla selitys läskin häviämisessä hengityksen kautta. Herr D:n elimistö on erikoistunut tallentamaan itseensä tämän muista irronneen ylimäärärasvan.
Kyllä, ja olen päätynyt että olen oppinut yhteyttämään. Aina kun aurinko paistaa niin jännästi paino nousee.

Mulla oli lähellä, että käyn itsekseni pizzalla.
Törkysuolaista ja rasvaista ja makeaa ja tulista.
Olin järkevä ja lähdin kotiinpäin.

Vieläki haluttaa pizzaa.

#Nälkä

Oli kyl lyhyt ja lämmin kesä tänä vuonna. Oliko sitä lämpöä nyt kokonaiset 5vkoa? VMP. Ens viikolle lupaa 13 asteen keskilämpötilaa, joutuu jumalauta housuja harkitsemaan jalkaan.

Napsahtais eurojaskasta muutama miljoona, niin pääsis pois jonnekkin missä on lämpöistä ja ennenkaikkea aurinkoista vuoden ympäri.

Hillitsin myös itseni, kun kauppakeskuksen käytävällä yritettiin taas kaupitella jotakin.
Hirveä tätinaistourette meinaa iskeä päälle, mutta ymmärrän, että he ovat töissä, niin ei sovi järkyttää.

Tulin kotiin, nautin Westonsin siiderin, sitten todella hyvänmakuisen Jameson Black Barrelin. Fiilis on keveä.
Sitten tuli mieleen että mitähän tuo mies jota tapailen ajattelee kun täällä on nousuhumalassa oleva nainen, kun se tulee tänne kohta rietastelemaan 🤔

Vain 3L, mutta kakkossettiin piisaa (ainakin hetken :))

IMG-4579.jpg
Mikäs vahvari toi on, Yamaha lienee?

Pojalla noiden LS7 kanssa R-N800A, eli aika saman henkistä settiä.

Kyllähän toi suurimmalle osalle kelpaisi enemmän kuin hyvin ainoaksi setiksi.

Tosta radiosta tuli hauska muisto mieleen.

Joskus -70 luvulla TV-lupatarkastaja tunki sen aikaiseen tyyliin puoliväkisin sisälle (äitini oli toki kotona) ja rupesi tivaamaan, että onhan teillä tossa radio (en tiedä miksi, kun telkkari oli ihan rehdisti näytetty).

Mutsi sitten hieman närkästyneenä totesi, että laita se nyt sitten samalla toimimaan.

Oli siis koristeena tuolloin. Muistan vielä, että se toimikin jossain vaiheessa, jotain DDR lähetystä taisi ottaa vastaan. 😄

Ai niin, kesäloman toinen pätkä alkoi äsken. Pääsee taas uudelle vuokramökille ihmettelemään. Tänä kesänä käyty sitten kahdella eri mökillä.

Lomarenkaan tarjonta on kyllä ollut hyvä. Monta vuotta käytiin samalla mökillä kesät-talvet, mutta nyt pari vuotta kokeiltu eri mökkejä.

Ensi kesänkin majoitus jo varattu, kun rupesi varauskalenteri täyttymään.

Pääsee taas lehmäpaimen ”uimaan” eli kahlaamaan ja juoksemaan matalassa vedessä vesilelun perässä. Kyllä se uikin, jos pohja katoaa jalkojen alta.

Back
Ylös Bottom