.416 Rigby Barnesin murkulalla? Sylvihän voisi kokeilla ko. cal. muutaman kutin. Tiedä vaikka TOS parantuisi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.416 Rigby Barnesin murkulalla? Sylvihän voisi kokeilla ko. cal. muutaman kutin. Tiedä vaikka TOS parantuisi
Viaton elukka se rottakin on.Vein roskat taloyhtiön katokseen ja roska-astiasta kuului kohinaa. Aavistin että siellä on joko rotta tai joku spurgu. Avasin astian heittääkseni roskat sinne. Rottahan sieltä hyppäsi. Oli tosi iso. Hui saatana mä säikähdin vaikka osasin odottaakin sitä.
Pari kirosanaa pääsi kyllä. Onneksi kukaan ei kuullut.
Niin on. Mutta säikäytti mut pahasti kun hyppäsi kohti.Viaton elukka se rottakin on.
Olet aloittanut dieetin. Kuinka pitkään kestää?
Olet aloittanut dieetin. Kuinka pitkään kestää
... on kuulemma sinkkumiehelle kesän ehdottomia kohokohtia!Viinideitit Helsingin Vallisaaressa...
Affirmative. Hylsyyn kun laittaa reilun sata grainia ajoainetta niin kaupan päälle tulee komea ketunhäntä piipusta..416 Rigby Barnesin murkulalla? Sylvihän voisi kokeilla ko. cal. muutaman kutin. Tiedä vaikka TOS parantuisi![]()
Positiivista, et o ainakaa allerginen pistoilleMun kämpässä oli pahimmillaan sata ampparia päivän aikana, nyt niitä on ollut "vaan" 20-30 per päivä. Mutta oon jo saanut kaksi ampiaisen pistosta jalkaan kun oon asunut päälle.
Voi kun mä niin haluaisin muuttaa omaan kotiin!! Mutta täällä kylässä ei oo yhtään sopivaa kämppää myynnissä.
Olisko tää merkki siihen että pitää vaihtaa maisemaa![]()
Oot kyllä hetken siitä jo haaveillut muistaakseni. Ei muuta kuin työpaikka edellä, mistä tärppää mukavaa duunia ni sinne auton keula ja menoksi. Ei tainnut sellaista rakkautta nyt kuitenkaan lehahtaa että se sitoisi vai?Mun kämpässä oli pahimmillaan sata ampparia päivän aikana, nyt niitä on ollut "vaan" 20-30 per päivä. Mutta oon jo saanut kaksi ampiaisen pistosta jalkaan kun oon asunut päälle.
Voi kun mä niin haluaisin muuttaa omaan kotiin!! Mutta täällä kylässä ei oo yhtään sopivaa kämppää myynnissä.
Olisko tää merkki siihen että pitää vaihtaa maisemaa![]()
Tästä tulee samanlainen ikuisuusprojekti kuin kuvasta tennishameessa. Year 13 and still counting.Oot kyllä hetken siitä jo haaveillut muistaakseni.
... on kuulemma sinkkumiehelle kesän ehdottomia kohokohtia!
eiköhän se epätoivoisuuden raja ole ylitetty jo ajat sitten, eli ei muutaku mecen keula kohti pääkaupunkiaSuvestani, oikeastaan koko vuodesta, puuttuu kyllä tuommoinen, mutta emmä silti
koska: olisihan se nyt aivan liian epätoivoista lähteä ääsjoelta hellsinkiin dayteille
eihän hellsinkiläiset vosutkaan tule ääsjoelle
eiköhän se epätoivoisuuden raja ole ylitetty jo ajat sitten, eli ei muutaku mecen keula kohti pääkaupunkia