Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vein roskat taloyhtiön katokseen ja roska-astiasta kuului kohinaa. Aavistin että siellä on joko rotta tai joku spurgu. Avasin astian heittääkseni roskat sinne. Rottahan sieltä hyppäsi. Oli tosi iso. Hui saatana mä säikähdin vaikka osasin odottaakin sitä.

Pari kirosanaa pääsi kyllä. Onneksi kukaan ei kuullut.
Viaton elukka se rottakin on.

Viinideitit Helsingin Vallisaaressa...
... on kuulemma sinkkumiehelle kesän ehdottomia kohokohtia!

1000014058.webp

Mun kämpässä oli pahimmillaan sata ampparia päivän aikana, nyt niitä on ollut "vaan" 20-30 per päivä. Mutta oon jo saanut kaksi ampiaisen pistosta jalkaan kun oon asunut päälle.

Voi kun mä niin haluaisin muuttaa omaan kotiin!! Mutta täällä kylässä ei oo yhtään sopivaa kämppää myynnissä.
Olisko tää merkki siihen että pitää vaihtaa maisemaa 🤔

Mun kämpässä oli pahimmillaan sata ampparia päivän aikana, nyt niitä on ollut "vaan" 20-30 per päivä. Mutta oon jo saanut kaksi ampiaisen pistosta jalkaan kun oon asunut päälle.

Voi kun mä niin haluaisin muuttaa omaan kotiin!! Mutta täällä kylässä ei oo yhtään sopivaa kämppää myynnissä.
Positiivista, et o ainakaa allerginen pistoille 😁
Muuta muualle vaan, en tiä mistä ja mihin, mut anti mennä vaan.

Eilen oli tunnin verran etuovi auki niin kolme ampiaista sai teilata sisältä. Joku tutkimusmatkailu vaihe heillä.
Kohta on todella tummat pilvet päällä.

Oot kyllä hetken siitä jo haaveillut muistaakseni. Ei muuta kuin työpaikka edellä, mistä tärppää mukavaa duunia ni sinne auton keula ja menoksi. Ei tainnut sellaista rakkautta nyt kuitenkaan lehahtaa että se sitoisi vai?

... on kuulemma sinkkumiehelle kesän ehdottomia kohokohtia!

Suvestani, oikeastaan koko vuodesta, puuttuu kyllä tuommoinen, mutta emmä silti

koska: olisihan se nyt aivan liian epätoivoista lähteä ääsjoelta hellsinkiin dayteille
eihän hellsinkiläiset vosutkaan tule ääsjoelle

Suvestani, oikeastaan koko vuodesta, puuttuu kyllä tuommoinen, mutta emmä silti

koska: olisihan se nyt aivan liian epätoivoista lähteä ääsjoelta hellsinkiin dayteille
eihän hellsinkiläiset vosutkaan tule ääsjoelle
eiköhän se epätoivoisuuden raja ole ylitetty jo ajat sitten, eli ei muutaku mecen keula kohti pääkaupunkia

Joo, tänne Hesaan vaan. Täällä niitä vosuja riittää 😀

Äsken oli fyssarikäynti. Naisfyssari kovasti kehui miten hienosti kuntoutus on mennyt. Ja hämmästeli sitä miten vasen reisilihakseni näyttää niin hyvältä olosuhteisiin nähden. 11 viikkoa oli reiden ojentaja poissa pelistä. Kuulemma hyvä lihaskuntoni auttaa paljon kuntoutuksessa. Hänen mukaan polvestani tulee vielä hyvä!

Raivoisaa ahdistussiivousta kaksi tuntia. Vielä kun pyyhkii Masan pyllyn, niin kaikki on tiptop.

Täytyisi toki siivota itsensäkin. Yli viikko mennyt huolehtiessa pelkästään Aino-ressukasta. Näytän Hullun Kissanaisen perikuvalta 🙄

Ainon lääkkeet meni hienosti alas ruoan sekaan sotkettuna. Ei enää ruiskuruokintaa! Iso helpotus.

eiköhän se epätoivoisuuden raja ole ylitetty jo ajat sitten, eli ei muutaku mecen keula kohti pääkaupunkia

ei täsmää

en ole esinmerkiki piipahtanut yökerhossa koko Herranvuonna
enkä ollut tinnerissä

& ei missään nimessä mesellä vaan DeGröna eli vr

Back
Ylös Bottom