Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

otin eilen taas kaikki keinot käyttöön ja annostelin kreatiinia ruumiiseen

harmi kun unohtui ottaa lähtöpaino, alkuviikosta se oli 83:tasan
Kamalaa tommottiset KREATIININ käytöt, ne on vaarallisia kuulemma.
Mutsiki aikanaan kyseli, ettenhän vaan käytä mitään jauhoja. 🫣

Paino torstaina siinä 106kg, paino perjantai-iltana 160kg, ainaki jos olotilaan on luottamista, peilin eteen ei uskalla. Viimenen keksi tais olla liikaa🤔 korjaantusko parilla ben&jerrysillä 😬🫣

Huhhuh 106kg. Aikamoisia köriläitä täällä. Mä olen nykyään melkein toveri vokot:n painoluokassa. 87kg pari päivää sitten. Se on aika vähän kun on kuitenkin 188cm pitkä ruumis. Painoin muutama vuosi sitten 98kg. Aika pulska poika. Alaruumiista lähti lihakset kun olin tilapäisenä invaliidina 10 viikkoa. Lääkärin mukaan saan kyykätä 6kk leikkauksen jälkeen eli jouluaattona, haha.

Otin muuten myös kreatiinia tänään tauon jälkeen. Ajattelin vetää yläkropan minttiin! Voi panostaa eri tavalla kun ei tarvi jalkoja tehdä. Tai siis ei saa. Hauista ja penkkiä siis loppuvuosi. Katotaan miten käy.

Mää oon yleensä saanu sen lainaan mitä oon pyytäny...sikäli kun on ollut koeajo/käytetty liikkeessä. (pyydetty: macan, panamera, taycan, 911 turbo)

Kun en oo pyytäny niin yleensä on ollu joku taycan tai panamera. Joskus random audi ja pari kertaa huollon kupla :LOL:.
Oli sitten Macan Base. Eli se takavetoinen hinnaston alkaen malli.

Joskus kiroilin omia 22” kesävanteita ja sitä myötä reteitä renkaiden kokoja. Vetelee urissa jne. No, tähän on tottunut. Silti välillä miettinyt, että olisiko auto parempi maltillisemmalla renkaistuksella.

Noilla sijaisauton 20” pullilla oli aivan hirveä, ei mitään tuntumaa mihinkään. Ja jotkut ottaneet mukavuuden takia tollaiset siihen 640hv Macaniin 😳

Lisäksi ne surkeimmat penkit ja perusratti.

Ei myöskään 360 kameraa jne jne.

En ikinä ostaisi Macania tollaisena. Puoleen hintaan saa paremman ajofiiliksen jollain Audilla tms.

Kyllä kelpasi hypätä omaan autoon.

Eversti Santelssin kanssa pitää käydä tänää viimeiseen taistoon joukkojemme rippeillä.

Viimeiseen tölkkiin
Kuinka @Sniffari n ja everstin joukkojen on käynyt? Onko asemat saatu pidettyä, vai jopa edetty?
e. Kuhtalaisen rankka viikko ollut. Röiren, salin, lenkin ja saunan jälkeen aika väsy olo. Jos vähän vielä väijyisi töllöä ja sitten saisi veli vokotin kaltaiset unet ilman häiriö tekijöitä... , niin olisi huomenna ruumis ja sielu levännyt. Ja @Oy Masa Ab vain yksi pieni saunaolut. oletan, että lupa oli noin pieneen määrään :unsure:

Huhhuh 106kg. Aikamoisia köriläitä täällä. Mä olen nykyään melkein toveri vokot:n painoluokassa. 87kg pari päivää sitten. Se on aika vähän kun on kuitenkin 188cm pitkä ruumis. Painoin muutama vuosi sitten 98kg. Aika pulska poika. Alaruumiista lähti lihakset kun olin tilapäisenä invaliidina 10 viikkoa. Lääkärin mukaan saan kyykätä 6kk leikkauksen jälkeen eli jouluaattona, haha.

Otin muuten myös kreatiinia tänään tauon jälkeen. Ajattelin vetää yläkropan minttiin! Voi panostaa eri tavalla kun ei tarvi jalkoja tehdä. Tai siis ei saa. Hauista ja penkkiä siis loppuvuosi. Katotaan miten käy.
Mähän oon siis kynis nykysin 😂 kerran paino ollu alle 100kg, ku vedin oikeesti kireeks. Aikuisiän ollu siinä 120kg ja kerran kävi 140+
Ny tää on tällasta kuntojunppaa laihaläskinä

Maanantaiaamuna ennen junppaa, ihan vitullinen turvotus monen päivän mässystä, vie perhana 4 päivää saada turvotus pois ja sitten on taas pakkomielle syyä ku sika 😂😂😂

Liitteet

• IMG_2508.webp
    IMG_2508.webp
    42,2 KB · Katsottu: 62
Kuinka @Sniffari n ja everstin joukkojen on käynyt? Onko asemat saatu pidettyä, vai jopa edetty?
e. Kuhtalaisen rankka viikko ollut. Röiren, salin, lenkin ja saunan jälkeen aika väsy olo. Jos vähän vielä väijyisi töllöä ja sitten saisi veli vokotin kaltaiset unet ilman häiriö tekijöitä... , niin olisi huomenna ruumis ja sielu levännyt. Ja @Oy Masa Ab vain yksi pieni saunaolut. oletan, että lupa oli noin pieneen määrään :unsure:

Itse olin valmistautunut pataljoonan puolustusammunnasta suoraan Kajaanin yöhön.

Masa-kissuttelija on aina mukana.

Jopas sängyssä on vetovoimaa. Eikä ole edes naista täällä houkuttelemassa. No kaksi narttua mutta ne vaan kuorsaa. Tunti tässä taas valmistautunut nousemaan kahvia keittelee ja starttaa päivän mut kun vähän kääntää kylkeä ni aina muka niin kiva asento et taas 5min silmät kii.

Kai se että tästä nousee, edustaa myös kaikkien kotiaskareiden vääjäämätöntä aloittamista.

20250809_072836.webp
Masa-kissan kanssa retkeillään edelleen olohuoneen lattialla. En voi päästää sitä makuuhuoneeseen, koska se söisi kaikki potilaalle tarkoitetut ruuat.

Neiti Kesäheinän tilanne on edelleen huolestuttava.

Back
Ylös Bottom