Silminnäkijä: Hukkunut nuori putosi uimalelun päältä veteen
Merivartioston mukaan poika vajosi pinnan alle noin 50 metrin päässä rannasta.
Tuota.... mitä tähän nyt sanoisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs jalassa? Ja miks se estää liikkumisen?Ahh nyt tekisi hyvää heittää nikotiinipussi/nuuskapussi huuleen. Ihan jäätävä himo ja pahenee vaan. Kohta 6 viikkoa ilman leikkauksen jälkeen. Pitäisiköhän alkaa käyttämään...
Meni helpolla siihen asti kun tuli tämä jalkavamma. Nyt ei pääse liikkumaan edes ja itekseen kotona menee vapaat.
Kävelyä on toki ikävä näin 10 viikon jälkeen. Ja muutenkin treenaamista, luonnossa liikkumista jne. Ja viinaa. Ja naisen kosketusta ehkä myös, hihi.
Mutta kaikista eniten tekisi mieli nikotiinia. Huhhuh mikä riippuvuus. Fyysiset oireet meni ohi jo aikoja sitten mutta psyykkiset ei varmaan ikinä. Jos vaikka pari röökiä polttaisi. Tupakka ei ole se ongelma ollut enkä usko että se tulisi tavaksi.
Tylsää on päihteetön, urheiluton ja naiseton elämä. Töitä onneks on, toki kesäloma alkaa eli nyt ei niitäkään. Ensi viikolla kävelyn harjoittelua ja vesijuoksua. Paras loma ikinä![]()
![]()
Silminnäkijä: Hukkunut nuori putosi uimalelun päältä veteen
Merivartioston mukaan poika vajosi pinnan alle noin 50 metrin päässä rannasta.yle.fi
Tuota.... mitä tähän nyt sanoisi.
Vähän liiottelin...oonhan mä liikkunut keppien kanssa ja käynyt ulkosalilla treenaamassa. Mutta aiempi aktiivinen elämä on silti aika kaukana tästä, kun ei tässä mitään pidempiä lenkkejä tehdä vaan lähistöllä pyörii.Mikäs jalassa? Ja miks se estää liikkumisen?
Mä kävin reenaamassa kun jalassa ei ollut ainuttakaan sidettä polvessa ja jalka halvaantunu, toki SJMV oli turhan ”fiksua”
Hypin kepeillä 4 kerrokseen junppaamaan joka päivä. Samoin kävin reenaamas kun molemmat jalat oli säpäleinä, toki en jalkoja
Kävin reenaamas 2 viikkoa vatta ja nivusleikkauksen jälkeenki(en myönnä olevani viksu)
Mutta asioita voi tehdä vaikka vaikiaa olis.
Myönnän olleeni 4kk reenaamatta kun olin pyörätuolis ja en kyenny edes kusemaan ilman apua.![]()

Ulkolämpötila raikas +13. Nauttikaa.
Sama. Vielä seitsemän vuoden jälkeen tekee joskus mieli tupakkaa ja sitä tunnetta kun vetää savua keuhkoihin^itse kun olin aikanaan nikotiinikoukussa, niin se oli nimenomaan se polttaminen. Millään korvikeella ei saanut samaa ja ne sitten oli helppo lopettaa / en oikein korvikkeisiin ehtinyt koukuttuakaan, kun ei niistä saanut sitä samaa fiilistä.
Mjaa…no mulle toi ois vielä pientäVähän liiottelin...oonhan mä liikkunut keppien kanssa ja käynyt ulkosalilla treenaamassa. Mutta aiempi aktiivinen elämä on silti aika kaukana tästä, kun ei tässä mitään pidempiä lenkkejä tehdä vaan lähistöllä pyörii.
Polvesta leikattiin eturistiside ja aika paljon muutakin samalla eli tosi pitkä kuntoutus. Kyykkyyn pitäisi päästä vasta jouluna. Kokonaisuudessaan kuntoutus kestää yhteensä 10kk. Kyllä se vähän nakertaa, mutta tosiaan kiva päästä taas pian tallustelemaan![]()