Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä on nykyinen? Minä oon viimeksi ampunu kolme seisovaan ja kolme liikkuvaan. (+30v sitten)
Se on sellainen jonka läpäisee jopa irma.

4 laukausta paikallaan olevaan tauluun, osuma-alue noin 20cm ja etäisyys...öö...70m?

Ei se Adrian Newey ihan turha jätkä taida olla.
Viimisen 30 vuoden ajalta varmaan puolet mm-autoista suunnitellu niin tekis mieli sanoa, juuei ole turha jätkä.

Toiset puolet varmaan Ross Brawnin autoja. (en kyllä tiiä kuinka paljon se mersun autoja sinänsä oli suunnittelemassa)

Huikeaa! Tuli täydellinen oikeiden vastausten suora.
Vastasit oikein 10 kysymykseen

iu

Ahh nyt tekisi hyvää heittää nikotiinipussi/nuuskapussi huuleen. Ihan jäätävä himo ja pahenee vaan. Kohta 6 viikkoa ilman leikkauksen jälkeen. Pitäisiköhän alkaa käyttämään...

Meni helpolla siihen asti kun tuli tämä jalkavamma. Nyt ei pääse liikkumaan edes ja itekseen kotona menee vapaat.

Kävelyä on toki ikävä näin 10 viikon jälkeen. Ja muutenkin treenaamista, luonnossa liikkumista jne. Ja viinaa. Ja naisen kosketusta ehkä myös, hihi.

Mutta kaikista eniten tekisi mieli nikotiinia. Huhhuh mikä riippuvuus. Fyysiset oireet meni ohi jo aikoja sitten mutta psyykkiset ei varmaan ikinä. Jos vaikka pari röökiä polttaisi. Tupakka ei ole se ongelma ollut enkä usko että se tulisi tavaksi.

Tylsää on päihteetön, urheiluton ja naiseton elämä. Töitä onneks on, toki kesäloma alkaa eli nyt ei niitäkään. Ensi viikolla kävelyn harjoittelua ja vesijuoksua. Paras loma ikinä 😀

^itse kun olin aikanaan nikotiinikoukussa, niin se oli nimenomaan se polttaminen. Millään korvikeella ei saanut samaa ja ne sitten oli helppo lopettaa / en oikein korvikkeisiin ehtinyt koukuttuakaan, kun ei niistä saanut sitä samaa fiilistä.

Maalikuvio ja ammunnan suoritus​

Metsäkauriskokeessa sekä hirvi- ja peurakokeessa käytetään maalikuviota, jossa osuma-alueen halkaisija on 23 senttimetriä, ja karhukokeessa maalikuviota, jonka osuma-alueen halkaisija on 17 senttimetriä.

Kokeessa ammutaan paikallaan olevaan maalikuvioon neljä laukausta vapaavalintaisesta pysty-, istuma- tai polviasennosta 75 metrin etäisyydeltä. Aikaa neljän laukauksen ampumiseen on 90 sekuntia ensimmäisestä laukauksesta laskettuna. Ampuessa saa käyttää tukea, kunhan asetta ei lukita mekaanisesti alustaan. Samassa ampumakoetilaisuudessa ampuja saa yrittää koetta (kauris, hirvi tai karhu) enintään viisi kertaa.

Kyllähän Sylvi ainakin tukea käyttäen yhten treeni kerran jälkeen kokeen läpäisisi.

Oli niin rankka sade että kellariin tulvi vettä. Eikä ole edes ensimmäinen kerta tässä taloyhtiössä. No, onneksi on huoltomiehet jotka hoitaa tämmöset asiat kuntoon.

Back
Ylös Bottom