Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pohkeet alkaa olla kesäkunnossa.
Sandaaleilla ja muilla ei-kengillä kävely näyttää olevan hyvää reeniä noille.

IMG-4438.jpg
Onko sulla pohkeet ihan geneettisestikin ns. hyvä lihasryhmä vai saako joku ne ihan oikeasti treenaamalla kehittymäänkin?

Onko sulla pohkeet ihan geneettisestikin ns. hyvä lihasryhmä vai saako joku ne ihan oikeasti treenaamalla kehittymäänkin?
Ilmeisesti, en ole salilla niitä ihmeemmin treenanut. Enkä nyt koko kesänä etes salilla käynyt. Silloin kun käyn salilla, niin muutama sarja jalkapäivänä.
Pyöräilemällä ja kävelemällä ne saa kyllä jumiin, että ehkä ne miljoonat toistotkin tekee jotain. Pyöräilyssä tosin ehkä enemmän staattista - ei tule pohkeilla pumpattua.

Kyllähän geenit tekee paljon, usein ei tarvi sillo reenata.
Mut kyl ne reenattua saa ilman hyviä geenejäki. Mä oon geneettisesti olento jolla ei ole ainuttakaan hyvää lihasryhmää, silti näyttää melekeen joltain tarpeeks hämäräs. 🥹

Kävin jumpassa.
Oli täysin väärä valinta 🥵

Seuraavaksi siirtyminen uimarannalle. Sopivan paikan löytäminen on hivenen haasteellista, koska kaveri haluaa maata auringossa ja minä ehdottomasti varjossa.

Ommuute keittiön veittien terottaminen sitten paskinta hommaa ikinä. Tarttis tähänki jonku #maksetunpojan

Ilmeisesti, en ole salilla niitä ihmeemmin treenanut. Enkä nyt koko kesänä etes salilla käynyt. Silloin kun käyn salilla, niin muutama sarja jalkapäivänä.
Pyöräilemällä ja kävelemällä ne saa kyllä jumiin, että ehkä ne miljoonat toistotkin tekee jotain. Pyöräilyssä tosin ehkä enemmän staattista - ei tule pohkeilla pumpattua.
Jos jaksan ja kroppa kestää, alan taas tekeen hölkkälenkkiä paljasjalkatossuilla. Kiinnostavaa nähdä miten kehittyy kun ottaa päkiällä muutamia tuhansia kertoja tän 95kg alas. Tosin samalla ois tarkotus tulla hieman vähemmän läskiksi.
Kyllähän geenit tekee paljon, usein ei tarvi sillo reenata.
Mut kyl ne reenattua saa ilman hyviä geenejäki. Mä oon geneettisesti olento jolla ei ole ainuttakaan hyvää lihasryhmää, silti näyttää melekeen joltain tarpeeks hämäräs. 🥹
Eikös se vaan tarkota että oot symmetrinen?

Ommuute keittiön veittien terottaminen sitten paskinta hommaa ikinä. Tarttis tähänki jonku #maksetunpojan
Vähän riippuu terän muodosta miten hankalaa on. Pitäis omaakin kokoelmaa hieman ylläpitää taas, se on mulle ihan mukavaa askartelua.

Millasia veitsiä?

Vähän riippuu terän muodosta miten hankalaa on. Pitäis omaakin kokoelmaa hieman ylläpitää taas, se on mulle ihan mukavaa askartelua.

Millasia veitsiä?
Ihan perus victorinoxia, emmää uskalla mun japanilaisia veittiä A) käyttää B) varsinkaan yrittää terottaa.

Back
Ylös Bottom