Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ups:n Aliisatoimitus

en ny ymmärrä minkätähärwn köln->veitsi->köln

enkä Minun ei tarvitse ymmärtää, mutta hidasta on! tuote siis vasta päässyt hesoohin, viikossa!

IMG_6716.webp
IMG_6717.webp

pesin mopedin, tuli niin hikiki että koskahn pystyy pukea ledersuitin päälle ja lyyä V2 tulille?

Kova seppä!👍

Itse totesin olevani tällä hetkellä erittäin hyvässä kahden päivän festarikunnossa. Kolmannen päivän aamu oli melko tahmea - sänky koetti pitää vankasti otteessaan. Lämpimästä kelistä huolimatta kone tarvitsi vähän ryyppyä käynnistykseen. Mutta kun se siitä starttasi, niin sittenhän se rallatti taas komeesti.

Sen verran tiukan linjan pidin, että pisaraakaan vettä en juonut festareilla. Luotin sataprosenttisesti vokotin teoriaan oluen vesipitoisuudesta.
Sitä on pitkään osannut ottaa itselle sopevasti, että jaksaa aamulla lenkille koiria viemään 👍

Hyvä, että ryypyllä lähti, ollaan vielä kaasari-ikäisiä, niin onnistuu. Vittumaisempaa, jos on sellainen lämmön ja juomisen aiheuttama suoraruisku tai peräprutku, niin ei voi antaa ryyppyä 🤣

Nyt jo lenkillä käyty ja tässä vähän kauppaan lähtö mielessä. Tekiskö sitä ihan hamppareita pitkästä aikaa 🤔

Mulla olisi holiton ölppä, jota ei ole kerennyt hotellilla juomaan, kun nukkunut ja pötköttänyt pitkään ja sitten on tullut aina kiire suihkuun ja tällään itsensä valmiiksi.

Nyt niin kuin joutaisi juua pois, mutta ku ihmisiä näkemässä, niin ei oikein ilkeäisi. #tsup

:nolo:

#kronologisestiaikuistenihmistenongelmat
#vainvesipullojanäkyvissä

ups:n Aliisatoimitus

en ny ymmärrä minkätähärwn köln->veitsi->köln

enkä Minun ei tarvitse ymmärtää, mutta hidasta on! tuote siis vasta päässyt hesoohin, viikossa!

katso liitettä 272379
katso liitettä 272380

niin ja tähän vielä senmoinen lisäys, että 13.päivä tuli sähköposti että toimitus huomenna 14.päivä

no: ei näkynyt

no: 16.päivä sitten tuli emaili että uusi toimituspäivä onkin 18.päivä

no:ei ollut

Back
Ylös Bottom