Nyt kun tää Porin illan veren maistaa jo suussa niin Juvonen nyt ku saat 2 matsia ni aiotko tuhota Paanasen 3-0 vai saako se muka sulle jotain tehtyä ? Toivan kanssa teillä oli tosi tasanen matsi mut aiotko kääntään sen ranteen nurin heti kärkeen. Odotan että kuuluu vaan nivelen narske katsomoon ? Teiskonputki missä sun fiilis viipyy ? Luuttuaako toi Porin nuoripoika sulla lattiaa vai aiotko näyttää sille kaapin paikan kädestä mitä muutama vuosi SM-2 Kurtin jälkeen olit? Walentin aiotko nöyryyttää tota toista Suomipoikaa ? Tylsät vastaukset hylätään heti kättelyssä! Ois tylsää katella Latvian poikienki jos flekmaattiset tuntemattomat Suomipojat vääntää keskenään ilman kunnon rähinää. Mä rikon tarvittaessa ton pöydän. Paree olla järjestäjällä toinen lisäpöytä mukana. Ps. Jos Pynnönen vääntäis tuolla kans ni kysyisin siltä että aikooko se näyttää että siitä on ees tähä lajiin! Henriltä mun ei tarvi enää kysyä. Sen verran monta kertaa se on uskaltanu ottaa kiinni että mun ei tarvi enää epäillä sen päätä.