Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäsen V voisi tulla siistimään autoni. Hirweesti pölyä.
Valtaosa lihavista luo oravanpyörän jossa ruoka tuo euforisen tunteen ja siitä tulee riippuvuus
halvin tuote tiskillä 8e
Mä annoin ite vloppuna virheellisesti itelleni luvan herkutella. Julmettu ateria, jopa liikaa söin. Maha aivan täys. Silti pakko ahtaa läjä karkkia, puoli pakettia keksejä, puoli pussia lakuja, 200g suklaalevy meni alta 2 min. Ja päälle b&j että huono olo taattu. Varmuuden vuoks tämä oli pakko toistaa lauantaina ja sunnuntaina.olen havaannut saman
kaamea paniikki jos ei ole täyttä varmuutta lähimmästä ravinnosta
tästä syystä haettava varmuudenvuoksi suklaapatukka/patukoita esimerkiksi matkaevääksi ettei vain verensokerit laske
+20 on lähinnä vittuilua, sen verran lämmin ettei tarvi takkia, mutta silti liian kylmänettei voi kesäks kutsua. Tää +30 on just passeliAivan sairasta tämmönen porotus. Suomen kesä on makeimmillaan siinä +20c tuntumassa. Eihän näillä keleillä jaksa edes syödä tarpeeks.
Tiiän noita entisestä työstä aikanaan, vuorokauden ruokailut koostui usein kahvista ja tupakasta. Välillä ihmetteli ku väsyttää, kun oli kuitenki syöny yhen leivän parin kolmen päivän aikana.vastakohdasta elävä esimerkki toissapäivältä, tämä tapahtui aurinkoterassilla
hoikka nainen tuli sinne ruokailemaan noin klo 1800 ja kehui, että päivän ensimmäinen ruoka
aamupalan jälkn, siis
Kaikilla ei ole sitä ruokahalua. Minulla on sitä muidenkin edestäTiiän noita entisestä työstä aikanaan, vuorokauden ruokailut koostui usein kahvista ja tupakasta. Välillä ihmetteli ku väsyttää, kun oli kuitenki syöny yhen leivän parin kolmen päivän aikana.
Onneksi olkoon Suomi, taas huippusijoitus!
Saksalainen vertailu: Finnair on Euroopan huonoin lentoyhtiö
Brazil tulisi miele