Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20250712_165438.webp
Kallameri 💙

Kysymys asiantuntijoille.

Millä pitää jysäyttää, jotta vesijetit vaimenevat iäksi? Cock17 ei nyt riitä.

(Muuhun tarkoitukseen joku Cock-juttu voisi kiinnostaakin. Alkaa näin helteellä Sylvikin lämmetä.)

(Muuhun tarkoitukseen joku Cock-juttu voisi kiinnostaakin. Alkaa näin helteellä Sylvikin lämmetä.)
Mustilla kun täräyttää, niin eiköhän.

IMG_4218.webp

Kuvassa sniffarin kanssa harjoittelemassa.

katso liitettä 272237

Kuvassa sniffarin kanssa harjoittelemassa.

Erinomaista.

Kukaan ei varmaan huomaa, kun asettelen tuon rantakalliolle. Pari kouvunoksaa naamioinniksi.

Loppuu prkl luonnon rauhan rikkominen ja älytön älämölö.

Uimarannalla ihmiset makaa kylkikyljessä. Yäk. Sinne pitää mennä arkiaamuisin heti Masa-kissan aamupalan jälkeen, niin saa olla rauhassa. Nyt ei pysty.

nyt lähden nauttimaan olutta, etukäteensuunnittelemattoman määrän

eilen päädyin lopputulokseen, 3 x 0,5l nelosta + 2 x 0,4 kolmosta

Tässä takapihalla on juostu suunnistuksen MM-kisoja. Sellaista enempi himpulampaa porukkaa näyttää olevan. Jaksaa paremmin pöpelikössä porhaltaa. Voimamahalla ei pärjää. Sveitsiläisten silmiin voi Puijo näyttää vähän vaatimattomalta.

Olen aikanaan ampunut 122H63-haupitsilla myös suorasuuntauksella ja sen perusteella uskoisin, että vesijetti hiljenisi jo yhdestä osumasta.
Todennäköisesti norsupyssykin riittäisi. Hyväilin sellaista viimeksi keväällä, enkä nyt tarkoita elefantin penistä.

Ja itse asiassa varmasti myös 12,7 NSV. Siitä onkin useampi vuosikymmen, kun olen sellaisella viimeksi ampunut.

Back
Ylös Bottom