mihinä?
tuo muuten oli se sana millä Lahtelainen vosu oli vuosilomallani tapahtuneessa tapahtumaketjussa aivan orgasmin partaalla! #muistipalaileepätkittäin
en saanu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mihinä?
Mä kävin fyssarilla tasan kerran aikanaan, kun polvi ja koko jalka meni vituiks. Ainoot jumppaohjeet joita osas antaa, oli juuri niitä liikkeitä joita ei halvaantuneella lihaksella tehdä. Totesin etten mene toiste, lekuri oli samaa mieltä. Hyvin mielestäni pärjänny omillani vaikka ”muutama” vähä vakavampi vahinko käyny.Ilmoittauduin juuri fysioterapeutin ohjaamalle polvikipukurssille!
Kaikkea sitä.
Someräppänä jonka käyttötarkoitusta kukaan ei tiedä.mihinä?
Varmaan useimmat jopa kisaavat luulee olevansa isompia kuin ovatkaan. Exä on poikkeus, se oli isompi ku luuli. Toki ei mikään löysä koskaa ollutkaan.Sitä ollaan tänään virallisen BMI:n mukaan normaalipainoinen.
Pakkiksella yleensä porukka näyttää hoikalta mutta on bimin mukaan läskejä, minä olen bimin mukaan normaalipainoinen mutta näytän läskiltä.
Kuinkahan moni seksi-ikäinen ja nuorempikin yllättyy kun läskin alta ei tullutkaan kisakuntoinen bodari vaan suunnistajaa muistuttavaolento?
Itsellä tämä käy joka kerta, pahenee vain vuosi vuodelta.
Someräppänä jonka käyttötarkoitusta kukaan ei tiedä.
40+ ikäiset 160cm ja 80kg-> naiset on ihan parhaita netissä, aina kun paino ei laske niin syy on kun läski muuttuu lihakseksi.Varmaan useimmat jopa kisaavat luulee olevansa isompia kuin ovatkaan. Exä on poikkeus, se oli isompi ku luuli. Toki ei mikään löysä koskaa ollutkaan.
Ja mä en onneks oottanu että oisin ollu kauhee podari, niin en pettyny![]()
Mulle rupes aikanaan ovella eräs nainen kehuskelemaan kuinka hänellä on lihasta aivan järjettömästi, kuulemma lääkäritki pitää poikkeuksellisena. Henkilö oli luokkaa, mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan. Koitin siinä si pysytellä asiallisena.40+ ikäiset 160cm ja 80kg-> naiset on ihan parhaita netissä, aina kun paino ei laske niin syy on kun läski muuttuu lihakseksi.
En nyt ole alan ammattilainen mutta tuossa ikäluokassa saa olla aika poikkeuksellinen yksilö jos kerää lihasta kilotolkulla, etenkin kun suurimmalla osalla se on pari kertaa läpsyttelyä kyllä/ei laitteessa.
Yes! Eläkkeelle pääsy tuntuu olevan nyt huomattavasti lähempänä...2.7.2025. Vuoden puoliväli. 2050 on virallisesti lähempänä kuin 2000.
Olutta on kitattu vuosituhannet, vaikutukset tiedetään, limut on vielä testausvaiheessa.Älkää sortuko kesällä juomaan hampaille pahoja virvoitusjuomia - vaan suun terveyden (ja palautumisen) kannalta optimaalista olutta:
![]()
Yksi juoma on pahin suun terveyden kannalta
Kesällä moni valitsee etenkin helteellä juotavaksi kivennäisvettä tai sen hiilihapotettua versiota. Uskaltaako niitä juoda hampaiden terveyden kannalta?www.iltalehti.fi
Me ammattilaiset sanotaan, että käyntiääni lisääntyy.Mistä tietää selkeästi olevansa yli 40v?
Siitä kun huomaa ähisevänsä kaikesta, jopa istueltaan katsoessaan jonkun toisen tekevän jotain.melekeen nolostuis töissä, jos oisin nolostuvaa sorttia.
![]()
Kyllä.Yes! Eläkkeelle pääsy tuntuu olevan nyt huomattavasti lähempänä...
Ja vaikka kuinka haluais aatella, ettei anna iän vaikuttaa. Kyllä se saakuti tuntuu.Me ammattilaiset sanotaan, että käyntiääni lisääntyy.
Ja vaikka kuinka haluais aatella, ettei anna iän vaikuttaa. Kyllä se saakuti tuntuu.
Kalorit 2600kcal, unta max 4h yössä, suht fyysinen työ ja tein varmuuden vuoks viikonlopun ylitöitä. (Kiva syyä kanaa ja riisiä, muiden syödes pitsaa ja kebua)
Ja kun pitkästä aikaa nostin vähä reenitehoja, olen nyt tietoinen jaloistani ja selästäni maanantain jalkajunpan jälkeen.
Kyllä sitä vielä salilla näytetään mistä kana pissii. Laskut tulee si jälkijunas.kun ny ei TAAS joku paikka menis särki.
Eikö tuo ole sen omien sanojensa mukaan pienimunaisen porilaisen autotalli & toimisto.Noni, kukas pakkislainen on laittanut kämppää vuokralle?
katso liitettä 272036