Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tuo muuten oli se sana millä Lahtelainen vosu oli vuosilomallani tapahtuneessa tapahtumaketjussa aivan orgasmin partaalla! #muistipalaileepätkittäin

en saanu!

Suomen Portugalin suurlähettilään lähettiläshommat sit loppu, mä olen hänen ilmeisesti virallista kuvaansa kattellu uutisissa ja miettiny et jos toi on paras kuva mitä hänestä on saatu ni mimmonen justiina mahtaa olla luonnossa! Varmaan hekimmät harjoittelijat laskenu alleen kun lähettiläs on porhaltanut käytävällä vastaan.

Ilmoittauduin juuri fysioterapeutin ohjaamalle polvikipukurssille!
Kaikkea sitä.
Mä kävin fyssarilla tasan kerran aikanaan, kun polvi ja koko jalka meni vituiks. Ainoot jumppaohjeet joita osas antaa, oli juuri niitä liikkeitä joita ei halvaantuneella lihaksella tehdä. Totesin etten mene toiste, lekuri oli samaa mieltä. Hyvin mielestäni pärjänny omillani vaikka ”muutama” vähä vakavampi vahinko käyny. 😅
Etten oikein arvosta fyssareita, vaikka kai joku niistäki jotain osaa. Ehkä. 🤔

Sitä ollaan tänään virallisen BMI:n mukaan normaalipainoinen.

Pakkiksella yleensä porukka näyttää hoikalta mutta on bimin mukaan läskejä, minä olen bimin mukaan normaalipainoinen mutta näytän läskiltä.

Kuinkahan moni seksi-ikäinen ja nuorempikin yllättyy kun läskin alta ei tullutkaan kisakuntoinen bodari vaan suunnistajaa muistuttavaolento?
Itsellä tämä käy joka kerta, pahenee vain vuosi vuodelta.
Varmaan useimmat jopa kisaavat luulee olevansa isompia kuin ovatkaan. Exä on poikkeus, se oli isompi ku luuli. Toki ei mikään löysä koskaa ollutkaan.
Ja mä en onneks oottanu että oisin ollu kauhee podari, niin en pettyny 😂

Varmaan useimmat jopa kisaavat luulee olevansa isompia kuin ovatkaan. Exä on poikkeus, se oli isompi ku luuli. Toki ei mikään löysä koskaa ollutkaan.
Ja mä en onneks oottanu että oisin ollu kauhee podari, niin en pettyny 😂
40+ ikäiset 160cm ja 80kg-> naiset on ihan parhaita netissä, aina kun paino ei laske niin syy on kun läski muuttuu lihakseksi.
En nyt ole alan ammattilainen mutta tuossa ikäluokassa saa olla aika poikkeuksellinen yksilö jos kerää lihasta kilotolkulla, etenkin kun suurimmalla osalla se on pari kertaa läpsyttelyä kyllä/ei laitteessa.

40+ ikäiset 160cm ja 80kg-> naiset on ihan parhaita netissä, aina kun paino ei laske niin syy on kun läski muuttuu lihakseksi.
En nyt ole alan ammattilainen mutta tuossa ikäluokassa saa olla aika poikkeuksellinen yksilö jos kerää lihasta kilotolkulla, etenkin kun suurimmalla osalla se on pari kertaa läpsyttelyä kyllä/ei laitteessa.
Mulle rupes aikanaan ovella eräs nainen kehuskelemaan kuinka hänellä on lihasta aivan järjettömästi, kuulemma lääkäritki pitää poikkeuksellisena. Henkilö oli luokkaa, mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan. Koitin siinä si pysytellä asiallisena. 😌

Noni, kukas pakkislainen on laittanut kämppää vuokralle?
1751444365141.webp

Älkää sortuko kesällä juomaan hampaille pahoja virvoitusjuomia - vaan suun terveyden (ja palautumisen) kannalta optimaalista olutta:

Olutta on kitattu vuosituhannet, vaikutukset tiedetään, limut on vielä testausvaiheessa.

Mistä tietää selkeästi olevansa yli 40v?
Siitä kun huomaa ähisevänsä kaikesta, jopa istueltaan katsoessaan jonkun toisen tekevän jotain. 🤣 melekeen nolostuis töissä, jos oisin nolostuvaa sorttia. 😆
Me ammattilaiset sanotaan, että käyntiääni lisääntyy.

Me ammattilaiset sanotaan, että käyntiääni lisääntyy.
Ja vaikka kuinka haluais aatella, ettei anna iän vaikuttaa. Kyllä se saakuti tuntuu. 😅
Kalorit 2600kcal, unta max 4h yössä, suht fyysinen työ ja tein varmuuden vuoks viikonlopun ylitöitä. (Kiva syyä kanaa ja riisiä, muiden syödes pitsaa ja kebua) 🥹
Ja kun pitkästä aikaa nostin vähä reenitehoja, olen nyt tietoinen jaloistani ja selästäni maanantain jalkajunpan jälkeen. 😅

Kyllä sitä vielä salilla näytetään mistä kana pissii. Laskut tulee si jälkijunas. 😥 kun ny ei TAAS joku paikka menis särki.

Ja vaikka kuinka haluais aatella, ettei anna iän vaikuttaa. Kyllä se saakuti tuntuu. 😅
Kalorit 2600kcal, unta max 4h yössä, suht fyysinen työ ja tein varmuuden vuoks viikonlopun ylitöitä. (Kiva syyä kanaa ja riisiä, muiden syödes pitsaa ja kebua) 🥹
Ja kun pitkästä aikaa nostin vähä reenitehoja, olen nyt tietoinen jaloistani ja selästäni maanantain jalkajunpan jälkeen. 😅

Kyllä sitä vielä salilla näytetään mistä kana pissii. Laskut tulee si jälkijunas. 😥 kun ny ei TAAS joku paikka menis särki.

Back
Ylös Bottom