Theo Kolehmainen

Meta title: 💥 THEO KOLEHMAINEN – SOMESISÄLTÖ, TREENIT, PERSOONA JA AJANKOHTAISET KESKUSTELUT 💥

Meta description: Keskustelua Theo Kolehmaisen sisällöstä, treeneistä, mielipiteistä, tempauksista ja somen herättämistä reaktioista.

Ite en kyllä niin ymmärrä vapaaottelua. Mutta mun mielestä Theo hallitsi ottelua ihan täysin ottelua. Mutta siitä oon varma että Theollekkin löydetäään kengittäjä.Maku vois ehkä voittaa

Aresh kehtaa vielä huudella omien perseilyden ja paskapuheiden jälkeen.

Screenshot_20250619_151456_Instagram.webp

Katoin makwanin somee eilen, aika mielenkiintosta reeniä kaveri tekee; ilmeisesti hirvensalon(?) laskettelukeskuksen rinnettä se veteli ylös alas- poitsu harteilla/sylissä.

Theo vs makwanhan tulee olee (?) seuraava matsi.

En minä nyt tuohon vastustajaan vertaa vaan siihen mitä Theo on nykyisin 😂
Se että on nostanut painoa yhteen otteluun, ei oikein kerro mistään mitään. Tottakai on myös paremmassa kunnossa nykyään kun ottelee useampi painoluokka alempana, tähän yksittäiseen nyrkkeilyn salikisaan verrattuna :eek:. Toki ainoastaan 1 ottelu pienemmässä luokassa, ja loput vaparimatsit 77kiloisissa.

Ei se kuitenkaan 2022 mikään "potra" ole ollut vaikka miten yrittäisi sen niin nähdä.

Se että on nostanut painoa yhteen otteluun, ei oikein kerro mistään mitään. Tottakai on myös paremmassa kunnossa nykyään kun ottelee useampi painoluokka alempana, tähän yksittäiseen nyrkkeilyn salikisaan verrattuna :eek:. Toki ainoastaan 1 ottelu pienemmässä luokassa, ja loput vaparimatsit 77kiloisissa.

Ei se kuitenkaan 2022 mikään "potra" ole ollut vaikka miten yrittäisi sen niin nähdä.
Minulla on sellainen käsitys, korjatkaa jos olen väärässä, että nyrkkeilyaikoina Theon elopaino ja painoluokka alkoivat usein 8:lla eri reippaasti enemmän oli painoa kuin nykyisin.

Se on tuon pituiselle kaverilla minusta melko paljon, erityisesti jos on painoluokkaurheilija mutta vaikka ei olisikaan niin olisi silti.

Minulla on sellainen käsitys, korjatkaa jos olen väärässä, että nyrkkeilyaikoina Theon elopaino ja painoluokka alkoivat usein 8:lla eri reippaasti enemmän oli painoa kuin nykyisin.

Se on tuon pituiselle kaverilla minusta melko paljon, erityisesti jos on painoluokkaurheilija mutta vaikka ei olisikaan niin olisi silti.
Ei tosiaan mikään optimi paino tietenkään. Toki taisi aloittaa suht "vanhana" kamppailun suoraan jääkiekosta. Voisi myös kuvitella että alussa / nuorena ei niinkään painoja vedellä. Varsinkaan jos pelkästään salikisoissa otellaan. Andy varmaan osaa tähän ottaa paremmin kantaa.

Mitä on tullut seurattua nyt ja aikasemmin, niin melko vahvahan Theo on. Ja onhan se edelleen ns. offina siellä 80kg ja ylikin.

Ei tosiaan mikään optimi paino tietenkään. Toki taisi aloittaa suht "vanhana" kamppailun suoraan jääkiekosta. Voisi myös kuvitella että alussa / nuorena ei niinkään painoja vedellä. Varsinkaan jos pelkästään salikisoissa otellaan. Andy varmaan osaa tähän ottaa paremmin kantaa.

Mitä on tullut seurattua nyt ja aikasemmin, niin melko vahvahan Theo on. Ja onhan se edelleen ns. offina siellä 80kg ja ylikin.
Boxrecissä on kaikki Theon nyrkkeilymatsit nähtävillä, mm. Tul turnaus edustus 86kg sarjassa ja geebeeturnaus edustus 86kg sarjassa. Ja myös tämä matsi mistä tuo video on joten voi ihan omin silmin katsoa oliko rungossa ollut paino enemmän lihasta vai rasvaa.

Nyt painoluokka on sellainen mikä tuon pituisella pitääkin olla. Ei sillä nytkään etua saavuteta koska muut on vähintään yhtä isoja mutta ehkä ei myöskään anneta tasoitusta.

Onhan se aivan selvä asia, että nuo 81/86 painoluokat eivät ole olleet Theon urheilullisen suorituskyvyn kannalta kovin optimaalisia.

Nykyään hänellä on huippu-urheilijalle sopiva kehon koostumus, vaikkei edelleenkään ole mitenkään älyttömän revityssä kunnossa. Tuossa matsissa tilanne on hieman toinen.
Mutta jotkut ottelijathan pärjää paremmin pykälää ylemmässä painoluokassa vs että vetävät tiukasti painot kuten yleensä jotta pysyvät alemmassa. esim. Robert Whittaker middleweight (84 kg) voisi tehdä helposti welterweightin (77 kg). aloitti uransa 77 kg:ssa mutta siirtyi ylös ja tulokset paranivat oli 84 kg sarjan mestari ja tunnettu räjähtävyydestään ja nopeudestaan sekä sanoi itse: "en halunnut enää riutua ja nopeuteni on valtava etu tässä painoluokassa.". Monia muitakin joita en jaksa sen tarkemmin kuvailla Frankie Edgar, Daniel Cormier, BJ Penn, Nate Diaz, Donald Cerrone jne.

Mutta jotkut ottelijathan pärjää paremmin pykälää ylemmässä painoluokassa vs että vetävät tiukasti painot kuten yleensä jotta pysyvät alemmassa. esim. Robert Whittaker middleweight (84 kg) voisi tehdä helposti welterweightin (77 kg). aloitti uransa 77 kg:ssa mutta siirtyi ylös ja tulokset paranivat oli 84 kg sarjan mestari ja tunnettu räjähtävyydestään ja nopeudestaan sekä sanoi itse: "en halunnut enää riutua ja nopeuteni on valtava etu tässä painoluokassa.". Monia muitakin joita en jaksa sen tarkemmin kuvailla Frankie Edgar, Daniel Cormier, BJ Penn, Nate Diaz, Donald Cerrone jne.

Ei se painon vetäminen aina ole paras ratkaisu. Suorituskykyhän siinä laskee mutta lopputulos voi silti jäädä positiiviselle jos sillä saa edun olemalla vähän isompi, vahvempi tai ulottuvampi kuin vastustaja. Niitäkin on jotka pärjäävät vaikka ovat pieniä painoluokkaansa (kuten Toppuria lw:ssä?) mutta silloin pitäisi olla aivan erityisen hyvä...

Back
Ylös Bottom