Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tänään syö niin Miestä kun aina sataa niin olen varmaan täysinselvinpäin

ei siitä nauti juoda pieniä tölkkejä keskikaljaa a8,5e

tuohon hintaan pitää aurinko paistaa ja NASten olla pukeutuneina kesäisesti

ja mielellään tulla iskemään Minua

Tähän vielä kun lisätään erikoiskuljetukset.

Harvemmin liikennettä _koitetaan_ pysäyttää ja sitä tikkaria harvemmin (ei ikinä) heilutetaan ihan vaan hauskuuden vuoksi: mutta kun MULLA on kiire ja MINUN pitää nyt päästä työntämään muoviohjukseni väenvängällä tuonne sekaan.. hohhoijjaa
Eilen just tuli leveäkuljetus, kahden kaistan levynen. Luonnollisesti turva-autot estivät vastaantulevan liikenteen. Yhden sankarin oli pakko silti tunkea turva-auton ohi pientareen kautta, varmasti jännitti kun hetken päästä oli ojan reunalla jarruvalot päällä kun hieman kävi tie ahtaaks. 🤣

Aamulla joku pakettiauto tuli persiiseen kun ajoin kehä3 vähän yli satkua satasen alueella. Iso mäki siinä rekat hyytyy ja en nyt sinne väliin ala puikkelehtimaan jonkun puskurissa roikkuvan takia. Mutta olin kohtelias nostin nopeutta 120kmh ja paku edelleen persiissä. Mitä helv ajattelin että en mene oikealle kaistalle kiihdytin 140kmh ja hullu paku meni oikealle kaistalle varmaan lusikka pohjassa sieltä ohi, näytin keskisormea ja hiljensin itse. Jos ei olis ollu työpäivä niin olis ollu mielenkiintoista seurata ja katsoa lähteekö kundi määränpäässä juoksujalkaa johonkin, vai loppuko kiire heti kun pääsi ratista pois.

Tuli ihan syntinen olo kun otin makkarakastiketta suunnitellun 250g sijaan 300g, tosin syynä se kun siinä oli kaikki loput niin ois jäänyt 50g roskiskamaksi.
Meni melkein turhaan rautaisen tahdonvoiman käyttäminen, kävelin nokka pystyssä jätskialtaan ohi vaikka mieli ja keho huusi sisäisesti kuin pikkulapsi karkkihyllyn edessä.

Mulla on nyt ollut itseni kanssa diili, ainakin kun pääsee tietyn rajan yli niin saan sipsipussin.
Toivon syvästi tuon rajan paukkuvan huomenna, sen P I T I (sisäistä huutoa) mennä rikki jo tänään mutta en tiijä miksei.

...koska en ota mitään vastuuta näistä ostoksista. 100 % offarin vastuulla.
On muuten hyviä nuo Sesam&merisuolanäkkärit.

Noista pienistä kahvinseuralaispäihdepalleroista en sano mitään.

20250627_143232.webp

Otin eilen pitkästä aikaa HBO:n, nyt kun katsoo sitä tarjonnan määrää mitä ei ole katsonut niin alkoi tekemään mieli kalijaa.
Koko viikonlopun vois vaan tissutella ja katsoa leffoja sekä sarjoja, nyt sen joutuu tekemään ilman olutta. Nytkin vois jo korkata niin ei ois huomenna mitään asiaa töihin, kun ei ole ropelia niin ei ole tekosyytä jäädä kotiin.
prkl

Aika paljon sitä pystyy syömään lihoamatta kun noita eineksien kalorimääriä kattellu. Kun keskivertomiehen kaloritarve jotain 2500 niin alle jää jos syö esim kolme grandiosa pakastepitsaa päivässä tai 5 thaikuutiota menis aika tasan. 5 ateriaa! Aika helppoa laihduttaminen olis.. ..jos viittis. :X3:
Jäätelöä kun ostaa litran niin kaks päivää kestää, mutta ei kermajäätelössäkään nyt niin hirveästi kaloreita ole. 500kcal kun vetää puolikkaan pakkauksen.
2 thaikuutiota, pakastepitsa ja puoli litraa kermajäätelöä päivässä = jää alle 2500 ja laihtuu. Pitäisikö ihan jämptisti alkaa syömään tuo joka päivä ja katsoa miten paino kehittyy?:unsure:

Tunnen itteni ihan toisenluokan kansalaiseksi, mulla ei oo luottokorttia nyt.

Kävi aika mielenkiintoisesti kun eri paikasta alkoi tulla muistutuksia kortin vanhentumisesta, kortissa voimassaolo tosiaan loppui nyt mutta pankin tiedoissa oli 9/25.
Soitin pankkiin ja tosiaan oli näin, siksi ei ole tullut uutta.
Onneksi olen jo aikaa sitten ottanut sitten hupulointi tilin ja siihen debit kortin, tili ja kortti on siksi että sillä voi tehdä rauhassa vaikka kuinka epäilyttävästä paikasta ostoksia niin menee ainoastaan se raha mitä sillä tilillä on ja luonnollisesti siellä ei yli sataa tonttua pidetä koskaan.

Ei ole ollut edes koskaan se kortti taskussa mutta nyt taskuun ja meno jatkuu, jostain syystä nimittäin loppui jo tänään virta vanhastakortista kaupan kassalla. Onneksi oli firman kortti niin ei jäänyt ostokset kassatätin ihmeteltäväksi.

Voittaja viilis, autossa uus alusta (kaikki tukivarret/koiranluut/raidetangonpäät ynnä muut kepakot), uudet jouset+iskarit, automaagissa uus suodatin ja 9 litraa puhdasta aateeäffää ja vaihtuipa siinä samalla moottorinkin öljyt.

Yllättävän mutkaton operaatio oli tuo automaatin huolto jopa ensikertalaiselle ja laatikon omalla pumpulla pukkasin 180tkm ajetut "ikuiset" nesteet pihalle. Onneksi ei haisseet palaneelle ja öljynpohjan magneettikin oli vain kohtuullisen kuonan peitossa.

Jospa siinä ois sit seuraavat 100tkm huoletonta ajoa edessä.

Back
Ylös Bottom