Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Masa-kissin kanssa ollaan Jukolan viesteissä.

Macan vinkistä vetettiin yksi mutka suoraksi.

Nyt ollaan maastonmuodoista ja kylteistä päätellen vissiin Norjassa :unsure: :unsure:

Masa-kissalla on tänään syntymäpäivä. 11-vuotta.

Se saapui aikoinaan emonsa kanssa Mikkelin eläinsuojalle ihan pikkukisuna, ja eläinlääkäri arvioi syntymäpäiväksi kesäkuun puolivälin.

Elämän alun huonoista olosuhteista Masa-kissa ponnisti (turhan isoon) kasvuun ja kukoistukseen, ja lopputuloksena on mitä ihastuttavin ja leppoisin kissaherra.

Hillitty juhlinta merkkipäivän kunniaksi on paitsi sallittua niin myös suositeltavaa.

Kotkan huumeparonin Lusu Alhqvistin palkkamurha on tässä työnalla. Hieno on ollut talo ja Celica Lusulla. Ja kovin levotonta elämää.

Pyörän gummit pitää pumpata. Tekee hyvää keliä.

Hyvää huomenta.
Muistakaa tehdä tänään kaikenlaisia kesäjuttuja. Voi nimittäin olla kesän ainoa kesäinen sunnuntai. Viikolla taas viilenee juhannusta kohti, ja sittenhän alkaa päivä jo lyhentyä.

Äläs nyt manaile! Mulla vika sunnutaivuoro, tai muutenkin itseasiassa vain 2 työpäivää jäljellä ja alkaa loma niin vois siel nyt ees vähän Sylvi neitokin pidätellä sadetanssejaan et pääsisi esimerkiksi muovia viskomaan metsiin (toki 99,9% kerään ne pois, ihan paria kadonnutta tapausta osunut kohdalleni!) Tosin on jotenkin ns. loma-ahdistus kun olisi kolme juttua tehtävänä ja vain kolmen viikon loma. Olisi Madeiran reissu. Olisi muutto uudelle paikkakunnalle ja pitäisi tehdä tutkinnon viimeisin ja laajin osa vihdoin valmiiksi.

Hyvää huomenta.
Muistakaa tehdä tänään kaikenlaisia kesäjuttuja. Voi nimittäin olla kesän ainoa kesäinen sunnuntai. Viikolla taas viilenee juhannusta kohti, ja sittenhän alkaa päivä jo lyhentyä.
Meikäläisen kesäjuttu rajoittuu siihen että harkitsen pistänkö shortsit jalkaan ku lähen tohon lähikauppaan klo 9.00. Eikun kyllä mä jätskin ostan ja syön ulkona jos löytyy mukava ja aurinkoinen penkki.

Koska tiedostan heikohkot matemaattiset taitoni, päätin harjoittaa kauppalaskuun liittyen päässätapahtuvaa vähennyslaskua.

Minun tulokseni oli 8,65.
Laskimen mukaan oikein on 18,80.
Olisihan tuo voinut mennä huonomminkin! Sentään samoja numeroita.

Miinustaminen on jotenkin vastenmielistä plussaamiseen verrattuna. Vähentäessä joutuu liikkumaan taaksepäin eli vasemmalle. On paljon helpompaa ja normaalimpaa liikkua eteenpäin eli oikealle.

Tästä mitään hellepäivää tule. Pilveen vetää ja viileä tuuli. Kohta varmaan sataa räntää.

Kävin kuitenkin ostamassa ihanan, pinkin mustasilmäsusannan parvekkeelle - vähän niinkuin Masa-kissalle lahjaksi.

Ei ollut kuulemma hyvä idea. Masa-kissa olisi halunnut jotain pleikkarijuttuja ja lähipizzerian lahjakortin.

pullava 2.webp

Tuli kaupasta tämmönen matkaan, taidan pistää päiväkahvit tulee!

miten ihmeessä, Te heräätte noin aikaisin?

minä vasta

seuraavaksi:
-suihku
-aamukahvi + kaksi leipää
-sitten googletan moneltako koski avautuu ja polkaisen pyörällä sinne

@no-body

Lättähatussa käyty.

Olin paikalla vähän ennen puolta päivää, terassilla oli jo silloin ns alan miehiä lounaalla.
Hovimestari ei ollut kuullutkaan Dillinger pitsasta, mutta siitäkin selvittiin.
Ja laadukkaan ravintolan merkkinä oli harjateräksestä hitsatut kalterit kaikissa ikkunoissa.

Back
Ylös Bottom