kysyksjoku
#kuvia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kysyksjoku
www.kauhavaairshow.com
Kesäisestä officelookista.#kuvia
Kesäisestä officelookista.
Ja ennen ajettiin hevosella ja niitettiin sirpillä. Kaikkea voi kokeilla![]()
Hitto kun viikonloppuna on niin paljon menoa että en tiedä ehtiikö tuonne!täälä ajellaan, kuuloaistini mukaan, hornetilla, koska:
![]()
Etusivu - Kauhava Air Show 2025
SUOMEN ILMAILULIITON PÄÄLENTONÄYTÖS KAUHAVA AIR SHOW 2025 14.-15. KESÄKUUTA 2025 NÄYTÖS ON ILMAISTAPAHTUMA. PÄÄSYMAKSU 0 € Katso ohjelma Tapahtuman mahdollistavat seuraavat yhteistyökumppanit Ajankohtaista Lasten kanssa lentonäytökseen Kauhava Air Show tarjoaa jännitystä ja elämyksiä...www.kauhavaairshow.com
Hirveetä tämä odottelu että pääsee lounaalle.
No todellakin niitä on, mutta jos niitä snäksää niin se 15 ruokalajia voi tehdä tiukkaa.Et ymmärtänyt varautua sopivilla snäkseilläJoissain olosuhteissa tuommoinen laiminlyönti voi olla hengenvaarallista!
Näillä asioilla ei pidä leikkiä.
Minun keittiössä ei akat määräile. Nyt varmasti paistan.
Millasia oireita ollu?Oon monesti maininnut, mutta minulla forkut pysyy toimintakykyisenä ja usein tulevat pienet oireet rauhoittuvat näillä kompressiohihoilla.
Nää löpsömmät nykyään harvoin lepokäytössä, mutta heti jos pientäkin vaivaa, niin pitää pari päivää. Treenissä lähes aina jämäkämmät päällä. Muuten menevät jatkuvasti aivan paskaksi.
Kipua vain.Millasia oireita ollu?