Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#aina
#prkl

1748863594856.webp

Mä pääsen kohta toteuttaa itseäni kasvimaalle. Oi miten mä oon odottanut tätä. Harmi kun ei oo enää puutarhaa mutta ehkä tuo palsta vähän lieventää kaipuuta

paitakin siliintyy polkupyöräillessä yllättävän asialliseksi kun pieni hiki tulee pintaan

IMG_5042.webp

Vuosilomavokot ihan hipsterinä siellä olusella. 😊

ihan vain Sinulle kerron: join lavvantaina yhden(1) sommersbyy omenaSiirin!

syy: ei pysty alcoholista näköjänsä kieltäytyä ha muuta ei ollut tarjolla

onko Sylvi syy:tä huolestua

Viimeksi muokattu:
Tässähän pääse ihan justiinsa nolaamaan itsensä jonkunlaiselle balettiin pohjautuvalle liikuntatuokiolle. Mikä voisi olla hauskempaa.

No. Täytyy nyt muistaa, että ko opettaja ohjaa myös Kansallisbaletissa ja on ollut aiemmin ammattitanssija, joten tottakai oma hyppely on äärettömyyden kaukana näytetystä 😂

Kurssi on avoin kaikille (ei tarvita balettiharrastusta), mutta kyllähän siellä oli nuoria neitokaisia, jotka arvatenkin ovat aloittaneet heti vaipoista vieroittamisen jälkeen. Sellaisia max 52 kg painoisia. Muutaman yli tuli ehkä loikittua.

Aikuisbaletti voisi olla mielenkiintoinen harrastus. Sellainen ryhmä, missä oikeasti aloitetaan aivan alkeista.

Huomenna vielä baletinomaista liikehdintää. Sitten siirrynkin kahdeksi päiväksi nykytanssin pariin.

Never stop the madness ja kohta jyrätään taas!

Back
Ylös Bottom