Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaadittu yksityiskohta puuttuu, raportti on hylätty.Olipas viikonloppu. Kolmet treffit. Sitten useampi mies kysellyt milloin nähdään.
Päätin lopettaa nunnailun ja avasin fb Datingin. Ehkä suljen sen huomenna taas. Kuka nyt ehtii koko aikaa treffeillä juosta.
Jos noista löytyisi edes fwb
Katselen virkamatkoilla usein vanhoja elokuvia ja sarjoja. Juuri päättyneellä lennolla esiintyi R. Lee Ermey. House:n kakkoskauden jakso, jossa tohtorin vanhemmat esitellään ensimmäisen kerran. Sattuipa jännästi samalle päivälle kuin tämä kirjoitus. Jos lento ei olisi ollut tuntia myöhässä niin en olisi tuota jaksoa katsonut.Ja Full Metal Jacket katellaan sitten kun menee ekalle luokalle kouluun.
Kiitoksia luottamuksesta mutta valitettavasti en vieläkään tiedä kuinka menetellä noiden minkkien kustannusten pienentämiseksi ja olen yrittänyt kaikkea, siis oikeasti ihan kaikkea. Yritin kerran jopa näytellä kuollutta pidättäen hengitystäni useiden minuuttien ajan koruliikkeen lattialla maaten mutta silti jouduin kuittaamaan laskun, kun oli lopulta pakko vetää henkeä.Ei se Monacon yössä juhliminen venäläismallin kanssa liene ihan halpaa ollut. Pitäisiköhän Lewiksen konsultoita @MÖYKKYNEN , että miten menetellä..
Hoitelee omia busineksia ja loppuajan istuksii töissä. En tiedä tekeekö, mitään.Onko ihmiset töissä
Nyt tuli retkahdus. Polvileikkaus ei mene vakuutukseen, kun vakuutuksen maksimi summa on 3600€ ja hintaa yksityisellä tulisi se kymppitonni. Nyt sitten saa odotella julkiselle leikkausta tai kaivaa sijoituksista 7 tonnia. Katsotaan miten pitkä jonotus olisi. Kesä meni siinä ja jää heinäkuun reissukin tekemättä.Olen myös samaa mieltä, että oli kova veto. Toisaalta nykyään noita nikotiinipusseja saa haettua lähikaupasta vaikka nyt heti, eli periaatteessa se saatavuus ei koskaan ole rajoittava tekijä retkahdukselle. Mutta kieltämättä tämä lopetus on vähän vahvistanut itsetuntoa ja salaa olen ylpeä itsestäni. Oma moka kun aikanaan alkoi käyttämään, mutta toisaalta kova suoritus päästä eroon 15v käytön ja voimakkaan riippuvuuden jälkeen.
Nikotiinia olen kai aina käyttänyt jossain määrin "fiiliksen säätelyyn" tai siis näin itse ainakin ajatellut tekevän. Kun on hyvä fiilis, niin pussia huuleen sitä korostamaan ja kun on huono fiilis niin pussia huuleen sitä huonoa oloa laimentamaan. Sitten myös tylsyyteen, vitutukseen, väsymykseen jne. On mukamas jotain "tekemistä" kun käyttää. Ei se mitään tekemistä ole. Eli lopputulemana riippuvaisen elämä on pelkkää nikotiinipussin suuhun tunkemista. Ei hyvä. Sitten perustelee itselleen, miten ei juuri nyt voi lopettaa...on sitä ja tätä ja työkin on tylsää/paskaa niin ei mitenkään voi just nyt lopettaa. Ja muutenkin stressiä jne niin ei voi lopettaa.
Tuokin on minusta joku ihme myytti, että nikotiini lievittäisi stressiä. Joillain ehkä, mutta minulla toisinpäin. Kroppa täynnä nikotiinia ja sydän hakkaa hulluna, niin ei mikään ihme että on "stressiä". Ja sitä stressiä sitten yrittää lievittää nikotiinilla, vaikka se on yksi stressin aiheuttajista. Uuden naistuttavuuden kanssa koko ajan miettii koska saisi seuraavan nikotiiniannoksen huomaamatta, kun tiedostaa, että eihän se toinen sitä tietenkään hyvällä katso. Ja miksi katsoisi hyvällä. Yrittää sitten salassa työntää pussia huuleen "jäämättä kiinni". Joskus varmaan lähtenytkin kotiin jollain tekosyyllä, että pääsisi laittamaan pussia huuleen. Sairasta. Aivan kuin olisi narkkari. Ja sitähän tuo meno tavallaan olikin, vaikka nikotiini ei ehkä maailman vahvin myrkky ole. Myrkky ja päihdeaine se kuitenkin on ehdottomasti.
Ja sitten muiden käyttäjien kanssa keskustellaan, miten pelkkä nikotiini "ei ees oo haitallista" ja siten perustellaan käyttöä. Hoetaan miten vaikeaa on lopettaa ja kuinka nikotiinista eroon pääseminen on yhtä vaikeaa kuin heroiinista vieroitus. Ilman, että edes kunnolla yritetään lopettaa. Monen suusta kuullut perusteeksi (myös minun) ettei voi lopettaa kun työ on niin kurjaa ja töissä kaikki muut käyttää. Sitten löydetään parempi työ ja käyttö jatkuu jollain toisella verukkeella. Itsehän lopetin melko nihkeässä elämäntilanteessa. Päätynyt täysin väärään työhön ja asun lähiöslummissa josta haluaisin pois (muutto pian kylläkin). Sinkkuna myös ja yksinäistä on elämä pitkälti muutenkin. Alkuun pystyi lievittämään nikotiininhimoa liikunnalla ja uudella harrastuksella, mutta nyt tosiaan liikuntakyvyttömänäkin pian viikon. Uusi harrastuskin jää pois pitkäksi aikaa, todennäköisesti lopullisesti. Silti pysynyt kuivilla, vaikka vaikeaa on.
Niin ja lisäyksenä vielä, että tästä yllämainitusta "hauskuudesta" ja "nautiskelusta" sai vielä maksaa pahimmillaan sen 150-200€/kk. Huh huh.
Jaa postaukset tähän lankaan vai? Ihmettelin ihan samaa, tavallista hiljasempaa. mä olen pienessä hutikasssa.Onko ihmiset töissä vai miten vain asiat loppu?
Tätä olen salaa miettinyt itsekin. Olisi se komiaa astella finanssiveli toppaliivit päällä yliopiston käytäviä, kaikkien näiden vuosien jälkeen.KTM ohjelman pääsykokeisiin
Onko ihmiset töissä vai miten vain asiat loppu?
Mulla vissiin toi edessä kun ei ole vakuutusta eikä todellakaan tonneja ylimäärästä. Eturistiside poikki ja jtn muuta pientä(?), doc osannee lukea tota? Lekuriin tällä viikolla kuulemaan tuomio.Nyt sitten saa odotella julkiselle leikkausta
Juuri näin. Ja miten tyylikästä olisi tuo MAISTERI-titteli. Voisi esitellä itsensä MAISTERINA. Ai että.Tätä olen salaa miettinyt itsekin. Olisi se komiaa astella finanssiveli toppaliivit päällä yliopiston käytäviä, kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Pelkkää eturistisiteen repeämää (ACL) ei yleensä hoideta leikkaamalla, jos ei ole ammattiurheilija. Mutta sulla tuo "tippuu eminentian päälle" saattaa viitata leikkaukseen. Mutta lekuri sitten kertoo. En ole asiantuntija.Mulla vissiin toi edessä kun ei ole vakuutusta eikä todellakaan tonneja ylimäärästä. Eturistiside poikki ja jtn muuta pientä(?), doc osannee lukea tota? Lekuriin tällä viikolla kuulemaan tuomio.
katso liitettä 271523