Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumalauta.
No kyllähän tuostakin puhumalla selviää.
pari
No justiin tarkenee munkkikahvit torilla nauttia.
Ei tuo nyt vielä ihan kohtuuttomia ole. Minulla nousee awd-dieselillä kuomukärrillä 6->7ltr. Vene on vielä testaamatta singerillä, tuo diesel alkaa hörimään 9 ltr lukemia niin oma veikkaus on + 40 kwh. Ei niistä vetoautoiksi ole jos on yhtään pidempiä ajomatkoja ja isompia kuormia.Suunnilleen 17-->27 kwh/100km. Iso kuomukärry suht kevyessä lastissa.
Joo sitten jos vielä ajelee jeeraan missä ei ole latausinfraa lähellä niin voi vaikka alkaa harmittamaanEi tuo nyt vielä ihan kohtuuttomia ole. Minulla nousee awd-dieselillä kuomukärrillä 6->7ltr. Vene on vielä testaamatta singerillä, tuo diesel alkaa hörimään 9 ltr lukemia niin oma veikkaus on + 40 kwh. Ei niistä vetoautoiksi ole jos on yhtään pidempiä ajomatkoja ja isompia kuormia.
Mulla sama muutos, kun tuli kesärenkaat alleSuunnilleen 17-->27 kwh/100km. Iso kuomukärry suht kevyessä lastissa.
Tuohan näyttää Härskin ja Sörrselsonin pajalta.
Olis kovaVormulatkin tänään. Kaksi pakollista varikkostoppia, tekeekö joku stopit ekalla ja tokalla kiekalla ja ajaa maaliin? @Doctor feelgood
Sehän on. Eikä tuo nyt kovin paha ole, 4m rhs-palkkia ja puoli neliötä 3mm levyä niin rungon takapää kestää seuraavat 30v.Tuohan näyttää Härskin ja Sörrselsonin pajalta.