Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

VuosiLoman johtosta, jonka johtosta, hankin tämmöistä ArviLindin Suvikahvia

en tiedä onko 5/5

IMG_4867.webp

Jos olisi isompi asunto ja enempi rahaa, niin minun kissamääräni olisi suurempi kuin kaksi.

Jos olisin lottomiljonääri, niin ostaisin ison talon ja perustaisin sinne kissojen löytöeläinsuojan. Sillä pienellä yksityiskohdalla, että en antaisi yhtään kissaa adoptoitavaksi, vaan pitäisin ne kaikki itse.

No justiin tarkenee munkkikahvit torilla nauttia.

Kesäkukkaostoksilla sai pyöräillä raikkaassa sateessa.

Masa-kissa osoitti yllättävää innokkuutta parvekkeen siivoamista ja kukkien laittelua kohtaan. Oli siis koko ajan tiellä ja pyöri jaloissa aiheuttaen kompastusvaaran. Vielä muutama kukka pitää ostaa, niin valmista on.

Toivottavasti kelit nyt lämpenevät kunnolla, niin saan tuupattua kissat parvekkeelle.

Suunnilleen 17-->27 kwh/100km. Iso kuomukärry suht kevyessä lastissa.
Ei tuo nyt vielä ihan kohtuuttomia ole. Minulla nousee awd-dieselillä kuomukärrillä 6->7ltr. Vene on vielä testaamatta singerillä, tuo diesel alkaa hörimään 9 ltr lukemia niin oma veikkaus on + 40 kwh. Ei niistä vetoautoiksi ole jos on yhtään pidempiä ajomatkoja ja isompia kuormia.

Ei tuo nyt vielä ihan kohtuuttomia ole. Minulla nousee awd-dieselillä kuomukärrillä 6->7ltr. Vene on vielä testaamatta singerillä, tuo diesel alkaa hörimään 9 ltr lukemia niin oma veikkaus on + 40 kwh. Ei niistä vetoautoiksi ole jos on yhtään pidempiä ajomatkoja ja isompia kuormia.
Joo sitten jos vielä ajelee jeeraan missä ei ole latausinfraa lähellä niin voi vaikka alkaa harmittamaan 😅

Back
Ylös Bottom