Vir Aeternus
VIP
Naapurin päihdeongelmainen karvaturri toivotti just mulle hyvää äitienpäivää alaovella. Melkosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Periaatteessa lapset on ihan samanlaisiaMinen oikein noita "lemmikki"harrastuksia ymmärrä. Siinä asettaa itsensä paskamanagerin hommaan. Lemmikin hoito on enimmäkseen sen eläimen paskomisen managerointia, tavalla tai toisella. Päivittäin. Paska on se ongelma, jonka ympärillä suhde pyörii, rutiinit on paskan mukaan. Tämä on totuus, mutta tietty kaikkea subjektiivista ihanaa saa vastapainoksi?
Tästä saan kuulla itse päivittäin, siis kirjaimellisesti päivittäin, joskus useammankin kerran päivässä. Aika usein kuulen kysymyksen, että oletko menossa jonnekin navettaan lypsämään lehmät ennen kuin mennään kauppaan vai miksi tuollaiset vaatteet. No kait se on ihan hauska läppä, ensimmäiset 500 kertaa, nyt alkaa käydä jo vanhaksi.Se on surku, ettei varallisuus tuo mukanaan tyylitajua
Eli stereotyyppinen venakon turjake ukkoTästä saan kuulla itse päivittäin, siis kirjaimellisesti päivittäin, joskus useammankin kerran päivässä. Aika usein kuulen kysymyksen, että oletko menossa jonnekin navettaan lypsämään lehmät ennen kuin mennään kauppaan vai miksi tuollaiset vaatteet. No kait se on ihan hauska läppä, ensimmäiset 500 kertaa, nyt alkaa käydä jo vanhaksi.
Olin opiskelija Rytsölöiden kulta-aikana ja muistelen sillon miettineeni, että minustakin tulee joskus tuollainen. Toinen ihailun kohde oli silloin Antti Piippo, ja Piipon tapahtumarikas mökkireissu. Jonnet ei muista.
Tästä saan kuulla itse päivittäin, siis kirjaimellisesti päivittäin, joskus useammankin kerran päivässä. Aika usein kuulen kysymyksen, että oletko menossa jonnekin navettaan lypsämään lehmät ennen kuin mennään kauppaan vai miksi tuollaiset vaatteet. No kait se on ihan hauska läppä, ensimmäiset 500 kertaa, nyt alkaa käydä jo vanhaksi.
Olin opiskelija Rytsölöiden kulta-aikana ja muistelen sillon miettineeni, että minustakin tulee joskus tuollainen. Toinen ihailun kohde oli silloin Antti Piippo, ja Piipon tapahtumarikas mökkireissu. Jonnet ei muista.
Tätä on ehdotettu minulle kymmeniä kertoja ja voin harkita asiaa siinä vaiheessa, kun ehdotetut vaatekerrat ovat sellaisia, jotka eivät saa kantajaansa näyttämään homolta mutta tälläistä ei ole vielä tapahtunut. Missään tilanteessa en suostu näyttäään homolta, siinä menee raja. Siihen asti mennään Kärkkäisen ja Halpa-Hallin tarjonnalla, joka on muuten todella hyvä ainakin omasta mielestäni. Aina löytyy myös isoja kokoja. Hinnat myös tosi hyvät.Helsingin keskustaan Stockmannille miesten vaateosastolle, annat najsen päättää mitä haetaan, myyjät päättää mitä otetaan ja ite vaan maksat. Tosi helppoa ja kerrankin saat jotain ite. Bossin osastolla aika kuuma mamumimmi myyjänä, suosittelen.
Mikä on tyylitaju tai kuka sen määrittelee?Se on surku, ettei varallisuus tuo mukanaan tyylitajua
Mikä on tyylitaju tai kuka sen määrittelee?![]()