Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Palstalaisille tiedoksi saatettakoon, että Army of Men on julkaissut uutuusmalliston.

View: https://www.instagram.com/p/DJb-gFQCCyO/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

495550236_986546826798794_8600702990768747052_n.jpg

:unsure:

Jotenkin pelottava tuo "kitten hood". Ei ole kyllä yhtään kiltin näköinen.

Silittäisin tietenkin. Jos uskaltaisin.

Minen oikein noita "lemmikki"harrastuksia ymmärrä. Siinä asettaa itsensä paskamanagerin hommaan. Lemmikin hoito on enimmäkseen sen eläimen paskomisen managerointia, tavalla tai toisella. Päivittäin. Paska on se ongelma, jonka ympärillä suhde pyörii, rutiinit on paskan mukaan. Tämä on totuus, mutta tietty kaikkea subjektiivista ihanaa saa vastapainoksi?

Minen oikein noita "lemmikki"harrastuksia ymmärrä. Siinä asettaa itsensä paskamanagerin hommaan. Lemmikin hoito on enimmäkseen sen eläimen paskomisen managerointia, tavalla tai toisella. Päivittäin. Paska on se ongelma, jonka ympärillä suhde pyörii, rutiinit on paskan mukaan. Tämä on totuus, mutta tietty kaikkea subjektiivista ihanaa saa vastapainoksi?
Periaatteessa lapset on ihan samanlaisia 🤔 kunnes ne osaa hoitaa omat paskansa, mutta pahimmassa tapauksessa se voi viedä vaikka 30v.

Se on surku, ettei varallisuus tuo mukanaan tyylitajua
Tästä saan kuulla itse päivittäin, siis kirjaimellisesti päivittäin, joskus useammankin kerran päivässä. Aika usein kuulen kysymyksen, että oletko menossa jonnekin navettaan lypsämään lehmät ennen kuin mennään kauppaan vai miksi tuollaiset vaatteet. No kait se on ihan hauska läppä, ensimmäiset 500 kertaa, nyt alkaa käydä jo vanhaksi.

Olin opiskelija Rytsölöiden kulta-aikana ja muistelen sillon miettineeni, että minustakin tulee joskus tuollainen. Toinen ihailun kohde oli silloin Antti Piippo, ja Piipon tapahtumarikas mökkireissu. Jonnet ei muista.

Tästä saan kuulla itse päivittäin, siis kirjaimellisesti päivittäin, joskus useammankin kerran päivässä. Aika usein kuulen kysymyksen, että oletko menossa jonnekin navettaan lypsämään lehmät ennen kuin mennään kauppaan vai miksi tuollaiset vaatteet. No kait se on ihan hauska läppä, ensimmäiset 500 kertaa, nyt alkaa käydä jo vanhaksi.

Olin opiskelija Rytsölöiden kulta-aikana ja muistelen sillon miettineeni, että minustakin tulee joskus tuollainen. Toinen ihailun kohde oli silloin Antti Piippo, ja Piipon tapahtumarikas mökkireissu. Jonnet ei muista.
Eli stereotyyppinen venakon turjake ukko 😄

Helsingin keskustaan Stockmannille miesten vaateosastolle, annat najsen päättää mitä haetaan, myyjät päättää mitä otetaan ja ite vaan maksat. Tosi helppoa ja kerrankin saat jotain ite. Bossin osastolla aika kuuma mamumimmi myyjänä, suosittelen.

Helsingin keskustaan Stockmannille miesten vaateosastolle, annat najsen päättää mitä haetaan, myyjät päättää mitä otetaan ja ite vaan maksat. Tosi helppoa ja kerrankin saat jotain ite. Bossin osastolla aika kuuma mamumimmi myyjänä, suosittelen.
Tätä on ehdotettu minulle kymmeniä kertoja ja voin harkita asiaa siinä vaiheessa, kun ehdotetut vaatekerrat ovat sellaisia, jotka eivät saa kantajaansa näyttämään homolta mutta tälläistä ei ole vielä tapahtunut. Missään tilanteessa en suostu näyttäään homolta, siinä menee raja. Siihen asti mennään Kärkkäisen ja Halpa-Hallin tarjonnalla, joka on muuten todella hyvä ainakin omasta mielestäni. Aina löytyy myös isoja kokoja. Hinnat myös tosi hyvät.

Saa kyllä unohtaa kaikenlaiset possit ja kukkit näillä ruumiinmuodoilla. Onneksi on särmä.

Back
Ylös Bottom