Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

tälläisiä henkilöitä varmasti löytyy. kuitenkaan ifan mestareita ei arvosteta maailmalla läheskään yhtä paljoa kun waffin mestareita. myöskään ifan mestareita ei ole pyydetty kisaamaan esimerkiksi EvW koska todelliset ja vahvemmat mestarit löytyvät waffista. Jos nämä ihmiset nyt haluavat pysyä ifassa koska ovat tottuneet saamaan mitaleita joka arvokisoista voivat pysyä tietenkin ifassa. Arvokisamitalien saanti varmasti myös helpottuu ifassa tulevien vuosien ajan jos joka vuosi pari maata lähtee waffiin takaisin. Tietenki jos ifan mestari menee waffin kisoihin ja voittaa myös waffin mestaruuden, voidaan todeta että hän on oikeasti euroopan mestari johon on osallistunut euroopan parhaat Mahdollisuudet edetä lajissa pidemmälle ovat waffissa (jos mestariksi pääsee) paljon korkeammat koska kaikki supermatsi tapahtumat ovat jotenkin waffiin kytköksissä.
Hyvä Söder sä oot fiksumpi miltä näytät! :LOL: Nuorissa on tulevaisuus!

Teiskonputki arvaa mikä kans häviää. Se että jotkut ei voi enää kisojen jälkeen tehdä "vuoden urheiluteko"- palkintoa ja plakaattia seinälle ja myöntää sitä itselleen. Nää ei ainakaan Waffissa pärjää. Mä kuitenkin näen että Suomalaisista olisi pärjäämään Waffissa ja uskon että taso hilaa itse itseään kokoajan paremmaksi kuten täällä aikasemminkin ollut puhetta. Taso nousee muiden kovasta tasosta johtuen. Tietenkin se vaatii että panostetaan siihen lajiin eikä pari kertaa viikossa jotain vähä jumpata ja loppuaika syödään lihapiirakkaa sohvalla kaljan kera. Ne ajat on ohi ne oli aiemmin. Mulla on sellai ajatus että nää osa Suomityypeistä ketkä lähtee tonne kisoihin niin lähtee sinne sosiaalisen tapahtuman takia ja silleen niiku kokeilemaan saako siellä mitää tehtyä. Ei lähdetä sinne siksi että se on kilpailu vaan siksi että siellä on ihmisiä ja siellä voi vaihtaa kuulumisia. Toki Ifa on ollut siihen tosi hyvä vaihtoehto. Sitten siellä on ne kilpailukoneet jotka tekeekin kaikki ratkaisut laji edellä. Suurinosa jos näistä kisoihin lähtiöistä on näitä ajanvieteporukkaa niin toki suurinosa myös äänestää sitten voitollisesti oli mikä tahansa päätös kyseessä. Sitten jopa mielestäni kisaporukka kärsii siitä. Enivei paree tottuu siihen että se vaihtuu Waf. Kilpailun kuuluu olla vaikeeta ja hankalaa ja vittumaista ja helvetin raskasta ja kipeetä. Siinä erottuu ne ketkä on parhaita ja ne ketkä sen eteen on painanu töitä. Sitten kun siitä voitetaan se mitali niin se kaikki mitä sen eteen on raadettu ja tehty hampaat veressä niin se on arvokas juttu. Sitten siitä voi olla ylpeä sekä sitä voi kunnioittaa.

Mä haluisin nähdä supermatsin Henri Hermola vs Jukka Jyränen. Jukalla on kokemus jopa kauemmin mitä Henrillä. Jukalla on etu startti nopeus ja toprollin tommonen lyönti. Henrillä on taas toi puolustuskulma ja sieltä takasin kääntö + sivupaine. Samankokosia ja saman kokemuksen käytännössä omaa. Molempien kans oon reenannu ja Jukalla on kyllä hyvä oma kulma mihi se menee jos se kerkee vähä sinne ees lähtee mennä. Vittumaisesti kääntää rannetta. Henrin sivupaine taas on vittumainen silloin kun sillä on oikee ote mitä se saa pitää. Eiks ois hyvä Mr. Juvonen !

Oishan se aivan eri seurata WAFin kisoja kun suomi olis mukana. Nyt kattoo yleensä vaan finaalit MM kisoista. Vaikka ei kärkeen välttämättä oliskaan asiaa niin tulis silti kisoja seurattua ja kannustettua. IFA:n MM ja EM kisoja en ole katsonut vielä kertaakaan. Ei vaan jotenki sytytä
Tähän kans vaikuttaa varmasti se että waffin arvokisat löytyy helposti youtubesta mutta ifan kisoja ja niiden tallenteita ei näy missään.

Mä haluisin nähdä supermatsin Henri Hermola vs Jukka Jyränen. Jukalla on kokemus jopa kauemmin mitä Henrillä. Jukalla on etu startti nopeus ja toprollin tommonen lyönti. Henrillä on taas toi puolustuskulma ja sieltä takasin kääntö + sivupaine. Samankokosia ja saman kokemuksen käytännössä omaa. Molempien kans oon reenannu ja Jukalla on kyllä hyvä oma kulma mihi se menee jos se kerkee vähä sinne ees lähtee mennä. Vittumaisesti kääntää rannetta. Henrin sivupaine taas on vittumainen silloin kun sillä on oikee ote mitä se saa pitää. Eiks ois hyvä Mr. Juvonen !
Ois kova matsi ehottomasti!

Tähän kans vaikuttaa varmasti se että waffin arvokisat löytyy helposti youtubesta mutta ifan kisoja ja niiden tallenteita ei näy missään.
IFA ei ole vielä tajunnut ilmeisesti että somessa on tulevaisuus. Ei mikään laji (tai tässä tapauksessa liitto) kasva tänä päivänä jos sitä ei työnnetä someen jatkuvalla syötöllä. Perus sanomalehti ja jopa televisio on kaukana somen vaikutusvallasta

Mut oon kyllä tykänny että ifan kisoista löytyy tulokset helposti.

Waffin sivuille ku menee nii löydy oikein mitään.

Mut oon kyllä tykänny että ifan kisoista löytyy tulokset helposti.

Waffin sivuille ku menee nii löydy oikein mitään.
eikö ne ole heti tuossa etusivulla isolla että "results" sieltä sitten klikkaa minkä vuoden MM/world games tai EM tai Aasian kisat

eikö ne ole heti tuossa etusivulla isolla että "results" sieltä sitten klikkaa minkä vuoden MM/world games tai EM tai Aasian kisat
Ei mulla sellasta näy. Siinä on iso banneri waffin uutisia ja sit näkyy jotain linkkejä tuleviin tapahtumiin.

Sitten jos käyttää hakutoimintoa nii voi löytyä jotain. Mut esimerkiksi termi "results 2022" tarjoo vastaukseksi pan American armwrestling championships ja sit on world combat games.

Näiden jälkeen tuleekin jo sitten kehotus seurata facessa 😂

Hyviä pointteja. Tosin nämä vähät vuodet mitä olen kädenväännössä pyörinyt niin sinäkin aikana muuttuneet tilanteet monta kertaa päälaelleen 😁
Tiedä mikä on taas kuvio parin vuoden päästä
Jep, kymmenen vuotta sitten oli Venäjän A1-avoin kilpailu, Zloty tur, WAL ja UAL muunmuassa voimissaan, nyt noista ei ole kuin UAL ja sekin vain varjo entisestään.

Mistä sitä tietää onko vuosikymmenen päästä enää EvW tai KoTT olemassa vai onko joku toinen liitto/tapahtuma noussut ohi.

Meillä oli viime tiistaina mies viidensissä kädenvääntötreeneissään. En saanut enää hänen kättään tyynyyn lyötyä. Joko kaveri on kova, tai sitten minusta on tullut vanha? Toivakin kyllä oli sitä mieltä, ettei ole moista lahjakkuutta ennen tavannut.

Meillä oli viime tiistaina mies viidensissä kädenvääntötreeneissään. En saanut enää hänen kättään tyynyyn lyötyä. Joko kaveri on kova, tai sitten minusta on tullut vanha? Toivakin kyllä oli sitä mieltä, ettei ole moista lahjakkuutta ennen tavannut.
Ajattelin että olet tullut vanhaksi mutta jos Toivakin on tuota mieltä niin sitten on tosi lahjakkuus kyseessä 😁

Oliko iso kaveri kyseessä ja oliko urheilutaustaa?

Back
Ylös Bottom