jaakkod
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas iso kehu! Kiitos!!Ylilyönti on paras
Miten lyöntivoima mitataan tieteellisesti?
Mikael Paajasen gradu pureutuu vapaaottelijan fyysisiin ominaisuuksiin ja UFC-testipatteristoon.
Keskustelimme datasta, treenistä ja todellisesta voimasta!
Uusi Ylilyönti-jakso ulkona
![]()
View: https://www.youtube.com/watch?v=oW_JAjMFELQ
Nyt kun Mikael on saanut koulut purkkiin ja enemmän aikaa muille projekteille niin toivon mukaan mekin päästään useammin haastamaan häntä fysiikkavalmennus hommissa!Tämä oli mielenkiintoinen jakso! Mikael muutenkin mukava ukko! Oon ollut monissa hänen vetämissä treeneissä aikanaan!
Kiitti taas! Perus podcast-jaksot on sitä arvokasta peruskauraa niinku pk-lenkit. Luulen että niiden merkitys on pitkän aikavälin kannalta myönteinen vapariskenelle.Loistavaa matskua. Olen sanonut tämän ennenkin mutta kertaus on opintojen äiti. Oot ylivoimaisesti parhaimmillasi kun teet tätä nk. tutkivaa kamppailujournalismia. Parempaa matskua ei löydy mistään
Kunpa ne ylilyönnin hieman tylsät otteluanalyysit UFC jne. joita on muutenkin 13 tusinassa pitkin poikia somea vaihtuisi enemmän tämänkaltaiseen materiaaliin![]()