Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20250430_120111.webp
Sylvi, Bullea Boika ja Neiti Kesäheinä toivottavat offarilaisille iloista vappua.

nyt olis Heeseeke tarjous

Siis ostetaan tuhansien eurojen kello jota pitää 2 viikon välein säätää että pysyy oikeassa ajassa? Mä luovutan, en ees yritä enää ymmärtää.

ja siinä käy vielä niinkin, että jos se perjantaina ottaa ranteesta eikä pidä koko viikonloppuna niin maanantai aamuna saa ensitöiksi taas laittaa aikaan ja vetää vieterin, kun on veto viikonlopun aikana loppunut

Siis ostetaan tuhansien eurojen kello jota pitää 2 viikon välein säätää että pysyy oikeassa ajassa? Mä luovutan, en ees yritä enää ymmärtää.
Ne on nuo ooomegat.

e: jos oikeasti alkaisi nörtteilemään niin seuraisi kellon käyntiä eri asennoissa ja pitäisi yöt sellaisessa asennossa että käynti tasoitus päivän käyntiin nähden..

säätää

en ees yritä enää ymmärtää.

et pystykkään ennen kun itse kokeilet, ommeinaa niin miellyttävä tapahtuma tuo säätö!

silkkaa nautintoa

ruuvaustuntuma on uskomattoman silkkinen, pehmeä,, samoin kun viisareita siirtää, ei tunne mitään pykällystä kuten halvemmissa kelloissa, vaan tutuma on edelleen semmoinen mitä ei missään muualla elmässä pääse kokemaan!

huhhuh ja vielä kerran

Mulla olis myydä sellanen hifi väline kotiin hyvällä hinnalla. Sellanen töttörö johon voi itse huutaa räjähdys ääniä kun katsoo leffoja, huh ja huh, hyvään hintaan lähtis, 9 999€

siitä hieman lissä huhhuteltavaa, henkilöauto joka maksaa 3 miljoonaa!
ja noin "huono"

Lisäksi vanteet suositellaan vaihdettavaksi reilun vuoden tai 16 000 kilometrin jälkeen, mikä maksaa 42 000 euroa.

Pelkästään siitä, että auto pidetään täydellisessä kunnossa (siis autolla ei ajeta), veloitetaan vajaat 90 000 euroa 14 kuukauden välein
.

Mulla olis myydä sellanen hifi väline kotiin hyvällä hinnalla. Sellanen töttörö johon voi itse huutaa räjähdys ääniä kun katsoo leffoja, huh ja huh, hyvään hintaan lähtis, 9 999€
Mieti kun jokku käyttää kelloa jolle pitää olla laturi reissussa mukana ja pitää ottaa pois kädestä ettei se sammu kesken ja kaiken.

Back
Ylös Bottom