Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei mee hyvin jalan kanssa, kävin kunnallisella, niin ne vaan lähetti himaan, että kato 2 viikkoa mihin menee, eivät kuvanneet.
WhatsApp Image 2025-04-26 at 08.29.32 (1).webp

WhatsApp Image 2025-04-26 at 08.29.32.webp

Tältä näytti 8 päivää sitten, eli ei ainakaan paremmaksi ole mennyt.

katso liitettä 271089
Noi verenpurkaumathan poistuu todella hitaasti kudoksista, muutenki aika hitaita paranemaan.
Mulla ei meinannu kuvata oikeaa jalkaa vaikka vasemmasta patella poikki ja oikeella ennestään multiligamenttivamma ja peroneuspareesi, ja merkittävä repeämä. Olivat jo leikkaukseen viemäs vasemman vuoks, ja väitin vastaan etten mene, ennenku oikeaki kuvattu. Suostuivat sit vihdoin ja onneks kuvattiin, kun pitkittäin koko reisilihas halki. Ettei muutaku joko vaatimaan vaan tarpeeks kuvaamista, tai si odotat kärsivällisesti, voin sanoa "kohtalaisella" kokemuksella että turhauttavaa odottaa, muttei noille oikein Suomes mitään tehdä, vaikka maailmalla leikataanki kuntoon repeämiä.

Vertti kyykkää low barina jolloin asento on enemmän etukenoinen. Luultavasti vaikka jääkin ylhäältä vajaaksi pysyy paino jalalla/lihaksella hyvin.
VITTU, SÄ LOW BAR -LÄSSYTTÄJÄ, MITÄ HELVETTIÄ SÄ TÄÄLLÄ HÖPÖTÄT JOTAIN ETUKENOISTA JA "LUULTAVASTI" VAJAASTA KYYKYSTÄ?! SÄ HEITÄT TÄTÄ PASKAA ILMAN YHTÄKÄÄN FAKTAA, JA LUULET, ETTÄ MÄ NIELISIN TÄN FOORUMISKEIDAN?! MUN 225 KG NOSTO ON RAUTAA, JA SÄ TULET TÄNNE JAUHAMAAN JOTAIN "PAINO JALALLA/LIHAKSELLA" -HÖPINÄÄ, JOKA EI LIITY TÄHÄN VITTUAKAAN! OOTKO SÄ JOKU TROLLI VAI VAIN NIIN TYHMÄ, ETTÄ LUULET TÄLLÄSELLA HÖLMÖLLÄ SÖSSÖTYKSELLÄ OLEVAN JOTAIN POINTTIA?! HEITÄ FAKTAT TISKII, SENKIN SELKÄRANGATON PELLE, TAI MÄ TUNGEN SUN "LUULTAVASTI"-PASKAS SINNE, MISTÄ EI TUU MUUTA KUIN PASKAA! VASTAA NYT, TAI MÄ REVIN SUN SURKEEN ARGUMENTIN PALASIKSI JA SYÖN NE AAMUPALAKS! RÄJÄHDÄ, ÄIJÄ, TAI HÄIVY HELVETTIIN!

VITTU, SÄ LOW BAR -LÄSSYTTÄJÄ, MITÄ HELVETTIÄ SÄ TÄÄLLÄ HÖPÖTÄT JOTAIN ETUKENOISTA JA "LUULTAVASTI" VAJAASTA KYYKYSTÄ?! SÄ HEITÄT TÄTÄ PASKAA ILMAN YHTÄKÄÄN FAKTAA, JA LUULET, ETTÄ MÄ NIELISIN TÄN FOORUMISKEIDAN?! MUN 225 KG NOSTO ON RAUTAA, JA SÄ TULET TÄNNE JAUHAMAAN JOTAIN "PAINO JALALLA/LIHAKSELLA" -HÖPINÄÄ, JOKA EI LIITY TÄHÄN VITTUAKAAN! OOTKO SÄ JOKU TROLLI VAI VAIN NIIN TYHMÄ, ETTÄ LUULET TÄLLÄSELLA HÖLMÖLLÄ SÖSSÖTYKSELLÄ OLEVAN JOTAIN POINTTIA?! HEITÄ FAKTAT TISKII, SENKIN SELKÄRANGATON PELLE, TAI MÄ TUNGEN SUN "LUULTAVASTI"-PASKAS SINNE, MISTÄ EI TUU MUUTA KUIN PASKAA! VASTAA NYT, TAI MÄ REVIN SUN SURKEEN ARGUMENTIN PALASIKSI JA SYÖN NE AAMUPALAKS! RÄJÄHDÄ, ÄIJÄ, TAI HÄIVY HELVETTIIN!
Nyt on kova rähinä päällä! Pisteet siitä!

Ei mee hyvin jalan kanssa, kävin kunnallisella, niin ne vaan lähetti himaan, että kato 2 viikkoa mihin menee, eivät kuvanneet.
katso liitettä 271087

katso liitettä 271088
Jalka toimii kuitenkin? Ultralla voisi nähdä hyvät hematoomamassat ja ehkä jotain vauriota osumakohdan lihaksessa. Yleensä kuvaamista harkintaan, kun on joku ajatus että mahdollisesti pitäisi jotenkin asiaan puuttua. Joskus itse astuin pimeässä avonaiseen kaivoon, kun joku oli siitä kannen kammennut pois. Eli suoraan odottamatta toinen jalka edellä jolloin reiden ulkosyrjän keskikohta osui kaivon metallireunaan täydellä voimalla. Pitkään tuli siinä maassa keräiltyä ennenkuin pystyi lähtemään kävelemään eteenpäin. Oli varmaan 30-40% koko reiden ihosta mustana. En tarkkaan muista kauanko mustelman sulaminen vei. Ehkä 3 viikkoa. Ja oli se sen jälkeen voimakkaasti kipeä vielä toiset 3 viikkoa ja urheilussa oireili varmaan vielä pari kuukautta siitäkin eteenpäin. Arpikudoksen muotoilema se reiden sivu on vielä nyt about 20 vuotta myöhemmin.

Jalka toimii kuitenkin? Ultralla voisi nähdä hyvät hematoomamassat ja ehkä jotain vauriota osumakohdan lihaksessa. Yleensä kuvaamista harkintaan, kun on joku ajatus että mahdollisesti pitäisi jotenkin asiaan puuttua. Joskus itse astuin pimeässä avonaiseen kaivoon, kun joku oli siitä kannen kammennut pois. Eli suoraan odottamatta toinen jalka edellä jolloin reiden ulkosyrjän keskikohta osui kaivon metallireunaan täydellä voimalla. Pitkään tuli siinä maassa keräiltyä ennenkuin pystyi lähtemään kävelemään eteenpäin. Oli varmaan 30-40% koko reiden ihosta mustana. En tarkkaan muista kauanko mustelman sulaminen vei. Ehkä 3 viikkoa. Ja oli se sen jälkeen voimakkaasti kipeä vielä toiset 3 viikkoa ja urheilussa oireili varmaan vielä pari kuukautta siitäkin eteenpäin. Arpikudoksen muotoilema se reiden sivu on vielä nyt about 20 vuotta myöhemmin.
Ei mitään isoa ole rikki koska voimantuotto on joka suuntaan normaali, kaikkee muuta pystyy tekeen normaalisti paitsi kyykkään lähelle 90 asteen kulmaa. Ja siis tarkoitan kaikella muulla kävelyä ja fribaa ja sen sellaista. Salilla en ole esim takareisiä koittanut tehdä.

Tsempit sinne!

Taitaa olla kankkunen?

Kaaduin firbakierroksella suoraan sivuttain koko painolla mäessä pyöreen kiven päälle ja armoton puujalka. Oon kuullut puujalasta, mutta en mä tiennyt että se on näin vittumainen, ei pysty niinku mitään tekeen jalalla. Ei nyt tarvii pariin viikkoon varmaan kyykkäillä :D Sais nyt edes vähän liikettä sille, mut vittu että sattuu koukistaa tai jännittää.
Niin tää oli se case missä satutit jalan. En ollu huomannut tätä ja mietin että kyykyssä tms mennyt. Eli jotain 2 viikkoo nyt aikaa kulunut?

Niin tää oli se case missä satutit jalan. En ollu huomannut tätä ja mietin että kyykyssä tms mennyt. Eli jotain 2 viikkoo nyt aikaa kulunut?
Joo, tää on siis timeline tässä keissisä.

Kaaduin radalla ja sain siitä todella ikävän puujalan. Ekat päivät jalka täysin käyttökelvoton, piti nostella sänkyyn jalka jne. Torstaina sitten olin tekemässä podcatia ja vieraan kotona ei sattunut olemaan kenkälusikkaa eikä penkkiä. Reisi oli monetta päivää jo aivan kivikova ja mahdoton venyttää. Kun reisi oli kireenä ja lihakset lähes krampissa, laitoin lenkiä jalkaan niin suorin jaloin kun pystyin, painoin sitten kovempaa kantapään kenkään ja vihlas perkeleesti sisäreidessä. Jumissa ja kireenä olevan reiden äkillinen iskevä paine rikko sitten jotain sisäreidessä.

Se on sitten ollut kipee siitä lähtien ja koska mulla on todella ohutta verta, vammakohta valuttaa verta pohkeeseen saakka ja tulee mustelmia paikkoihin jotka eivät rikki ole. Nyt voin jo venyttää reittä kantapää pakaraan asti, juosta, kävellä alamäkeen ja portaita ontumatta. Puolentoista viikon ontuminen sai selän saatanan jumiin toiselta puolelta ja nukkuminen ollut vaikeeta. Reidelle on annettu cryo-hoitoa ja selkä hierottu kahteen kertaan.

Olettaisin että kykkään pääsen kuukauden sisään.

Mulla kun tota ohutta verta tutkittiin Hussissa verikokeilla, eikä mitään löynynyt, niin se vaikuttaa tässä. Nyt mustelmaa pukkaa jo takareiteen. Pentuna mulla vuosi nokka tosi herkästi ja tosi kauan, joten taitaa hyytymistekijä olla jotenkin vinollaan. Lisäsin vihreitä labrojen jälkeen jotta sais K-vitamiinia enemmän auttaakseni asiaa. No en ainakaan taida saada veritulppaa helpolla.

Miten blokkaisitte 2m leveen aukon ettei isot koirat pääse siitä, jos aitaa ei tee? Näyttää aidan teettäminen vaativan luvat ja kestää ihan saatanan kauan selkesti asian hoitaminen, niin pitäis joku muu ratkaisu keksiä. Olisko joku 2m levee kukkapenkki hyvä kun niitä saa 70cm korkeena ja siihen jotain saatanan kasvia vielä korottamaan.

Viimeksi muokattu:
Jotain Tuija pensaita tiheään ja joko niiden juurelle omalle puolen vielä just jotain kukka laatikkoa tai sitten istuttaa ne johonkin tollaseen mitä sanoit? Tai onko jotain sellasta aidan tapaista mikä kyllin tukevaa rakennelmaa mutta tyyliltään siirrettävää niin ei tarvis lupaa.. 🤔

Jotain Tuija pensaita tiheään ja joko niiden juurelle omalle puolen vielä just jotain kukka laatikkoa tai sitten istuttaa ne johonkin tollaseen mitä sanoit? Tai onko jotain sellasta aidan tapaista mikä kyllin tukevaa rakennelmaa mutta tyyliltään siirrettävää niin ei tarvis lupaa.. 🤔
Tuijia on korkeita nyt 2 sivua, mutta noi smyygailee kyllä sieltä välistä. Täällä kun kettuja tulee takapihalle, niin noihan painaa tuijista läpi tosta vaan. Pitää kevyttä koiraverkkoa laittaa tuijien eteen. Tää säädösten maa on kyllä perseestä kun kaikki kestää ikuisuuden eikä tässä olis aikaa. Olis kiva pitää terassin ovee aukikin. Narut koirille ei toimi kunnolla ku ne menee solmuun niihin aina.

Miten blokkaisitte 2m leveen aukon ettei isot koirat pääse siitä, jos aitaa ei tee? Näyttää aidan teettäminen vaativan luvat ja kestää ihan saatanan kauan selkesti asian hoitaminen, niin pitäis joku muu ratkaisu keksiä. Olisko joku 2m levee kukkapenkki hyvä kun niitä saa 70cm korkeena ja siihen jotain saatanan kasvia vielä korottamaan.
Vihreetä kanaverkkoa tai sitä aitaverkkoa. Löytyy ihan 120cm asti eri korkeuksia. Semmosta meillä oli aikoinaan.

Puuilosta tai jostain sitä Farmari aitaverkkoa ja tarpeeksi aitatolppia mihin kiinnittää se.

Mutta toisaalta, jos aitaa ei tarvis kuin 2m.......Ehkä joku aitaelementti, 2-3kpl, riittäisi? Ja helpompikin.

Back
Ylös Bottom