Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihanan sitruunainen janojuoma (3,5%).

20250425_185952.webp

onko AliisaPerkele kuunnellut tätä levykettä, on hyvä levyke

Όχι

Ja pitääpäs ottaa kuunteluun.

Nyt haluttaa paitsi keikalle*, niin myös krekulaan** ja jiropitaa: kana. :LOL:

iu

Edelleen haluttaa kaikkea kivaa. Ja nälkä.
Pitääkö tässä ihan tehdä ανάσταση ja lähteä katselemaan, että olisiko jääkaapissa jotakin vaikkapa viininlehtikääryleiden kaveriksi. :unsure:

*Olen harrastanut tänään henkistä itseruoskintaa, koska olin niin TYHMÄ, että olin järkevä ja jätin lähtemättä katsomaan epäpyhää kolminaisuutta.
**Puolakin kävis, vaikka ole ikinä käyny eli olisi syytä käydä.

Viimeksi muokattu:
Vaikka hehkutan noita barelylegal kpop tähtiä, niin ehdoton suosikkini on tämä korealainen fitnessmimmi. Tuo olisi kunnon vaimomatskua.

View: https://www.youtube.com/watch?v=UNsDBp3CRqM

Varsinkin kun Möykkysen raportteja ei kuulla enää, niin olisi pirtsakka veto kun toisit tänne jonkun k-pop tai k-fitness vosun. Alat sitten raportoimaan kulttuurieroista ja kulurakenteesta suhteessa. Ja tietty morsmaikun jumppakuvia perjantaisin voisi tähän ketjuun laittaa.

Einö Grön 86 wee, keikkailee, värkkää naisten kanssa ja rakentaa saunaa kesämökille. On kyllä kovimpia äijiä koko maassa.
Tarvitseeko vielä erikseen mainita, että hän on Porista, vai onko se itsestään selvää?

Perjantain tilanne:
-pakko raahautua H*lsinkiin
-pakko pukeutua etäisen siististi
+jäi luppoaikaa käydä oluella että kestää em. miinukset.
katso liitettä 271076
Ite olin koko viikon Zadissa ja tänään pääsin pois. Aamupalat kyllä hyviä, kuten aina, ei siinä.

Onneksi oli tänään dinneröintiä hyvässä seurassa kotikonnuilla, niin kiva kotiinsiirtymä.

Kyllä se vain kaljaa pitää juoda. Näin on marjat, joo.

aj että yhten vosun kanssa asiointi on helppoa&miellyttävää korjaamolla

Minut nähdessään Hän nyökkää, Minä nyökkään, ja näin olut tilaus on suoritettu

Back
Ylös Bottom