Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noista parista ”säästö on säästö” -jutusta tuli Mieleen. Säästäminen on hyve, paaaaitsi.

Kun on köyhyydessä lapsuutensa viettänyt, ja on vaihtoehtoina aikuisena esim. säästää kuukaudessa 500€ enemmän tai ostaa Porsche. Säästää vielä 200€ enemmän tai ostaa Rolle.

Niin mielelläni julistan olevani aivan törkeä materialisti ja hedonisti. Ja kulutan.

Toki perheelle myös aina kaikkeni antanut. Lapsi kun omillaan tienaa jo nyt enemmän kuin minä ikinä, niin hittoako sitä hilloamaan. Vaimon tulevaisuus turvattu myös.

Lähihistoria terveyspuolella ei tietty myöskään kannata rahan hilloamista tulevaisuuteen kovin pitkälle.

Aika vapauttavaa siis sinänsä, että ei viitsi miettiä, onko vielä 85v ikäisenä osinkoja tulossa 😁

1000044060.webp

tämä ketju kyllä semmoinen, että: tänne saa kirjoittaa vaikka minkälaiset salaisuudet, kukaan ei niitä luje

ylläoleva kuva elvä esinmerkki siitä, minä muistan nimittäin osittan, sitä en enää muista kuka hän oli joka sen tänne poustasi tässä viimepäivinä

saisipa pilua

-ei minkäänlaista iteaa mistä Minä semmoista voisin saada, ilmaiseksi siis

tämä ketju kyllä semmoinen, että: tänne saa kirjoittaa vaikka minkälaiset salaisuudet, kukaan ei niitä luje

ylläoleva kuva elvä esinmerkki siitä, minä muistan nimittäin osittan, sitä en enää muista kuka hän oli joka sen tänne poustasi tässä viimepäivinä
taisi olla herr doktor

tai sitten ei

Back
Ylös Bottom