Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Perjantaihan se taas.

04590349534954935435.webp

Tää on taas tätä. Ollut viimeisen 20v aikana kuusi naispuolista esihenkilöä. Kaikki näyttäneet,,,, arkisilta. Kuten itsekin toki.

Niin siis piti sanoa, että miksi kiusaat alaisiasi 😀

Heh, niin, en tiedä. Minähän olen töissä konepajateollisuudessa, joten olen naisena valitettavasti lähtökohtaisesti vähän altavastaajana. Vähän kai sellaista henkeä tässä, että minä en koe tarvetta hukkua tapettiin, vaan uskallan kyllä erottua. Että senkun tuijotatte, onpahan aihetta.

Punaisissa kiiltonahkakorkkareissa on sopivasti vähän sitä tunnelmaa, että heikommat painetaan koron alle.

kyllä Minä ainakin olen jo tänään ehtinyt miettiä, mitenköhän sitä tänään on työmaalle pukeuduttu

Collegehousut ja huppari. #epätöis

Heh, niin, en tiedä. Minähän olen töissä konepajateollisuudessa, joten olen naisena valitettavasti lähtökohtaisesti vähän altavastaajana. Vähän kai sellaista henkeä tässä, että minä en koe tarvetta hukkua tapettiin, vaan uskallan kyllä erottua. Että senkun tuijotatte, onpahan aihetta.

Punaisissa kiiltonahkakorkkareissa on sopivasti vähän sitä tunnelmaa, että heikommat painetaan koron alle.

Collegehousut ja huppari. #epätöis
Toisaalta muuten täytyy kysyä, että koetko tarvetta olla jotenkin extra hyökkäävä, kun koet olevasi altavastaaja?

Nimittäin tähän olen monesti törmännyt näiden 28v oikeiden töiden aikana. Toiminut ensin talouspuolella, jossa paljon naisia ja sitten 20 v fina IT asioiden parissa.

Ensimmäisessä todella paljon naisia, jälkimmäisessä sitten tärkein sidosryhmä koostuu lähinnä naisista.

Ihan oman sorttista ärhäkkyyttä ja vastakkainasettelua kohtaa välillä töissä naisten kanssa. Onko se sitten sitä, että halutaan sen käytöksen kautta osoittaa, että ei olla huonompia, vaikka ei ole munia?

Tarvettahan tuohon ei olisi. Pätevä ihminen töissä on pätevä kromosomeista riippumatta.

Viimeksi muokattu:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tarvettahan tuohon ei olisi. Pätevä ihminen töissä on pätevä kromosomeista riippumatta.
Oma emäntä tekee nousevaa uraa ja valitettavasti tästä sivusta seuranneena, vaikeaa on.

Ei kauaa mennyt kun kaikki etenemiset pistettiin millon DEI:n piikkiin ja millon pomon kullin imemiseen.

Ei tietenkään ole väliä että hänellä on vaadittava koulutus, erittäin positiiviset palautteet tärkeimmiltä asiakkailta ja ylemmältä johdolta.

Nainen voi edetä vain jos pomo on mies, miehen armosta ehkä tytön tylleröinen voi kokeilla oikeitakin töitä, sillee vähä leikisti.

Tämä.

Ja C) toisten lajitovereiden paikat kestää vaan enemmän kuin toisten, se vaan täytyy hyväksyä.
Osa on siroja juoksijoita ja osalla enemmän semmonen kahvakuulamainen ruumiinrakenne. Justiinsa kuuntelin kolmatta tuntia sen Stuart McGillin juttuja treenaamisesta ja vammojen välttämisestä, ja se puhu just tuosta asiasta miten kaikista ei oo kaikkeen ja kaiken saa kyllä rikki jos vaan yrittää. Nivelet varsinki. Suositteli treenaamaan 80% ajasta 80% teholla niin siinä pitäis olla semmonen sweet spotti suurimmalle osalle kehityksen ja kestävyyden kannalta.

Oma emäntä tekee nousevaa uraa ja valitettavasti tästä sivusta seuranneena, vaikeaa on.

Ei kauaa mennyt kun kaikki etenemiset pistettiin millon DEI:n piikkiin ja millon pomon kullin imemiseen.

Ei tietenkään ole väliä että hänellä on vaadittava koulutus, erittäin positiiviset palautteet tärkeimmiltä asiakkailta ja ylemmältä johdolta.

Nainen voi edetä vain jos pomo on mies, miehen armosta ehkä tytön tylleröinen voi kokeilla oikeitakin töitä, sillee vähä leikisti.
Öööh, missä erkin nyrkkipajassa tämä tapahtuu? Nykyäänhän kaikissa suurissa yrityksissä raportoidaan, kuinka monta % missäkin toiminnoissa on naisia.

Enkä tietenkään tarkoittanut, etteikö syrjimistä sukupuolen (montako niitä nykyään on) perusteella tapahtuisi, todellakin tapahtuu.

Tarkoitin, että on ikävää, että naisilla tuntuu olevan tarve käyttäytyä niin kovina työmaailmassa.

Toisaalta muuten täytyy kysyä, että koetko tarvetta olla jotenkin extra hyökkäävä, kun koet olevasi altavastaaja?

Nimittäin tähän olen monesti törmännyt näiden 28v oikeiden töiden aikana. Toiminut ensin talouspuolella, jossa paljon naisia ja sitten 20 v fina IT asioiden parissa.

Ensimmäisessä todella paljon naisia, jälkimmäisessä sitten tärkein sidosryhmä koostuu lähinnä naisista.

Ihan oman laatuista ärhäkkyyttä ja vastakkainasettelua kohtaa töissä naisten kanssa. Onko se sitten sitä, että halutaan sen käytöksen kautta osoittaa, että ei olla huonompia, vaikka ei ole munia?

Tarvettahan tuohon ei olisi. Pätevä ihminen töissä in pätevä kromosomeista riippumatta.

En. Päinvastoin, mun kokemuksen mukaan naiselta odotetaan paljon pehmeämpää lähestymistä ja viestintää kuin mieheltä, ja jos lähden liian terävästi liikkeelle, niin pelkästään ammun itseäni polveen. Ja että menisi soppa kunnolla sekaisin, niin tuntuu erityisesti naiset odottavan pehmeämpää habitusta ja viestintää toiselta naiselta. Minä olen työympäristössä hyvinkin joustava enkä koe tarvetta mihinkään hyökkäys on paras puolustus -tyyppiseen lähestymistapaan. Sitä paitsi myös mun kollegat on kovia ammattilaisia, ja yleensä kannattaa kuunnella heidän sanottavansa. :giggle:

Meillä viime vuonna parin naisen porukka yritti hakea taustatukea ajatukselleen, että firmassa jotenkin sorrettaisiin ja aliarvioitaisiin naisia, ei maksettaisi reilua palkkaa jne. Eivät sitten sen isompaa tukea ja joukkoa tainneet saada ajatuksilleen, eivätkä pystyneet tarjoamaan mitään konkretiaa siihen, että millä perusteella näin olettavat. Siinä sitä vähän olikin enemmän sellaista ihmeellistä nenäkästä uhmaa, että "minä en saa sitä tai tätä, koska olen nainen". Ei, sinä et saa palkankorotusta, kun sille ei ole perustetta (jo vuosi töissä ei ole peruste) tai sinä et saa raportointipäivää joustovapaaksi, vaikka markkinoinnista silloin voidaankin olla poissa. Ei liity sukupuoleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom