Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Ei jestas mikä bulkki ollu päällä. Kunnon old school bulkki millä itekkin hommasin +200 % lisää rasvasoluja määrällisesti pysyvästi.
Posket kun pullottaa jo kaukaa takaapäin katsoessa, niin on kunnon bulkki kyseessä.

Saa nähdä onko pöydässä miten apua, läskikudos ei niin voimaa oikein tuota mutta pysyyhän siinä vankasti tasapainossa. Ehkä Devon halusi kokeilla jotain mitä ei aiemmin ole vielä kokeillut? En muista että olisi sikabulkkia ottanut, pihviähän on sitten tullut ajoittain enempi kyllä lisää.

Ei se kyllä mikään mahdoton punkero oo vieläkään vaikka painoa onki puolentoista miehen verran. Kuinka pitkä Devon on? 🤔
Jotain 195cm se taitaa olla.

No mitä helvettiä. Eihän tolla ole läskiä vieläkään paljoa paskaakaan. Lisää bulkkia tarvii.
Eikö Larratti sanonu että painaa sen rontti 300 paunaa? Noin pitkälle ukolle aika maltillinen pöhö 😄

Me ollaan sitä mieltä että Devon tulee kaasuttamaan ottelun aikana. Mieheni mielestä Larratin nopea nesteiden nousu aiheuttaa käden liika pumppaantumisen joka ei taas ole hyvä homma Genadin kaltaiselle joka pystyy nopeasti prässäämään startista. Mielenkiintoinen ilta kokonaisuudessaan.

Perehdyin treeneissä remmien saloihin. Tuntui yllättävän hyvältä. Ehkäpä vielä jonain päivänä vääntäessäni, tapahtuu niin epäurheilijamainen temppu että ote irtoaa.
Tätä päivää on odotettu!

View: https://youtu.be/q9DMx5sPwiQ

Pohdintaa kuinka Genadi voisi Devonin voittaa.

Olen itse sitämieltä että Devon on selvä ennakkosuosikki ylivoimaiseen voittoon mahdollisuuksin 70/30.

Jos Devon ei voita ylivoimaisesti niin hän piiputtaa ja Genadi vie monipuolisuudellaan.

Perusteluina se että Devon on isompi kuin koskaan ja omien puheidensa mukaan vahvin koskaan, uskon nuo puheet täysin.

Genadi taas kärsi hauisvamman, josta ei ole täysin varmaa onko aivan täysin palautunut/edellisen herrojen kohtaamisen verrattavassa kunnossa, Devonilla taas monta vammatonta hyvää vuotta eikä tuosta MMT vs Genadi-matsista ihan älyttömiä johtopäätöksiä voi tehdä tulevan ottelun suhteen, vaikkakin hän hyvin laittoi kampoihin Monsterille.

Perehdyin treeneissä remmien saloihin. Tuntui yllättävän hyvältä. Ehkäpä vielä jonain päivänä vääntäessäni, tapahtuu niin epäurheilijamainen temppu että ote irtoaa.
Vaikka olen itse sitämieltä että eräällä lailla lipsauttelu on mennyt lajissa liiallisuuksiin, on tosiasia että ei kannata antaa tasoitusta vastustajalle.

Back
Ylös Bottom