- ViestejÀ
- 313
IL seurasi Ukrainan sotaa hetki hetkeltĂ€ â Lue pĂ€ivitykset ajalta 16.3.â8.9.2025
Iltalehti seuraa Ukrainan sotaa ja sen seurauksia hetki hetkeltÀ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks tÀÀ osa suunnitelmaa?![]()
IL seurasi Ukrainan sotaa hetki hetkeltĂ€ â Lue pĂ€ivitykset ajalta 16.3.â8.9.2025
Iltalehti seuraa Ukrainan sotaa ja sen seurauksia hetki hetkeltÀ.www.iltalehti.fi
Da da.MÀ nÀen kuten wokessa ja muussa hevonpaskassa, ettÀ pahimmat öyhöttÀjÀt jotka toistuvasti jÀÀvÀt kiinni valheistaan ja leimauksistaan tekee vain hyvÀÀ, koska sekin avaa ihmisten silmiÀ. NÀmÀ tahot eivÀt huomaakaan kuinka jatkuvasti syvemmÀlle menevÀt tuossa touhussaan ja se kÀy jatkuvasti naurettavammaksi ilkeilyksi... mikÀ ei kestÀ pÀivÀnvaloa.
Ainakin laittaa yksilöt vÀhÀn miettimÀÀn itse asioita mikÀ on se tÀrkein. Osa ei toki koskaan tajua mitÀÀn, mut semmosta se on.
Vaikeaa se on kirjoittaa kun tÀrisevÀt raivosta.Kuvittelenko, vai onko monella neutraalilla vaikeuksia kirjoittaa selkeitÀ lauseita? Tuntuu, ettÀ vÀlimerkkejÀ, isoja kirjaimia, pisteitÀ yms. puuttuu niin paljon, ettÀ jokaisen heidÀn virkkeensÀ joutuu lukemaan useita kertoja, ettÀ saa edes jollain tavalla selvÀÀ mitÀ siinÀ yritetÀÀn kertoa
Ja huom. en itsekÀÀn kirjoita tÀydellistÀ tekstiÀ, se ei ollut pointti ennen kuin joku hauska tulee saivartelemaan
Ja totuttuun tapaan, se koira ÀlÀhtÀÀ johon..
Oiskohan peiliin katsomisen paikkaMielipidevaikuttaminen (=propaganda) ja ihmisten tyhmyys myös pysyneet aikalailla vakioina.
Oiskohan peiliin katsomisen paikka
MinÀ olen tunnustanut olleeni vÀÀrÀssÀ. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, ettÀ Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa pÀivÀssÀ, niin pÀivissÀ. Mutta olin todella pahasti vÀÀrÀssÀ. SinÀ olit oikeassa, ettei ryzzillÀ ole kykyÀ vallata KieviÀ. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.Kun nyt on cope/persekivun purkamispÀivÀ osalla niin mites nÀmÀ "neutraalit" ovat olleet vÀÀrÀssÀ aiheen asioissa?
Ja 2-3pv sodat on teidÀn suusta. Ei esim. minun
Veikkaan ettÀ jÀlleen kerran pÀÀsemme lopputulemaan missÀ syytökset ja leimaukset ovat vain koska ei pidÀ toisen kirjoittajan mielipiteistÀ tai tiedoista mitÀ esittÀÀ.
Eli aika hataraa ilkeÀmielisyyttÀ, mutta laatikon narratiivin mukaista.
EihÀn tÀÀllÀ ole kukaan muu kuin sinÀ edes reagoinut saatikka nostanut esille ryssiÀ koskien kyseistÀ uutista. Kannattaa ehkÀ vÀhÀn miettiÀ omaakin sisÀltöÀ jos nÀkee joka puolella vaan ryssiÀ ja kokee ettÀ heitÀ loukataan turhaan![]()
EtelÀ-Koreassa vaaditaan poikkeustilan julistaneen presidentin eroa
Oppositiota Pohjois-Korean kanssa vehkeilystÀ syyttÀnyt presidentti perui poikkeustilan vain muutama tunti sen julistamisen jÀlkeen.yle.fi
Tuohan vaikuttaa jo sotilasvallankaappaukselta.
Moni varmaan nÀkee ryssÀt tuossakin syyllisenÀ?
Kun nyt on cope/persekivun purkamispÀivÀ osalla niin mites nÀmÀ "neutraalit" ovat olleet vÀÀrÀssÀ aiheen asioissa?
Ja 2-3pv sodat on teidÀn suusta. Ei esim. minun
Veikkaan ettÀ jÀlleen kerran pÀÀsemme lopputulemaan missÀ syytökset ja leimaukset ovat vain koska ei pidÀ toisen kirjoittajan mielipiteistÀ tai tiedoista mitÀ esittÀÀ.
Eli aika hataraa ilkeÀmielisyyttÀ, mutta laatikon narratiivin mukaista.
MinÀ olen tunnustanut olleeni vÀÀrÀssÀ. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, ettÀ Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa pÀivÀssÀ, niin pÀivissÀ. Mutta olin todella pahasti vÀÀrÀssÀ. SinÀ olit oikeassa, ettei ryzzillÀ ole kykyÀ vallata KieviÀ. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.
Tuohan vaikuttaa jo sotilasvallankaappaukselta.
TÀmÀ on kyllÀ hauska kulma aina, kun neutraalit eivÀt suostu arvostelemaan VenÀjÀÀ edes epÀsuorasti. TÀstÀ onkin saatu monia hyviÀ nauruja, kun neutraalit on menneet Àlyttömyyksiin VenÀjÀn puolustelussa. Muistatteko vielÀ sen "venÀlÀiset laatutuotteet" keskustelun, missÀ mm. lada ja baikal haulikko oli maailmanluokan tuotteita :D
Taisi Roopeli mainita myös jonkilaisen takin (sotilaskÀyttöön) joka on huippukampe.TÀmÀ on kyllÀ hauska kulma aina, kun neutraalit eivÀt suostu arvostelemaan VenÀjÀÀ edes epÀsuorasti. TÀstÀ onkin saatu monia hyviÀ nauruja, kun neutraalit on menneet Àlyttömyyksiin VenÀjÀn puolustelussa. Muistatteko vielÀ sen "venÀlÀiset laatutuotteet" keskustelun, missÀ mm. lada ja baikal haulikko oli maailmanluokan tuotteita :D
TÀÀ on kyllÀ edelleen pakkishistorian pahin servausMinÀ olen tunnustanut olleeni vÀÀrÀssÀ. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, ettÀ Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa pÀivÀssÀ, niin pÀivissÀ. Mutta olin todella pahasti vÀÀrÀssÀ. SinÀ olit oikeassa, ettei ryzzillÀ ole kykyÀ vallata KieviÀ. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.
MinÀ olen tunnustanut olleeni vÀÀrÀssÀ. Kuvittelin ryzzien armeijan olevan niin mahtava, ettÀ Ukrainan kirpputori armeija kaatuu, jossei nyt kolmessa pÀivÀssÀ, niin pÀivissÀ. Mutta olin todella pahasti vÀÀrÀssÀ. SinÀ olit oikeassa, ettei ryzzillÀ ole kykyÀ vallata KieviÀ. Ihan aiheellisesti TAAS nostit asian esiin ja sait itsellesi TAAS pisteet.
TÀÀ on kyllÀ edelleen pakkishistorian pahin servausJa uskomattominta ettÀ se toistuu tasasin vÀliajoin! Ois maailman helpoiten vÀltettÀvissÀ toimien vielÀpÀ niin kuin sanoo muka toimivansa
![]()