Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää randomi halus lukee mun tulevaisuuden FB:ssä. Aattelin et se vaan välittää musta niin paljon ;/, mut nyt pitäis kerätä viel materiaalit, että voi suorittaa mulle puhdistusrituaalin.
Jos annan tolle vaikka satkun aluks, ni saisko sil pari Lapislatsulia, ni sais riitin käyntiin?
sfsfsfff.webp

Olen Dr.Oetker fani, muilla lääkäreillä on ihan ihmeelliset ravintosuositukset. Tuo alkaisi olemaan työpaikkalounaana jo ihan hyvän kokoinen.
Tänään meni Oetkerin Tonno.
Kyl toi ruokaisa on, toki 60% sitä pohjaa mutta maukasta yhtäkaikki. Päivän paastoamisen jälkeen en saanut syötyä ku kaks tommosta mukavasti, ja mä oon aika hyvä syömään.

Oliko jollain kokemusta niistä loop earplugeista? Mietin ihan arkikäyttöön melua vaimentamaan sellasia.
Millaista arkikäyttöä nää meinaat?

Mullakin pari noita ja tosiaan vaikuttavat asiallisilta siinä, etteivät leikkaa ylätaajuuksia niin pirusti (= läpi tuleva ääni kuulostaa luonnollisemmalta), mutta en tiedä pitäisinkö noita siinä arkikäytössä, mitä ite keksin, ts. kämpässä jotain älämölöä, jota ei jaksa kuunnella tai kun on liikenteessä, jolloin siis oma ratkaisu vastamelut.

Ts. eikö jotkut mukavasti istuvat vastamelut toimis paremmin, niin voi kuunnella samalla vaikka musaa, podcasteja tai jos ei muuta, niin olla sit siinä vastamelun tarjoamassa hiljaisuudessa?

Millaista arkikäyttöä nää meinaat?

niin Teillä ja Meillähän on ne musiikinkuunteluut suunnitellut, noita looppejahan on erilaisia eri käyttötarkoituksiin

eihän nuo musiikkimallit vaimenna juuri mitään jos on hiljaista, kotona kun niitä ekaa kertaa testasin aivan rariota kuunnellessa, steroista, niin en huomannu mitään vaimennusta, eivät siis sovellu Jennin tarpeeseen nuo, hänen pitää kohditaa valinta eri malliin

esim. lavvantaina tamperseessä Minulla oli ne päässä aivan Mies ja NAIS & akustinen kitara GAYkallakin niin vieressä sesisovien toimittelu kuului aivan liian hyvin läpi silti(NAISparvi&pulputus)

Back
Ylös Bottom