Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

”Alkoholi kuormittaa päivystyksiä tolkuttoman paljon. Ilman alkoholia päivystyksissä ei olisi lääkäripulaa, vaan olisi lääkärityöttömyyttä”

Eli kannattais olla tyytyväinen, ku väärin valittu hallituski suunnittelee mitä suunnittelee...
muoks: ja todellaki takkuaa tää viestien kirjoittaminen, tällä palstalla, eei muilla sivustoilla. Että jos lainaus on pilessä, niin siitä johtuu, ei alkoholista. Menee hermo kyllä ihan just.

Minä taas en juo limonaateja ikinä, koska: ei maistu, ei tee mieli

olut maistuu, ja siinä ei ole sokeria eikä muita haitallisia lisäaineita

olen varmaan ostanut viimeksi limskaa sillon kun olen viimeksi juonut kirkkaita

eli noin vuonna -99, vappuna

ei ole kirkkaatkaan+ limska Minun juttu

olut maistuu, ja siinä ei ole sokeria eikä muita haitallisia lisäaineita
Ei se ihan sokeritonta ole - vaikka toki vähemmän sokerista kuin esim. makeat siiderit ja lonkerot:

Itse asiassa, jos sokerittomampaa haluaa, niin kuiva omenasiideri on Finelin mukaan olutta parempi vaihtoehto:

:)

Ei se ihan sokeritonta ole

mutta kun Minä uskon kapakan hyysikän seinässä olevaa julistetta missä oluen kerrotaan sisältävät, vettä, humalaa ja mallasta: onely

&yksikään olut ei ole jäänyt juomatta sen tähären että olisi liian makoista

moni nuu juoma tökkii sen tähären, nykyään jopa jaloviina, no ei töki mutta on niin makeaa ettei tee mieli etes nauttia sitä

Keskiverto offarimies kesän koittaessa:

katso liitettä 262831
Tämä!!!!!! Tässä on turmeluksen ja viinamadon tuottama lopputulos 😡

Minä olen perinteisesti nauttinut muutaman kerran kesässä sangriasta. Viime vuonna ei onnistunut: joskus elokuussa olin ystävän kanssa syömässä ja tilattiin yhteinen sangriakannu jälkiruoaksi, mutta nenäni haistoi ja kieleni maistoi raa'an alkoholin, mikä aiheutti salamannopean muiston yrityksestäni saada lopullinen hengityslama aikaan erilaisilla lääkevalmisteilla ja kirkkaalla viinalla, joten tuli yökkäysrefleksi ja sangrian siemailu loppui siihen ☹ Ystävä kyllä selvisi koko kannullisesta, niin ei jäänyt juomatta. Kai ravitsemusliikkeissä voi tilata alkoholitonta sangriaa?

Ilmavoimilla on äänistä päätellen ollut huomattavaa toimintaa lähipäivien aikana. Jatkuvaa pörinää taivaalla. Onhan se hyvä, että valmiudessa ollaan. Minulle ei vaan ole tullut aluetoimistolta tiedotetta.

Onko Tohtorilla tänä keväänä niitä leppäkerttuja? Niiden seuraamisessahan menisi muutama tuokio mukavasti. Samalla voi mietiskellä omaa tarpeettomuutaan ekosysteemissä.
Ei ole nyt, ei ole kirvoja, on vain ripsiäisiä ja petopunkkeja ja mitä lie luteita niitä syömään. Ei läheskään yhtä mukavia kuin leppikset.

Itsehän koen itseni hyvinkin tarpeelliseksi ekosysteemissä. Tuon jatkossa runsaasti ruokaa maan matosille.

Back
Ylös Bottom