Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka yökötteli stouteille? Sehän on yks parhaista oluttyyleistä.

Ja mitä safkaa? Pizza, kepappi, kinkiä, burgeria vai tä? Vai metri subeja.
Stout on kyllä hyvä. Oon hyvinvointini uhalla yrittänyt tykätä ipoista ja soureista ja kaikista muistakin, mutta ei niistä voi nauttia. Pahaa saatana. Stout on ollut tähän asti luotettava, yhtään hirveän pahaa en oo löytäny.

Aktiivisunnuntai taas!
Oli niin kivaa viime viikonloppuna niin tänään uudestaan; Koirien lenkityksen kautta uimahallin salille ja sieltä vesijumppaamaan ja uimaan. Sitten vielä lyhyt koirien pissatus ja kotiin syömään. Tällä kertaa oli kyllä evästäkin hallilla mukana. 🤗 Tämä on kyllä niin kivaa toimintaa, että ostin 10 kerran sarjalipun. :)

Sali oli aivan täynnä ja hieman tuntui jopa epäreilulta tehdä polvien kuntoutusjumppana reidenojennusta jalka kerrallaan ja pitkää sarjaa - tosin, minä kyllä nousin laitteesta joka tauolla mutta kukaan ei tullut kyselemään saisiko tehdä välissä. Olisi saanut!
Ja vesijumppa: Olen jotenkin tosi ihastunut siihen, että vedessä voi hyppiä ja pomppia ihan miten vain ilman, että tarvitsee arastella polvia; ei nimittäin koske mihinkään! Miettikää nyt miten harvinaista se on. 😄 Kaikki vesijumppaan!

Jos vielä sattuu liian paha 🍺 kohdalle, niin pitänee kokeilla lantrata vedellä... 😅

k0081.gif

Tanpereelta ääsjoelle junaillessa olennainen riski, että herää sitten Oulusta tai Rovaniemeltä kun nukahtaa tuohon aikaan junaan.
Sehän tietäisi vain pientä seikkailua.
siksi, ku kukaan ei ole herättämässä asemalla kun pitää poistua junasta

en halua herätä olussa ja ajaa sieltä sitten takasi
Niin niissä teidän hienoissa kalliissa käsivarsikelloissa ei ole edes sellaista alkeellista toimintoa ku herätys.

Onneksi taskupuhelimessa on. Ainaki androidilla toimivassa. Jotenki ei yllättäisi, että nelinumeroisen summan maksavassa omenassa se on maksullinen lisävaruste...

Minä puolestaan jouduin itse taas laittamaan itselleni ruokaa. Saapa nähdä kuinka ankeaa siitä sapuskasta tällä kertaa tulee. Odotukset eivät ole korkealla.

#VoiSitäSiltiAinaPettyä

Minä puolestaan jouduin itse taas laittamaan itselleni ruokaa. Saapa nähdä kuinka ankeaa siitä sapuskasta tällä kertaa tulee. Odotukset eivät ole korkealla.

#VoiSitäSiltiAinaPettyä
Juuri aikeissa alkaa tehdä sapuskaa itselle ja tienille sekä juniorille. Arvelin kokeilla "beer can burger"ia, pihvien sisään koskenlakijan cheddari-dippiä ja helpoimman kautta uunissa ne pihvit...

Odotukset eivät ole korkealla, mutta tuskin silti tulen pettymään.

Niin niissä teidän hienoissa kalliissa käsivarsikelloissa ei ole edes sellaista alkeellista toimintoa ku herätys.

Onneksi taskupuhelimessa on.

en voi luottaa, että siihen herää

Minulle soitettiin viime viikolla kun lomailin noin klo 9:30 työmaalta -> en heränny, ennen tätä puhelua oli soitettu jo aiemmin ja oli tullut kolme tekstiviestiä
huomsain puhelut ja viestiti vasta kun olin herännyt ja katselin taskuuhelinta

ja maata olin pannu ehtoolla ennen yhtätoista, eli en ollut enää aamulla tuohon aikaan kuolemanväsynyt, mutta sikeässä unessä näköjänsä silti

työaamuina Minulla on siis kaksi herätyskelloa soimassa, ja riittävällä volyymillä että varmasti herään

Juuri aikeissa alkaa tehdä sapuskaa itselle ja tienille sekä juniorille. Arvelin kokeilla "beer can burger"ia, pihvien sisään koskenlakijan cheddari-dippiä ja helpoimman kautta uunissa ne pihvit...

Odotukset eivät ole korkealla, mutta tuskin silti tulen pettymään.
Ihan hyvää oli, mutta helpompi kyllä liiskata vain se jauhelihapallo kuumalle pannulle ja laittaa kääntämisen jälkeen juustosiivu päälle.

Back
Ylös Bottom