Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootko varma että teit oikean ratkaisun? Ajattelin vain kun Seinäjoen energialla on halvin kiinteä hinta

halusin juurikin kiinteästä eroon, ja ääsjoen energia ei tahtonut Minulle pörssiä myydä

ääsjoen energia ei tahtonut Minulle pörssiä myydä

Sopimusehtojemme mukaan tekemäsi tuotteen muutos ei ole mahdollinen tällä hetkellä, koska edellisen pörssisähkösopimuksesi päättymisestä on alle 12 kuukautta. Sähkösopimuksesi jatkuu nykyisellä tuotteella.

ja Minähän vaihdoin sitten siltä istumalta tuotetta, olisihan forttumia halvempiakin ollut, mutta pitäähän sitä omistamaa yhtiötä senverran kannattaa
ostanhan maitokaupastakin sandelssia vaikka halvempaakin keikyä olisi tarjolla

Piti ihan tarkistaa.

Se on nykyään Sastamalaa tuo Keikyä.
Ei näissä kuntaliitoskaupungeissa kyllä pysy perässä nykyään.

78687876.webp

Airpod pelastettu. Laitoin illalla lattialle(?) ennen nukkumaan menoa, ihmettelin nyt kun ei toista löydy mistään. Tyynyn ja peiton sisältä katottu, lattia tutkittu moneen kertaan. Sitten tuli mieleen että sukat vein aamulla tuosta likapyykkiin. Siellähän se sukan sisällä oli.

Ei oo tullu bilisvideoita tänne linkitettyä, mutta menköön nyt yksi hupihenkinen. Tää kaverihan on moninkertainen poolin maailmanmestari, jolla on sittemmin ruvennu vähän piirtään, mutta noita liikkuvan pallon pussituksia voi mennä jokainen kokeileen, miten helppoja on tuollai normisti saatika selän takaa. Toi löi niitä vielä ihan käsittämättömällä prosentilla koteloon - voi olla, että vieläkin, vaikka ikää jo varmaan yli kuuden kymmenen.

Toi kävi vetämässä täällä Jykylässäkin aikanaan yhdet kisat ja erikoiskaveri, ei voi muuta sanoa, mutta vetihän tuo populaa ihmettelemään, eikä tuota varmaan muualla Suomessa oo sit nähtykään.

Tiedättekö sen tarmon kun alkaa tekemään muuttoa ja avaa ekan laatikon ja on päättänyt että käyn kaikki kamat läpi ja kaiken romun heitän roskiin ettei turhaan kuskaa niitä uuteen asuntoon... jep... se kesti sen 1,5 laatikkoa, ja sitten päätin että helvetti, uudessa kämpässä kaiken joutuu laittaa paikoilleen niin siinä on PAKKO käydä nä kunnolla läpi... kyllä... tiedän jo nyt.... sama paska vaihtaa osoitetta kanssani eikä tule päätymään roskiin. hu0h

Tiedättekö sen tarmon kun alkaa tekemään muuttoa ja avaa ekan laatikon ja on päättänyt että käyn kaikki kamat läpi ja kaiken romun heitän roskiin ettei turhaan kuskaa niitä uuteen asuntoon... jep... se kesti sen 1,5 laatikkoa, ja sitten päätin että helvetti, uudessa kämpässä kaiken joutuu laittaa paikoilleen niin siinä on PAKKO käydä nä kunnolla läpi... kyllä... tiedän jo nyt.... sama paska vaihtaa osoitetta kanssani eikä tule päätymään roskiin. hu0h
Joo, niitä laatikoita on pakattuna, avaamatta jostain 13 vuoden takaa vielä tuolla varastossa. Ainakin neljän muuton yli menny..

Nykykämpän varasto vähän räjähtäny.. Löytyy mm. Genelecin vitun iso vaneriloota 7370A subille, jota ei enää löydy koko talosta. Pitäs varmaan pistää päreiksi ja roskiin. Ja joku vitun iso paketti akustiikkalevyjä, joita en oo saanu puretuksi, että tekeekö niillä mitään. Plus kaikenlaista hifilaitteiden yms. pahvilaatikkoa, joita on säästelly, jos tarvii joskus myydä. Ja kirjoja + vielä enemmän kirjoja..

Joo, niitä laatikoita on pakattuna, avaamatta jostain 13 vuoden takaa vielä tuolla varastossa. Ainakin neljän muuton yli menny..

Ei sentään noin paha tilanne viel, toki mulla pari laatikollista jotain "muisto" -krääsää, mutsi ne joskus tyrkkäsi mulle, siellä on omia päiväkotijuttuja ja ala-asteen vihkoja ja tarinoita... En kyl tiedä yhtään miksi niitä säästelen, toki on siel myös ekoja rakkauskirjeitä yms mitä saanut ja onhan niitä se kerta muuttoon ihan hauska hypistellä, sitten taas sulkea laatikko ja palata siihen seuraavan muuton aikana.

Mun heikkous taitaa olla kaiken elektroniikan pakettien säästäminen "koska jos takuu", alkaa olee jo sellanen armeija tyhjiä laatikoita ja styrokseja että ne EI tule enää uuteen asuntoon. Jos muuta en vanno niin tämän vannon.

Viime vuosina tullut muutettua useampaan otteeseen ja aina vaan sitä roinaa riittää vaikka kuinka on yrittänyt olla kuskaamatta ylimääräisiä asunnosta toiseen. Katsotaan kuinka tämä nykyinen taktiikka toimii eli olen käynyt tavaroita hiljakseen läpi ja nakellut menemään ilman niskaan hönkivää muuttopainetta. Seuraava muutto olisi kiva suorittaa oikeasti vähemmillä tavaroilla.

En ymmärrä noita laatikoiden keräilijöitä. Jos ostan käytettyä hifiä niin en ainakaan halua mitään lootaa mukana.

Muuttaminen ajatuksenakin saa luovuttamaan. 23 vuotta mennyt tässä neukkukuutiossa ja seuraavan kerran mennään kyydillä krematorioon. Ellei tule isoa lottovoittoa ja joku firma hoitaa kaiken.

, toki mulla pari laatikollista jotain "muisto" -krääsää, mutsi ne joskus tyrkkäsi mulle, siellä on omia päiväkotijuttuja ja ala-asteen vihkoja ja tarinoita... En kyl tiedä yhtään miksi niitä säästelen,
Jälkikasvulle, saavat sitten aikanaa perata jäämistöä ja nähdä "ai tämmönen se on oikeasti sillon ollu, ikinä ei kertonu mitään tämmösiä..." "Miehän olin ite junnuna kans just samanlainen, hmm..."
toki on siel myös ekoja rakkauskirjeitä yms mitä saanut ja onhan niitä se kerta muuttoon ihan hauska hypistellä, sitten taas sulkea laatikko ja palata siihen seuraavan muuton aikana.
Seki toki, välillä on hyvä palata juurilleen tässä hässäkkäyhteiskunnassa.

Back
Ylös Bottom