Ootko varma että teit oikean ratkaisun? Ajattelin vain kun Seinäjoen energialla on halvin kiinteä hinta
halusin juurikin kiinteästä eroon, ja ääsjoen energia ei tahtonut Minulle pörssiä myydä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko varma että teit oikean ratkaisun? Ajattelin vain kun Seinäjoen energialla on halvin kiinteä hinta
ääsjoen energia ei tahtonut Minulle pörssiä myydä
Jonnyn videot ovat ihan lemppareita!
Ei näissä kuntaliitoskaupungeissa kyllä pysy perässä nykyään.Piti ihan tarkistaa.
Se on nykyään Sastamalaa tuo Keikyä.
Just mietin, että ei ole näitä uutisia näkynyt.Achtung!
![]()
Polttoaine loppunut joiltakin huoltoasemilta Etelä-Suomessa – bensarekat kiitävät apuun satojen kilometrien päästä
SEO:n toimitusjohtajan mukaan Kokkolan lisätoimituksilla pystytään kattamaan suurin osa eteläisten huoltoasemien tarpeista. Yksittäisillä asemilla puutteita on jo ilmennyt.yle.fi
Joo, niitä laatikoita on pakattuna, avaamatta jostain 13 vuoden takaa vielä tuolla varastossa. Ainakin neljän muuton yli menny..Tiedättekö sen tarmon kun alkaa tekemään muuttoa ja avaa ekan laatikon ja on päättänyt että käyn kaikki kamat läpi ja kaiken romun heitän roskiin ettei turhaan kuskaa niitä uuteen asuntoon... jep... se kesti sen 1,5 laatikkoa, ja sitten päätin että helvetti, uudessa kämpässä kaiken joutuu laittaa paikoilleen niin siinä on PAKKO käydä nä kunnolla läpi... kyllä... tiedän jo nyt.... sama paska vaihtaa osoitetta kanssani eikä tule päätymään roskiin. hu0h
Joo, niitä laatikoita on pakattuna, avaamatta jostain 13 vuoden takaa vielä tuolla varastossa. Ainakin neljän muuton yli menny..
Jälkikasvulle, saavat sitten aikanaa perata jäämistöä ja nähdä "ai tämmönen se on oikeasti sillon ollu, ikinä ei kertonu mitään tämmösiä..." "Miehän olin ite junnuna kans just samanlainen, hmm...", toki mulla pari laatikollista jotain "muisto" -krääsää, mutsi ne joskus tyrkkäsi mulle, siellä on omia päiväkotijuttuja ja ala-asteen vihkoja ja tarinoita... En kyl tiedä yhtään miksi niitä säästelen,
Seki toki, välillä on hyvä palata juurilleen tässä hässäkkäyhteiskunnassa.toki on siel myös ekoja rakkauskirjeitä yms mitä saanut ja onhan niitä se kerta muuttoon ihan hauska hypistellä, sitten taas sulkea laatikko ja palata siihen seuraavan muuton aikana.