Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pelotti jo etukäteen, kun piti kuvata fyssarille penkkitekniikkaa, että minkälainen mursu siihen kuvaan ilmestyy.

Voi jumalauta mikä mikä appalakkien kokoinen läski siihen vyöryi.

Siis mitä, täällä puhutaan treenaamisesta.

Voisin lisätä oman lusikan soppaan, 20 toiston kyykkysarja oli aika oksettava.

Jep mitään kauhean märkää ei olis hyvä sinne poltettavien joukkoon laittaa vaikka sekään kait paljoa haittaa loppupeleissä

no ei, etenkin kun se kerkiää kuivua sen minkä kuivuu ensin roskiksessani parhaimmillaan viikon, sitten piharoskiksessa parhaimmillaan toisen viikon ja sitten vielä jätekuljetuksessa

taitaa jo aika kuivia kahvinpöhnäni olla siinä vaiheessa kun poltton menee

juurikaan muuta biojätöstä ei synnykkään huushållissani

pääasiassa se on muovia, paperi, pahvia ja kahvinpöhnää mitä roskikseeni menee

Kyllähän planeetta kuormitetaan

ja tämä internetin käyttöhän vasta päästöjä aiheuttaakin

en jaksa kaivaa www:stä paljon enemmän tuli hiilijalanjälkeä katsooko elokuvan netliksistä vai dvd:ltä

Minähän olen todella DeGröna! vaikka en kierrätä vaan kannan kaikki jätökseni poltettavaan: ei ole ensimmäistäkään lasta! ei lemmikkiä! ei ole suoratoisoja! en harrasta kryptovaluuttoja! en matkustele! en tupakillapolttele! käytän paikallisen panimon olutta, maaliman agolokisinta elintarviketta!

Juu, tilli sopii kaikkeen.

Aloin tänään jo tosissani harkita jos tekisi akkuporalle adapterin kairaan.
Jäätä on jonniiverran.
Kunhan pietät joko koneesta TAI kairanvarresta kiinni. Ei molemmista. Sormia irtoillu aika vaivattomasti konekairahommissa...

Kunhan pietät joko koneesta TAI kairanvarresta kiinni. Ei molemmista. Sormia irtoillu aika vaivattomasti konekairahommissa...
Amatöörit.
Ja jos eli kun koneessa on se sivukahva, niin silloin molemmat kädet on automaattisesti porassa kiinni.

Amatöörit.
Ja jos eli kun koneessa on se sivukahva, niin silloin molemmat kädet on automaattisesti porassa kiinni.
Siltähän se tuntuu. Silti noita päivityksiä on näkynyt aika monia somessa. Ehkä ahkioon nostot ym käsittelyt niitä riskisempiä hetkiä.

ja tämä internetin käyttöhän vasta päästöjä aiheuttaakin

en jaksa kaivaa www:stä paljon enemmän tuli hiilijalanjälkeä katsooko elokuvan netliksistä vai dvd:ltä

Minähän olen todella DeGröna! vaikka en kierrätä vaan kannan kaikki jätökseni poltettavaan: ei ole ensimmäistäkään lasta! ei lemmikkiä! ei ole suoratoisoja! en harrasta kryptovaluuttoja! en matkustele! en tupakillapolttele! käytän paikallisen panimon olutta, maaliman agolokisinta elintarviketta!

Lätkästään nyt ainakin seuraavat palkinnot heti kylmiltään, omissa papereissa olet kyllä suosikki voittamaan kaikki muutkin palstan ympäristöpalkinnot 2024. Unohdit mainita ysikasi onely, se on ympäristöteko myös että minimaalisesti polttaa liito-oravalle tärkeää biosfääriä autoillessa, maksimaalisesti fossil ja maksaa siitä vähän ekstraa näin teen myös itse luonnon ja auton moottorin ystävänä.
IMG_0303.webp
IMG_0302.webp
IMG_0306.webp

Minä jo pesin toppahousut ja -takin kesäsäilytystä varten. No, mukava oli laittaa puhtaana päälle aamulenkille! 😅

Posti toi puutarhaliikkeen esitteen. Hassua miettiä mansikka-amppelin tilaamista kun on lunta ja -8.
Hyvä että maaliskuu juuri puolivälin ylittäny. Ei tartte vielä kahteen kuukauteen tuommosia aatella.

Minä just tänään ajattelin jos huomenna Suvikumit vaihtaisi, henkilöautoon

jos jaksaa

Back
Ylös Bottom