Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

autohommissa pääsee vähemmällä kun ei sekaannu vag-konsernin tuotteisiin.

Minullla erinäköisiä kokemuksia, ainakin yksi kokemus on, että pelkkä mersun pitäminen (vakuutukset, ysikasin kulutus, huolto-osien hinnat) tulee monta sataa eutoa vuodess aklliimmaksi kun vag, olen siis tyyrännyt ennen meseä veljällä vagilla

->seuraava henkilöauto tuskin tulee olemaaan mercedes, vaikka se onkin unelmien täyttymys tyyrärä(kun ei paremmasta tiedä) olen alkanut ajattelemaan onko se kuitenkaan noin monta sataa eetä vuodessa parempi

Minullla erinäköisiä kokemuksia, ainakin yksi kokemus on, että pelkkä mersun pitäminen (vakuutukset, ysikasin kulutus, huolto-osien hinnat) tulee monta sataa eutoa vuodess aklliimmaksi kun vag, olen siis tyyrännyt ennen meseä veljällä vagilla
Henkkoht kokemusta ei (onneksi) ole, näkemys asiasta perustuu pitkälti parin kaverini tekemään empiiriseen tutkimukseen kun ovat noita rassanneet työkseen 10-15 vuotta. On sitten tullut monesti keskusteltua siitä mitä kaikkea jännää ingenjöörit on noihin suunnitelleet.

mitä kaikkea jännää

niinno Minulla ei yhtäkään jännää ratkaisua ole ollut, en ole niitä halunnut

esinm. kaikki bensiinimoottorit jakohihnalla, en olisi ikinä ketjukonetta ostanut
ei kaksoiahdettua
eikä todellakaan riisseliä

Kumankukkelis kun tisseissä tuntuu perjantain satujumppa.

Tänään taitaa olla vakavamielinen siivouspäivä.

niinno Minulla ei yhtäkään jännää ratkaisua ole ollut, en ole niitä halunnut

esinm. kaikki bensiinimoottorit jakohihnalla, en olisi ikinä ketjukonetta ostanut
ei kaksoiahdettua
eikä todellakaan riisseliä

ainiin, ja longlifeautossakin öljynvaihto JokaJumalan vuosi vaikka huoltosetät olisi välttämättä halunnu vaihtaa onely joka-toinen

eli ölsyt vaihdetaan henkilöautooni noin 7500km välein, pysyvät hyvänä ja moottori puhtaana

Suosittelen japanialaisia, jos kulkuvarmuudella ja/tai "huolto"kustannuksilla on merkitystä.

Ja juu, varmaan tulee merssu kalliimmaksi ku klonkswagen, jo pelkästään vakuutusyhtiölle hinauskuluissa.

F-sarjan 5XX-BMW on miellyttävä ajaa ja istua. Parempi kuin uudempi G-sarja joka tuntuu liian sähköiseltä tai omituiselta, en tullut sinuiksi sen kans ollenkaan.

Oikein halvalla jos haluaa ratkaista kaikki autoiluhuolet niin W124 D on melkolailla varma juttu. Mukavuuksista pitää hieman tinkiä mutta aina kulkee jos muistaa kahdesti vuodessa tankata lisää löpöä.

Sieltä saapui iloa, valoa, onnistumisia, kauhukrapulaa, morkkiksia jne.
IMG_4462.webp

Back
Ylös Bottom