Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

peruutusturvan

no en varmana osta, on ne liput niin sikahintasia muutenkin, mutta voittaa senverran kirkkaasti ajassa henkilömallin että siksi juna

ja voi siinä istuskellessa vaikka juua kaljaa tai kahvia tai lukea kirjaa tai katsella NAISia tai katsella ikkunasta ulos

jos sattuu katseltavia NAISia olla näköpiirissä

onko se paljon vai vähän

en osaa kuvitella yhtään minkäsuuruinen määre tuo on
heitetään nyt karkea arvio että se on kymmenkertainen määrä normaalitasoon nähden

esim jos anniskeluravintolassa menee satasen sijaan tonni niin sitten voi seuraavana päivänä todeta, notta meni vitusti rahaa

satanen, huhhuh!

Minulla menee kalliina iltana viiskymppiä

Paljonkohan maailman IT-työajasta menee tiukan tietoturvan mukaisten salasanojen uusimisiin? Veikkaan: Paljon.
Meneehän niihin. Tosin saattaa nää tiukat policyt myös säästää käytännössä koko firman toiminnan jatkuvuuden, kun yksittäisen haavoittuneen työaseman kautta ei ookaan pääsyä ihan joka paikkaan firman järjestelmissä ja saadaan tehtyä vaan rajallinen määrä haittaa, kun joku menee klikkaan väärän liitteen auki maileistaan.

Vaikea alue niin monessa suhteessa koko tietoturva tänä päivänä..

Minullakin kyllä watsappi, mutta ei kylä tule senmoisia tekstiviestejä sinne, välillä voi mennä kolme-neljä päivää ettei tule minkäänlaista viestiä

Kyllä näissä firmojen IT-himmeleissä silti parasta on ulkomainen it-tukihenkilö, varsinkin intiasta. Tuohon ku viel sekoittaa sen, et mitään ohjemia et voi itse asentaa, edes firman omalta serveriltä käyttäen firman omia työkaluja, niin sitä jouten oltavaa luppoaikaa tulee toisinaan kivasti. Sit ihan parhain kirsikka kakun päälle on, kun se IT-intiaani ihmettelee et miks en vastaa puhelimeen ja pidä työkonetta auki klo 5:00 aamulla, se kun on tuo aikaero +3,5h.

Helpommin lohkee livenä ku netissä. Minun karisma on ilmeisesti semmoinen, ettei sitä voi sanoiksi pukea mitenkään, eikä riisua. Se täytyy kokea, ei revontuletkaan miltään näytä kuvailtuna.

Kyllä minä niin mieleni pahoitan kun ei kaupassakaan mahdu enää kulkemaan. Joko siellä on hyllyttäjät rullakoineen tai keräilijät kauppatilauskärryineen tukkimassa joka ikisen käytävän.

Parasta baarityössä oli tissikosketukset, kun pujottelit jonkun ahtaan tiskin takana leidien kanssa.

Notta itse kannustan kaikkia naisia vaan rohkeasti hyllyväleihin.

muoks. tarkennetaan, ettei suutu kaikki palstan naiset: tissikosketushan tarkoittaa siis sitä, kun tissit vähän hipaisee esim. olkapäätä, kun koitat puikkelehtia ohi. Ei sitä, että niistä nappaa ite kiinni mennessään :D

Parasta baarityössä oli tissikosketukset, kun pujottelit jonkun ahtaan tiskin takana leidien kanssa.

Notta itse kannustan kaikkia naisia vaan rohkeasti hyllyväleihin.

muoks. tarkennetaan, ettei suutu kaikki palstan naiset: tissikosketushan tarkoittaa siis sitä, kun tissit vähän hipaisee esim. olkapäätä, kun koitat puikkelehtia ohi. Ei sitä, että niistä nappaa ite kiinni mennessään :D
Miehen olka- ja kyynärpää tunnistaa kyllä tissilihan vaikka kontaktin välissä olis paitaa ja talvitakkia. Ei voi erehtyä siitä.

Back
Ylös Bottom