Oon varmaan linkannu jo tän, mahdollisesti useammankin kerran, mutta tässä kaikki klassikot:Näihin kun kuunteli asiakaspalveluhenkisesti hymyhuulin X kertaa työvuoron aikana, niin alkoi pälli levitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon varmaan linkannu jo tän, mahdollisesti useammankin kerran, mutta tässä kaikki klassikot:Näihin kun kuunteli asiakaspalveluhenkisesti hymyhuulin X kertaa työvuoron aikana, niin alkoi pälli levitä.
Turhan monet käyttää tätä sanontaa ns. leikillään.niin alkoi pälli levitä.
Joo.Turhan monet käyttää tätä sanontaa ns. leikillään.
Minulla on voimakas halu liikkua tatamilla kuten kaksikymppisenä. Ei vaan onnistu. Ei millään. On vaan polvinivelet kipeänä koko ajan ja happi ei riitä.Ja haluaa edelleen liikkua. (niinku kakskymppisenä...kun on kuuskymppinen)
Minulla on voimakas halu liikkua tatamilla kuten kaksikymppisenä. Ei vaan onnistu. Ei millään. On vaan polvinivelet kipeänä koko ajan ja happi ei riitä.
Vanheneminen ei ole kivaa ☹
Havannoin eilen possun vaihelaatikon pikku-ukkoja. Isompaa lyödään kans siinä 1600-1800 tienoilla kun rauhassa körötellään. Kaupunkissa siis körötellään 50km/h 6 vaihteella 1200rpm. Samalla vaihteella millä voi vetää päälle kolmea sataa..melkein niinku mopon vaihelaatikko..paitti ykkönen ei taida riittää ku kaheksaan kymppiin.minkäs Minä sille mahdan kun insinöörit on koodannu ohjelmisston siten, että automat växelloda hakee suurempaa pykälää kierrosluvulla 1600
noin 1100 sielä on kierroksia taulussa kun kaupunkiajoa ajelee
Viime vuonna viaton pomppu ylämäessä repäisi pohkeeni puoliksi poikki. Sisäinen minäni, joka on 24-vuotias ei tajua moista.Vanheneminen ei ole kivaa ☹