Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi seuraavat asia ilmenee hyvin usein yhdessä?

"Oon niin kipiä!" "Mulla on niin korkea kipukynnys!" ja ei juuri mitään vikaa missään. @Kajsna
Tämä on ikuinen mysteeri! Yleensä haluaisivat mennä myös töihin, jos vaan pystyisivät. Ja nuorena on urheilu kovasti.

Mietittiin joskus, että vois amanuensseille tehdä bingon täytettäväksi lausahduksista, mutta ei sitä nykyään en kehtaa, ku joku kuitenki pahoittaa mielensä.

Mietittiin joskus, että vois amanuensseille tehdä bingon täytettäväksi lausahduksista, mutta ei sitä nykyään en kehtaa, ku joku kuitenki pahoittaa mielensä.
Minä tein potilasroudaukseen bingolistan!
Esim
-onpa täällä pitkät käytävät (ihanko totta, enpä ole itse huomannut ollenkaan)
-eikö täällä eksy (tuurilla mennään koko ajan)
-pitää sittenkin käydä vielä vessassa (kysyin juuri ennenkuin pakkasin ko asiakkaan roudattavaksi)
-kuinka monta askelta tulee päivässä (ei kiinnosta!!!!!)
-eipä tartte illalla lähtee lenkille heh heh (kyllä minä aina juoksen 10 km työpäivän jälkeen).

Näihin kun kuunteli asiakaspalveluhenkisesti hymyhuulin X kertaa työvuoron aikana, niin alkoi pälli levitä.

Back
Ylös Bottom