Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ulkonäkö varmasti jakaa mielipiteitä.Nii, en ole itse vielä innostunut.
Sinänsä ulkonäköä en itse pidä pahana. Mutta kuulla olis kiva joo. e: mää kyllä niin tykkään noiden paneelien äänestä, mutta eihän ne mitkään esteettiset ole.Ulkonäkö varmasti jakaa mielipiteitä.
Ois kiva kuulla noita.
Nii.. Mää ostin "paremmat" kauijjuttimet muistaakseni joskus 2003(?) (originaali 5 x Argonit). Sen jälkeen olen ostanut samoja 2 lisää, toiseen huoneeseen kaksi kaijjutinta ja pari subbaria. En ole vielä vaihtanut mitään.Onneksi tuli ostettua kerralla kunnon ämyrit, niin ei tarvi miettiä vaihtoa.
Ulkonäkö nyt on, mitä se on.
Hallitus puoltaa 7LS, suurenpi korkeus nähtiin esteettisenä parannuksena vs. alle metrin korkuinen 3LS.
Onko radiotehnikat?Ostin kajarit vuonna -96 ja niissä on pysytty.
Varmaan näillä ohjeilla.19 v saksalainen nappasi sit yli 90 m keihästä. Edellinen ennätys 79 m.
Jag vet inte. Tuossa tuli valmismaa, sen lisäksi kilvissä teho, hertsialue ja ilmeisesti malli sx-40.Onko radiotehnikat?
Touppinkilla ei ollu mitään osuutta yhtäkkiseen tuloskehitykseen...19 v saksalainen nappasi sit yli 90 m keihästä. Edellinen ennätys 79 m.
Katotaan nyt sit kilpaileeko enää tyyliin kaksvitosena. On sen verran terve laji.19 v saksalainen nappasi sit yli 90 m keihästä. Edellinen ennätys 79 m.
Mitkäs?Onneksi tuli ostettua kerralla kunnon ämyrit, niin ei tarvi miettiä vaihtoa.
Ulkonäkö nyt on, mitä se on.
Genelec G5Mitkäs?